Pitcher: czyli Tinder dla marketerów!

Pitcher: czyli Tinder dla marketerów!

Brief.pl / Inspiracje

Powstała aplikacja, która umówi Cię na randkę z agencją reklamową! Pitcher, bo o niej mowa, to aplikacja działająca na zasadzie Tindera. Czy marketerzy ją pokochają?

-

Aplikacja na razie dostępna jest wyłącznie w Amsterdamie i „pokazuje” jedynie agencje reklamowe, które tam działają. Dostępna na iOS oraz Android. Pozwala na określenie takich kryteriów wyszukiwania jak kategoria marki, typ kampanii reklamowych oraz zakres ceny. Działa analogicznie do Tindera. Na ekranie pokazują się zdjęcia wraz z podpisem agencji reklamowej, naszym zadaniem jest jej zaakceptowanie (przesunięcie palcem w prawo) bądź odrzucenie (przesunięcie palcem w lewo).

Pitcher umożliwia stworzenie krótkiej listy (5 agencji), a następnie skontaktowania się z nimi za pośrednictwem telefonu lub maila. Jak podkreślają twórcy żadne informacje nie są przechowywane bądź też udostępniane osobom trzecim.

Za stworzenie aplikacji odpowiada agencja reklamowa Woedend! Jak mówi dyrektor kreatywny Merien Kunst – Marki są coraz bardziej flirtujące, agencje muszą inwestować coraz więcej czasu i pieniędzy w mniejsze projekty i krótsze relacje. Wierzymy, że ta darmowa aplikacja faktycznie zacznie stanowić wartość dodaną dla marketerów – komentuje Kunst.

 

::

 

A czy Wam podoba się wizja randki z agencją reklamową?

Chcecie dowiedzieć się więcej? Tutaj wywiad z twórcami Pitchera.

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.