Linie Emirates z oficjalnym sponsoringiem

Linie Emirates z oficjalnym sponsoringiem

Brief.pl / Aktualności

Od września Linie Emirates postanowiły rozszerzyć swoje kanały komunikacyjne o spoty w wybranych programach telewizyjnych. Będą sponsorem pogody na TVN24 oraz TVN Biznes i Świat. Reklamy zobaczymy także w wieczornych pasmach Grupy AXN, National Geographic, FOX i TVNStyle.

-

Linie Emirates postanowiły w tym roku rozszerzyć swoje kanały komunikacyjne o dotąd nie wykorzystywaną telewizję, która stała się jednym z elementów długofalowej strategii budowania tej marki na polskim rynku. Przekaz skupia się na prezentacji usług Emirates w wybranych przez nią stacjach, natomiast same komunikaty zostały dopasowane do wyselekcjonowanych programów i pasm na tychże kanałach.  Spot „Musician” został powiązany z prognoza pogody na kanałach TVN24 oraz TVN Biznes i Świat, a „Cuisine” znajdziemy w wieczornym paśmie stacji tematycznych między innymi Grupy AXN, National Geographic, FOX czy TVNStyle.

::

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. Za kreację odpowiada agencja Grey.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.