Pitcher: czyli Tinder dla marketerów!

Pitcher: czyli Tinder dla marketerów!

Brief.pl / Inspiracje

Powstała aplikacja, która umówi Cię na randkę z agencją reklamową! Pitcher, bo o niej mowa, to aplikacja działająca na zasadzie Tindera. Czy marketerzy ją pokochają?

-

Aplikacja na razie dostępna jest wyłącznie w Amsterdamie i „pokazuje” jedynie agencje reklamowe, które tam działają. Dostępna na iOS oraz Android. Pozwala na określenie takich kryteriów wyszukiwania jak kategoria marki, typ kampanii reklamowych oraz zakres ceny. Działa analogicznie do Tindera. Na ekranie pokazują się zdjęcia wraz z podpisem agencji reklamowej, naszym zadaniem jest jej zaakceptowanie (przesunięcie palcem w prawo) bądź odrzucenie (przesunięcie palcem w lewo).

Pitcher umożliwia stworzenie krótkiej listy (5 agencji), a następnie skontaktowania się z nimi za pośrednictwem telefonu lub maila. Jak podkreślają twórcy żadne informacje nie są przechowywane bądź też udostępniane osobom trzecim.

Za stworzenie aplikacji odpowiada agencja reklamowa Woedend! Jak mówi dyrektor kreatywny Merien Kunst – Marki są coraz bardziej flirtujące, agencje muszą inwestować coraz więcej czasu i pieniędzy w mniejsze projekty i krótsze relacje. Wierzymy, że ta darmowa aplikacja faktycznie zacznie stanowić wartość dodaną dla marketerów – komentuje Kunst.

 

::

 

A czy Wam podoba się wizja randki z agencją reklamową?

Chcecie dowiedzieć się więcej? Tutaj wywiad z twórcami Pitchera.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.