Jak podnieść bezpieczeństwo e-konsumentów - poradnik

Jak podnieść bezpieczeństwo e-konsumentów - poradnik

Brief.pl / Aktualności

Członkowie Grupy Merytorycznej e-Izby: Promocja oraz usługi IT dla e-commerce, eksperci z Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu oraz serwisów //CertyfikatySSl.pl i Nazwa.pl stworzyli zbiór porad i wskazówek dla sklepów online – „Poradnik e-Commerce Polska: SSL dla e-sklepów” na temat rozwiązań dla e-handlu.

-

Pod adresem Ecommercepolska.pl/pl/59-968-dobre_praktyki można pobrać zarówno raport „Poradnik e-Commerce Polska: SSL dla e-sklepów”, jak i „Dekalog Bezpiecznych Zakupów Online e-Commerce Polska”.

- Certyfikaty SSL stają się synonimem bezpieczeństwa i sukcesu w e-biznesie. Dlatego polecam ten poradnik wszystkim, którzy już mają swój e-sklep lub dopiero planują jego otwarcie. Bezpieczeństwo to dobra strategia w każdym biznesie  - mówi Jarosław Dolega z CertyfikatySSL.pl.

 - W poradniku znalazły się informacje o benefitach, jakie niesie za sobą posiadanie takiego narzędzia jak SSL,  przedstawiono różne wersje i ceny certyfikatu, a następnie zebrano wskazówki, który typ wybrać w zależności od potrzeb. Ostatnim elementem poradnika jest przedstawiony krok po kroku proces instalacji SSL wyjaśnia Patrycja Staniszewska, dyrektor biura e-Commerce Polska.

- Brak oznaczeń w postaci kłódki, protokołu https:// czy zielonego paska adresu WWW może powodować, że użytkownik nie będzie chciał korzystać z serwisu, a tym bardziej dokonywać w nim zakupów. Spadek sprzedaży, odpływ użytkowników, utrata zaufania obecnych i potencjalnych klientów, negatywny wpływ na wizerunek firmy – to tylko niektóre konsekwencje, które mogą wiązać się z brakiem certyfikatu SSL w sklepie internetowym. Czy oszczędność rzędu kilkuset złotych rocznie jest tego warta – komentuje Kalina Pieciun-Regulska, dyrektor działu marketingu w Nazwa.pl. 

 :: ::

E-commerce jest tematem głównym majowego wydania miesięcznika "Brief". Zapraszamy do lektury!

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.