wp - grudzien 2016

Nowe formaty reklamowe w Spotify

Brief.pl / Aktualności

Spotify dla Firm — marketingowa platforma Spotify łącząca firmy z klientami – zaprezentowała dziś dwa nowe produkty reklamowe – Video Takeover dla desktopów oraz Sponsored Sessions dla urządzeń mobilnych. Nowe formaty reklamowe będą docierać do przeszło 30 milionów osób korzystających z darmowej wersji Spotify na całym świecie.

-

Wśród partnerów, którzy jako pierwsi skorzystają z nowych formatów znajdują się takie marki jak: Coca-Cola, Ford, McDonalds czy NBC Universal Pictures oraz, na rynku amerykańskim, Target i Wells Fargo. 

- Naszych użytkowników cechuje wysokie zaangażowanie, dlatego proponujemy rozwiązanie reklamowe, które wzbogaci czas, jaki spędzają w Spotify, a także połączy ich z ulubionymi markami. Nowe formaty reklamowe są idealnymi przykładami wysokiej jakości rozwiązań, jakie chcemy oferować naszym partnerom i osobom korzystającym z serwisu- skomentował Jeff Levick, Chief Business Officer w Spotify.

Format Video Takeover został przygotowany z myślą o komputerach stacjonarnych i laptopach, pozwalając reklamodawcom wykorzystać możliwości aplikacji desktopowej. Reklamy wideo są częścią normalnych przerw reklamowych i pojawiają się jedynie wtedy, gdy aplikacja Spotify jest widoczna na ekranie komputera.

Format Sponsored Sessions natomiast pozwala reklamodawcy na wcielenie się w rolę sponsora 30 minutowej sesji muzycznej pozbawionej reklam (tylko na urządzeniach mobilnych). Użytkownicy mogą korzystać z tego rozwiązania odtwarzając piętnasto- lub trzydziesto-sekundową reklamę wideo w aplikacji Spotify na swoim smartfonie czy tablecie. Dzięki temu, reklamodawcy mogą także dopasować swój komunikat do różnych czynności wykonywanych przez użytkownika w trakcie dnia, jak nauka, dojazd do pracy czy szkoły, ćwiczenia na siłowni czy zabawa na imprezie. 

Użytownicy Spotify to zaangażowana, aktywna i wartościowa grupa odbiorców, dla których muzyka jest idealnym sposobem na kontakt z tymi firmami, które w ich życiu mają szczególne miejsce. Użytkownicy Spotify spędzają średnio 84 minuty dziennie w Spotify, słuchając muzyki w domu, w pracy, w szkole, w samochodzie, podczas ćwiczeń i w wielu innych sytuacjach. Osoby korzystające z kilku urządzeń spędzają w serwisie średnio 146 minut dziennie. Z badania Music Impact Study 2014 wynika, że ta coraz bardziej mobilna grupa odbiorców jest o 94 proc. bardziej zainteresowana tworzeniem silnych, emocjonalnych więzi z firmami - przykładowo, 86 proc. osósb z większym prawdopodobieństwem poleci daną markę swoim znajomym.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.