Pitcher: czyli Tinder dla marketerów!

Pitcher: czyli Tinder dla marketerów!

Brief.pl / Inspiracje

Powstała aplikacja, która umówi Cię na randkę z agencją reklamową! Pitcher, bo o niej mowa, to aplikacja działająca na zasadzie Tindera. Czy marketerzy ją pokochają?

-

Aplikacja na razie dostępna jest wyłącznie w Amsterdamie i „pokazuje” jedynie agencje reklamowe, które tam działają. Dostępna na iOS oraz Android. Pozwala na określenie takich kryteriów wyszukiwania jak kategoria marki, typ kampanii reklamowych oraz zakres ceny. Działa analogicznie do Tindera. Na ekranie pokazują się zdjęcia wraz z podpisem agencji reklamowej, naszym zadaniem jest jej zaakceptowanie (przesunięcie palcem w prawo) bądź odrzucenie (przesunięcie palcem w lewo).

Pitcher umożliwia stworzenie krótkiej listy (5 agencji), a następnie skontaktowania się z nimi za pośrednictwem telefonu lub maila. Jak podkreślają twórcy żadne informacje nie są przechowywane bądź też udostępniane osobom trzecim.

Za stworzenie aplikacji odpowiada agencja reklamowa Woedend! Jak mówi dyrektor kreatywny Merien Kunst – Marki są coraz bardziej flirtujące, agencje muszą inwestować coraz więcej czasu i pieniędzy w mniejsze projekty i krótsze relacje. Wierzymy, że ta darmowa aplikacja faktycznie zacznie stanowić wartość dodaną dla marketerów – komentuje Kunst.

 

::

 

A czy Wam podoba się wizja randki z agencją reklamową?

Chcecie dowiedzieć się więcej? Tutaj wywiad z twórcami Pitchera.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.