Problem reklam w TV

Problem reklam w TV

Brief.pl / Wiedza

Agencja social media Think Kong przeprowadziła badania wśród internautów w wieku 18+. Wynika z nich, że ok. 2,3 mln użytkowników internetu w ogóle nie ogląda telewizji.

-

Z badania, które dla agencji Think Kong zrealizowała firma SW Research wynika, że telewizji nie oglądają przede wszystkim najmłodsi. W grupie wiekowej 18-24 lata aż 21 proc. uczestników badania zadeklarowało, że w ogóle nie ogląda TV. Wśród osób, do których nie da się dotrzeć reklamą telewizyjną jest zauważalnie więcej kobiet (15 proc.), niż mężczyzn (11 proc.). Jednocześnie spośród 2,3 mln użytkowników internetu, którzy nie oglądają telewizji, około 1,5 mln osób spędza minimum 5h tygodniowo korzystając z portali społecznościowych.

- Social media nie mogą być „dodatkiem” do komunikacji realizowanej w innych kanałach - komentuje Norbert Kilen, dyr. ds. strategii agencji social media Think Kong. - W pewnych grupach docelowych to pierwszy kanał dotarcia online.

::

Czy internet zdominuje telewizję? Czekamy na Wasze opinie w komentarzach!



Metodologia badania:

Badanie na losowej próbie N=800 użytkowników internetu w wieku 18+, zrealizowane na zlecenie Think Kong przez SW Research w czerwcu 2014 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.