Peppermint wybrał Zortrax

Peppermint wybrał Zortrax

Brief.pl / Inspiracje

Zakończyła się akcja agencji reklamowej Peppermint pod hasłem "Wybieramy klienta". Darmową realizację kampanii online o wartości trzydziestu tysięcy złotych zdobyła firma Zortrax - producent drukarek 3D.

-

Aby wziąć udział w pierwszym w historii konkursie, w którym to agencja wybiera klienta, należało wypełnić ankietę, mającą formę krótkiego, dowcipnego testu. Pod adresem wybieramyklienta.pl oraz na serwisie YouTube umieszczony został komplet informacji dotyczących całej kampanii. Akcja skierowana była do marketerów, z którymi agencja już pracowała oraz do wszystkich nowych, potencjalnych klientów.

::

Agencja Peppermint wybiera Klienta!

::

- Popularność i zainteresowanie inicjatywą przerosły nasze oczekiwania. Otrzymaliśmy ponad trzysta zgłoszeń z firm reprezentujących różnorodne branże w całej Polsce – mówi Bartek Cymer, dyrektor zarządzających w agencji Peppermint. – Wybór był trudny, a obrady burzliwe. Nasza speckomisja konkursowa wyłoniła finałową trójkę, by ostatecznie wybrać firmę Zortrax, która w najciekawszy sposób odpowiedziała na brief.

Działania reklamowe dla firmy Zortrax wystartują w przyszłym roku. - Mamy świetny, ale wymagający produkt, dlatego istotne było dla nas niestuzinkowe podejście. Zgałaszając się do konkursu znaliśmy dorobek agencji Peppermint i bardzo sposobał nam się ich pomysł na konkurs. Liczymy na to, że nietuzinkowość konkursu będzie miała odzwierciedlenie w dalszych działaniach – mówi Karolina Bołądź, COO z firmy Zortrax, – Wstępne uzgodnienia i propozycje są bardzo obiecujące. W pełni ufamy Peppermint i wierzymy w ich nietuzinkowe podejście - dodaje Bołądź.

Peppermint zajmie się opracowaniem strategii, konceptu kreatywnego i formatów reklamowych dla firmy. Agencja pomoże również przygotować media plan, jednak koszty jego zakupu pokryje marketer.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.