Nowe formaty reklamowe w Spotify

Brief.pl / Aktualności

Spotify dla Firm — marketingowa platforma Spotify łącząca firmy z klientami – zaprezentowała dziś dwa nowe produkty reklamowe – Video Takeover dla desktopów oraz Sponsored Sessions dla urządzeń mobilnych. Nowe formaty reklamowe będą docierać do przeszło 30 milionów osób korzystających z darmowej wersji Spotify na całym świecie.

-

Wśród partnerów, którzy jako pierwsi skorzystają z nowych formatów znajdują się takie marki jak: Coca-Cola, Ford, McDonalds czy NBC Universal Pictures oraz, na rynku amerykańskim, Target i Wells Fargo. 

- Naszych użytkowników cechuje wysokie zaangażowanie, dlatego proponujemy rozwiązanie reklamowe, które wzbogaci czas, jaki spędzają w Spotify, a także połączy ich z ulubionymi markami. Nowe formaty reklamowe są idealnymi przykładami wysokiej jakości rozwiązań, jakie chcemy oferować naszym partnerom i osobom korzystającym z serwisu- skomentował Jeff Levick, Chief Business Officer w Spotify.

Format Video Takeover został przygotowany z myślą o komputerach stacjonarnych i laptopach, pozwalając reklamodawcom wykorzystać możliwości aplikacji desktopowej. Reklamy wideo są częścią normalnych przerw reklamowych i pojawiają się jedynie wtedy, gdy aplikacja Spotify jest widoczna na ekranie komputera.

Format Sponsored Sessions natomiast pozwala reklamodawcy na wcielenie się w rolę sponsora 30 minutowej sesji muzycznej pozbawionej reklam (tylko na urządzeniach mobilnych). Użytkownicy mogą korzystać z tego rozwiązania odtwarzając piętnasto- lub trzydziesto-sekundową reklamę wideo w aplikacji Spotify na swoim smartfonie czy tablecie. Dzięki temu, reklamodawcy mogą także dopasować swój komunikat do różnych czynności wykonywanych przez użytkownika w trakcie dnia, jak nauka, dojazd do pracy czy szkoły, ćwiczenia na siłowni czy zabawa na imprezie. 

Użytownicy Spotify to zaangażowana, aktywna i wartościowa grupa odbiorców, dla których muzyka jest idealnym sposobem na kontakt z tymi firmami, które w ich życiu mają szczególne miejsce. Użytkownicy Spotify spędzają średnio 84 minuty dziennie w Spotify, słuchając muzyki w domu, w pracy, w szkole, w samochodzie, podczas ćwiczeń i w wielu innych sytuacjach. Osoby korzystające z kilku urządzeń spędzają w serwisie średnio 146 minut dziennie. Z badania Music Impact Study 2014 wynika, że ta coraz bardziej mobilna grupa odbiorców jest o 94 proc. bardziej zainteresowana tworzeniem silnych, emocjonalnych więzi z firmami - przykładowo, 86 proc. osósb z większym prawdopodobieństwem poleci daną markę swoim znajomym.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.