Peppermint wybrał Zortrax

Peppermint wybrał Zortrax

Brief.pl / Inspiracje

Zakończyła się akcja agencji reklamowej Peppermint pod hasłem "Wybieramy klienta". Darmową realizację kampanii online o wartości trzydziestu tysięcy złotych zdobyła firma Zortrax - producent drukarek 3D.

-

Aby wziąć udział w pierwszym w historii konkursie, w którym to agencja wybiera klienta, należało wypełnić ankietę, mającą formę krótkiego, dowcipnego testu. Pod adresem wybieramyklienta.pl oraz na serwisie YouTube umieszczony został komplet informacji dotyczących całej kampanii. Akcja skierowana była do marketerów, z którymi agencja już pracowała oraz do wszystkich nowych, potencjalnych klientów.

::

Agencja Peppermint wybiera Klienta!

::

- Popularność i zainteresowanie inicjatywą przerosły nasze oczekiwania. Otrzymaliśmy ponad trzysta zgłoszeń z firm reprezentujących różnorodne branże w całej Polsce – mówi Bartek Cymer, dyrektor zarządzających w agencji Peppermint. – Wybór był trudny, a obrady burzliwe. Nasza speckomisja konkursowa wyłoniła finałową trójkę, by ostatecznie wybrać firmę Zortrax, która w najciekawszy sposób odpowiedziała na brief.

Działania reklamowe dla firmy Zortrax wystartują w przyszłym roku. - Mamy świetny, ale wymagający produkt, dlatego istotne było dla nas niestuzinkowe podejście. Zgałaszając się do konkursu znaliśmy dorobek agencji Peppermint i bardzo sposobał nam się ich pomysł na konkurs. Liczymy na to, że nietuzinkowość konkursu będzie miała odzwierciedlenie w dalszych działaniach – mówi Karolina Bołądź, COO z firmy Zortrax, – Wstępne uzgodnienia i propozycje są bardzo obiecujące. W pełni ufamy Peppermint i wierzymy w ich nietuzinkowe podejście - dodaje Bołądź.

Peppermint zajmie się opracowaniem strategii, konceptu kreatywnego i formatów reklamowych dla firmy. Agencja pomoże również przygotować media plan, jednak koszty jego zakupu pokryje marketer.

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.