wp - grudzien 2016

Linie Emirates z oficjalnym sponsoringiem

Linie Emirates z oficjalnym sponsoringiem

Brief.pl / Aktualności

Od września Linie Emirates postanowiły rozszerzyć swoje kanały komunikacyjne o spoty w wybranych programach telewizyjnych. Będą sponsorem pogody na TVN24 oraz TVN Biznes i Świat. Reklamy zobaczymy także w wieczornych pasmach Grupy AXN, National Geographic, FOX i TVNStyle.

-

Linie Emirates postanowiły w tym roku rozszerzyć swoje kanały komunikacyjne o dotąd nie wykorzystywaną telewizję, która stała się jednym z elementów długofalowej strategii budowania tej marki na polskim rynku. Przekaz skupia się na prezentacji usług Emirates w wybranych przez nią stacjach, natomiast same komunikaty zostały dopasowane do wyselekcjonowanych programów i pasm na tychże kanałach.  Spot „Musician” został powiązany z prognoza pogody na kanałach TVN24 oraz TVN Biznes i Świat, a „Cuisine” znajdziemy w wieczornym paśmie stacji tematycznych między innymi Grupy AXN, National Geographic, FOX czy TVNStyle.

::

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. Za kreację odpowiada agencja Grey.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.