Linie Emirates z oficjalnym sponsoringiem

Linie Emirates z oficjalnym sponsoringiem

Brief.pl / Aktualności

Od września Linie Emirates postanowiły rozszerzyć swoje kanały komunikacyjne o spoty w wybranych programach telewizyjnych. Będą sponsorem pogody na TVN24 oraz TVN Biznes i Świat. Reklamy zobaczymy także w wieczornych pasmach Grupy AXN, National Geographic, FOX i TVNStyle.

-

Linie Emirates postanowiły w tym roku rozszerzyć swoje kanały komunikacyjne o dotąd nie wykorzystywaną telewizję, która stała się jednym z elementów długofalowej strategii budowania tej marki na polskim rynku. Przekaz skupia się na prezentacji usług Emirates w wybranych przez nią stacjach, natomiast same komunikaty zostały dopasowane do wyselekcjonowanych programów i pasm na tychże kanałach.  Spot „Musician” został powiązany z prognoza pogody na kanałach TVN24 oraz TVN Biznes i Świat, a „Cuisine” znajdziemy w wieczornym paśmie stacji tematycznych między innymi Grupy AXN, National Geographic, FOX czy TVNStyle.

::

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. Za kreację odpowiada agencja Grey.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.