Koniec tradycyjnej reklamy?

Brief.pl / Patronaty

Już 19 września odbędzie się 6 edycja ,Digital Camp, którego tematem jest Advertising Reboot. Prelekcje wygłoszą: Damon Westbury, global accounts director z Microsoft Advertising, Yasuharu Sasaki oraz Keiichiro Shimada - obaj z Dentsu. Brief jest patronem wydarzenia.

-

To jedyne w Polsce wydarzenie, podczas którego spotkają się przedstawiciele z Europy, Japonii i USA koncentrując się na kluczowych aspektach komunikacji reklamowej, w wielu kanałach i na wielu ekranach, wykorzystaniu neurosensorów i rozszerzonej rzeczywistości oraz nowoczesnych usługach marketingowych, które pomagają budować wartościowe relacje pomiędzy markami a konsumentami i generują sprzedaż.

W każdej edycji Digital Camp udział biorą osobowości ze świata biznesu, mediów i reklamy. Wrześniowe spotkanie to doskonała okazja, by poznać opinie znakomitych ekspertów, którzy po raz pierwszy wystąpią w Polsce. Są to: Damon Westbury, global accounts director w Microsoft Advertising, Yasuharu Sasaki, executive creative director w Dentsu Network, Blair Robertson, chief analytics officer z TV Squared, Keiichiro Shimada, director of business development, Future Communication Department w Dentsu. Gościem specjalnym konferencji będzie także Rafał Janik, CEO, 140 Media, firmy reprezentującej Twitter na Polskę.

Digital Camp jest strategicznym wydarzeniem łączącym ludzi na co dzień odpowiedzialnych za kształtowanie nowoczesnej komunikacji. Głównym celem Advertising Reboot jest rozmowa o dominujących zmianach w reklamie i wskazanie nowych możliwości działań na rynkach lokalnych i w skali globalnej. W ramach konferencji odbędzie się panel dyskusyjny, którego uczestnicy postarają się odpowiedzieć na pytanie ,,Is this the end of advertising world as we know it?’’.

Digital Camp - Advertising Reboot to spotkanie ponad 300 kluczowych marketerów - specjalistów poszukujących wiedzy i inspiracji. 19 września uczestnicy będą mieli możliwość nie tylko wysłuchania interesujących wystąpień, ale także przetestowania na miejscu najnowszych rozwiązań wspierających komunikację z konsumentami.

6 edycja Digital Camp będzie doskonałą okazją do nawiązania międzynarodowych kontaktów, wymiany doświadczeń, poznania nowych usług i nowatorskich rozwiązań w komunikacji, które będą decydować o dalszym sukcesie firm i marek w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Więcej informacji o prelegentach, programie i biletach znajduje się na stronie www.digitalcamp.pl. Organizatorem wydarzenia jest grupa mediowa Dentsu Aegis Network w Polsce, której częścią są: Carat, Vizeum, Posterscope, Isobar, iProspect, Lubię to i Hypermedia.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.