Jak podnieść bezpieczeństwo e-konsumentów - poradnik

Jak podnieść bezpieczeństwo e-konsumentów - poradnik

Brief.pl / Aktualności

Członkowie Grupy Merytorycznej e-Izby: Promocja oraz usługi IT dla e-commerce, eksperci z Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu oraz serwisów //CertyfikatySSl.pl i Nazwa.pl stworzyli zbiór porad i wskazówek dla sklepów online – „Poradnik e-Commerce Polska: SSL dla e-sklepów” na temat rozwiązań dla e-handlu.

-

Pod adresem Ecommercepolska.pl/pl/59-968-dobre_praktyki można pobrać zarówno raport „Poradnik e-Commerce Polska: SSL dla e-sklepów”, jak i „Dekalog Bezpiecznych Zakupów Online e-Commerce Polska”.

- Certyfikaty SSL stają się synonimem bezpieczeństwa i sukcesu w e-biznesie. Dlatego polecam ten poradnik wszystkim, którzy już mają swój e-sklep lub dopiero planują jego otwarcie. Bezpieczeństwo to dobra strategia w każdym biznesie  - mówi Jarosław Dolega z CertyfikatySSL.pl.

 - W poradniku znalazły się informacje o benefitach, jakie niesie za sobą posiadanie takiego narzędzia jak SSL,  przedstawiono różne wersje i ceny certyfikatu, a następnie zebrano wskazówki, który typ wybrać w zależności od potrzeb. Ostatnim elementem poradnika jest przedstawiony krok po kroku proces instalacji SSL wyjaśnia Patrycja Staniszewska, dyrektor biura e-Commerce Polska.

- Brak oznaczeń w postaci kłódki, protokołu https:// czy zielonego paska adresu WWW może powodować, że użytkownik nie będzie chciał korzystać z serwisu, a tym bardziej dokonywać w nim zakupów. Spadek sprzedaży, odpływ użytkowników, utrata zaufania obecnych i potencjalnych klientów, negatywny wpływ na wizerunek firmy – to tylko niektóre konsekwencje, które mogą wiązać się z brakiem certyfikatu SSL w sklepie internetowym. Czy oszczędność rzędu kilkuset złotych rocznie jest tego warta – komentuje Kalina Pieciun-Regulska, dyrektor działu marketingu w Nazwa.pl. 

 :: ::

E-commerce jest tematem głównym majowego wydania miesięcznika "Brief". Zapraszamy do lektury!

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.