Bezpieczne zakupy online: infografika

Bezpieczne zakupy online: infografika

Brief.pl / Wiedza

Zakupy w internecie stają się w Polsce coraz popularniejsze. Prawie 47 proc. Polaków zaopatruje się w sklepach online. Dzieje się tak z prostej przyczyny – ludzie mają coraz mniej czasu, a kupowanie w sieci jest coraz prostsze i wygodniejsze. Jednak co należy zrobić, aby e-zakupy były całkowicie bezpieczne?

-

- Sprzedaż internetowa wciąż rośnie, według ekspertów jest to już to już 3,5 proc. całości sprzedaży detalicznej. Najchętniej kupowane są: odzież i obuwie, sprzęt elektroniczny, a także artykuły motoryzacyjne oraz zabawki i artykuły dziecięce. Sporadycznie kupujemy w sieci żywność. Postępująca cyfryzacja społeczeństwa sprawia, że jesteśmy coraz bardziej świadomi możliwości jakie dają nam nowe technologie. Potwierdzają to wyniki badań - co czwarty Polak korzysta z tabletów i smartfonów podczas robienia zakupów. Coraz większa liczba Polaków, aby znaleźć jak najlepsza ofertę monitoruje ceny produktów przed ich zakupem. Niestety niesie to ze sobą także zagrożenia, dlatego przygotowaliśmy zestaw sześciu podstawowych zasad, które pomogą nam uchronić się przed internetowymi oszustami – komentuje Artur Sadowski, CEO w platformie spyllo.pl

Zapraszamy do zapoznania się poniższą infografiką:

e-commerce bezpieczeństwo infografika

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.