Grażyna Kulczyk i startupy

Grażyna Kulczyk i startupy

Brief.pl / Patronaty

26-28 września odbędzie się Startup Weekend, który za sprawą Art & Fashion Forum – znanego w branży modowej wydarzenia zainicjowanego przez Grażynę Kulczyk – będzie inny niż zwykle.

-

W ramach tegorocznego Art & Fashion Forum powered by Grażyna Kulczyk odbędzie się międzynarodowa rozgrywka organizatorów startup weekendów – Global Fashion Battle. Niemal jednocześnie – w Mediolanie, Paryżu, Londynie, Nowym Jorku i w Poznaniu – odbędzie się pięć startup weekendów, podczas których uczestnicy – pod okiem mentorów – będą rozwijać pomysły na biznes. Pomysły łączące modę i design z nowymi technologiami. Globalny finał i prezentacje najlepszych zespołów odbędzie się w październiku, w stolicy Wielkopolski.

Fashion startup

Startup Weekend Fashion & Tech Poznań (26-28 września) odbędzie się w klimatycznych murach Starego Browaru. Uczestnikom Startup Weekendu w pracach pomagać będzie międzynarodowa kadra mentorów złożona z przedstawicieli biznesu, projektantów, specjalistów od marketingu, sprzedaży i tworzenia projektów technologicznych. W niedzielę 28-go września, jury złożone z inwestorów i przedstawicieli biznesu wybierze zwycięski zespół, który – poza nagrodami – otrzyma miejsce w finale Global Fashion Battle i 18-go października będzie walczyć z najlepszymi projektami z czterech metropolii.

Startup Weekend Fashion & Tech Poznań to pierwsze w Polsce wydarzenie, podczas którego swoje siły połączy ponad setka pasjonatów nowinek z zakresu mediów, e-commerce, mody, designu i wearable technologies. Przed nimi 54-godziny intensywnej pracy, której efekty mogą zrewolucjonizować świat mody i technologii. Sprzedaż biletów startuje już od 1-go sierpnia.

Szczegóły wydarzenia

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.