Koniec tradycyjnej reklamy?

Brief.pl / Patronaty

Już 19 września odbędzie się 6 edycja ,Digital Camp, którego tematem jest Advertising Reboot. Prelekcje wygłoszą: Damon Westbury, global accounts director z Microsoft Advertising, Yasuharu Sasaki oraz Keiichiro Shimada - obaj z Dentsu. Brief jest patronem wydarzenia.

-

To jedyne w Polsce wydarzenie, podczas którego spotkają się przedstawiciele z Europy, Japonii i USA koncentrując się na kluczowych aspektach komunikacji reklamowej, w wielu kanałach i na wielu ekranach, wykorzystaniu neurosensorów i rozszerzonej rzeczywistości oraz nowoczesnych usługach marketingowych, które pomagają budować wartościowe relacje pomiędzy markami a konsumentami i generują sprzedaż.

W każdej edycji Digital Camp udział biorą osobowości ze świata biznesu, mediów i reklamy. Wrześniowe spotkanie to doskonała okazja, by poznać opinie znakomitych ekspertów, którzy po raz pierwszy wystąpią w Polsce. Są to: Damon Westbury, global accounts director w Microsoft Advertising, Yasuharu Sasaki, executive creative director w Dentsu Network, Blair Robertson, chief analytics officer z TV Squared, Keiichiro Shimada, director of business development, Future Communication Department w Dentsu. Gościem specjalnym konferencji będzie także Rafał Janik, CEO, 140 Media, firmy reprezentującej Twitter na Polskę.

Digital Camp jest strategicznym wydarzeniem łączącym ludzi na co dzień odpowiedzialnych za kształtowanie nowoczesnej komunikacji. Głównym celem Advertising Reboot jest rozmowa o dominujących zmianach w reklamie i wskazanie nowych możliwości działań na rynkach lokalnych i w skali globalnej. W ramach konferencji odbędzie się panel dyskusyjny, którego uczestnicy postarają się odpowiedzieć na pytanie ,,Is this the end of advertising world as we know it?’’.

Digital Camp - Advertising Reboot to spotkanie ponad 300 kluczowych marketerów - specjalistów poszukujących wiedzy i inspiracji. 19 września uczestnicy będą mieli możliwość nie tylko wysłuchania interesujących wystąpień, ale także przetestowania na miejscu najnowszych rozwiązań wspierających komunikację z konsumentami.

6 edycja Digital Camp będzie doskonałą okazją do nawiązania międzynarodowych kontaktów, wymiany doświadczeń, poznania nowych usług i nowatorskich rozwiązań w komunikacji, które będą decydować o dalszym sukcesie firm i marek w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Więcej informacji o prelegentach, programie i biletach znajduje się na stronie www.digitalcamp.pl. Organizatorem wydarzenia jest grupa mediowa Dentsu Aegis Network w Polsce, której częścią są: Carat, Vizeum, Posterscope, Isobar, iProspect, Lubię to i Hypermedia.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.