Koniec tradycyjnej reklamy?

Brief.pl / Patronaty

Już 19 września odbędzie się 6 edycja ,Digital Camp, którego tematem jest Advertising Reboot. Prelekcje wygłoszą: Damon Westbury, global accounts director z Microsoft Advertising, Yasuharu Sasaki oraz Keiichiro Shimada - obaj z Dentsu. Brief jest patronem wydarzenia.

-

To jedyne w Polsce wydarzenie, podczas którego spotkają się przedstawiciele z Europy, Japonii i USA koncentrując się na kluczowych aspektach komunikacji reklamowej, w wielu kanałach i na wielu ekranach, wykorzystaniu neurosensorów i rozszerzonej rzeczywistości oraz nowoczesnych usługach marketingowych, które pomagają budować wartościowe relacje pomiędzy markami a konsumentami i generują sprzedaż.

W każdej edycji Digital Camp udział biorą osobowości ze świata biznesu, mediów i reklamy. Wrześniowe spotkanie to doskonała okazja, by poznać opinie znakomitych ekspertów, którzy po raz pierwszy wystąpią w Polsce. Są to: Damon Westbury, global accounts director w Microsoft Advertising, Yasuharu Sasaki, executive creative director w Dentsu Network, Blair Robertson, chief analytics officer z TV Squared, Keiichiro Shimada, director of business development, Future Communication Department w Dentsu. Gościem specjalnym konferencji będzie także Rafał Janik, CEO, 140 Media, firmy reprezentującej Twitter na Polskę.

Digital Camp jest strategicznym wydarzeniem łączącym ludzi na co dzień odpowiedzialnych za kształtowanie nowoczesnej komunikacji. Głównym celem Advertising Reboot jest rozmowa o dominujących zmianach w reklamie i wskazanie nowych możliwości działań na rynkach lokalnych i w skali globalnej. W ramach konferencji odbędzie się panel dyskusyjny, którego uczestnicy postarają się odpowiedzieć na pytanie ,,Is this the end of advertising world as we know it?’’.

Digital Camp - Advertising Reboot to spotkanie ponad 300 kluczowych marketerów - specjalistów poszukujących wiedzy i inspiracji. 19 września uczestnicy będą mieli możliwość nie tylko wysłuchania interesujących wystąpień, ale także przetestowania na miejscu najnowszych rozwiązań wspierających komunikację z konsumentami.

6 edycja Digital Camp będzie doskonałą okazją do nawiązania międzynarodowych kontaktów, wymiany doświadczeń, poznania nowych usług i nowatorskich rozwiązań w komunikacji, które będą decydować o dalszym sukcesie firm i marek w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Więcej informacji o prelegentach, programie i biletach znajduje się na stronie www.digitalcamp.pl. Organizatorem wydarzenia jest grupa mediowa Dentsu Aegis Network w Polsce, której częścią są: Carat, Vizeum, Posterscope, Isobar, iProspect, Lubię to i Hypermedia.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.