Nowe formaty reklamowe w Spotify

Brief.pl / Aktualności

Spotify dla Firm — marketingowa platforma Spotify łącząca firmy z klientami – zaprezentowała dziś dwa nowe produkty reklamowe – Video Takeover dla desktopów oraz Sponsored Sessions dla urządzeń mobilnych. Nowe formaty reklamowe będą docierać do przeszło 30 milionów osób korzystających z darmowej wersji Spotify na całym świecie.

-

Wśród partnerów, którzy jako pierwsi skorzystają z nowych formatów znajdują się takie marki jak: Coca-Cola, Ford, McDonalds czy NBC Universal Pictures oraz, na rynku amerykańskim, Target i Wells Fargo. 

- Naszych użytkowników cechuje wysokie zaangażowanie, dlatego proponujemy rozwiązanie reklamowe, które wzbogaci czas, jaki spędzają w Spotify, a także połączy ich z ulubionymi markami. Nowe formaty reklamowe są idealnymi przykładami wysokiej jakości rozwiązań, jakie chcemy oferować naszym partnerom i osobom korzystającym z serwisu- skomentował Jeff Levick, Chief Business Officer w Spotify.

Format Video Takeover został przygotowany z myślą o komputerach stacjonarnych i laptopach, pozwalając reklamodawcom wykorzystać możliwości aplikacji desktopowej. Reklamy wideo są częścią normalnych przerw reklamowych i pojawiają się jedynie wtedy, gdy aplikacja Spotify jest widoczna na ekranie komputera.

Format Sponsored Sessions natomiast pozwala reklamodawcy na wcielenie się w rolę sponsora 30 minutowej sesji muzycznej pozbawionej reklam (tylko na urządzeniach mobilnych). Użytkownicy mogą korzystać z tego rozwiązania odtwarzając piętnasto- lub trzydziesto-sekundową reklamę wideo w aplikacji Spotify na swoim smartfonie czy tablecie. Dzięki temu, reklamodawcy mogą także dopasować swój komunikat do różnych czynności wykonywanych przez użytkownika w trakcie dnia, jak nauka, dojazd do pracy czy szkoły, ćwiczenia na siłowni czy zabawa na imprezie. 

Użytownicy Spotify to zaangażowana, aktywna i wartościowa grupa odbiorców, dla których muzyka jest idealnym sposobem na kontakt z tymi firmami, które w ich życiu mają szczególne miejsce. Użytkownicy Spotify spędzają średnio 84 minuty dziennie w Spotify, słuchając muzyki w domu, w pracy, w szkole, w samochodzie, podczas ćwiczeń i w wielu innych sytuacjach. Osoby korzystające z kilku urządzeń spędzają w serwisie średnio 146 minut dziennie. Z badania Music Impact Study 2014 wynika, że ta coraz bardziej mobilna grupa odbiorców jest o 94 proc. bardziej zainteresowana tworzeniem silnych, emocjonalnych więzi z firmami - przykładowo, 86 proc. osósb z większym prawdopodobieństwem poleci daną markę swoim znajomym.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.