wp - grudzien 2016

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Nowa identyfikacja wizualna WP.pl oraz Interia.pl, zmiana osób zarządzających agencją Saatchi & Saatchi oraz Radosław Kotarski w kampanii reklamowej marki Milennium - to najbardziej popularne treści minionego tygodnia na Brief.pl.

-

Nowi liderzy w Saatchi & Saatchi Polska

Piotr Morkowski obejmuje stanowisko CEO agencji Saatchi & Saatchi Polska, a Patrycja Bruź-Soniewicka zostaje nowym Managing Directorem agencji. Morkowski zastępuje na stanowisku odchodzącego Igora Kaleńskiego, który pełnił funkcję CEO Saatchi & Saatchi Polska od 2008 roku. 

::

Nowa Wirtualna Polska

Od 1 września gruntownej przemianie uległ serwis wp.pl należący do Grupy Wirtualna Polska. Zmieniło się również logo serwisu. Co o powyższych zmianach mówią przedstawiciele serwisu?

::

Interia w nowej odsłonie

Wkrótce Interia zaprezentuje nową identyfikację wizualna firmy, która ma stanowić o nowoczesności i wiarygodności portalu. W tym celu odświeżony znak marki zyska otwartą formę i wyraziste liternictwo, a wykorzystywana dotąd paleta kolorystyczna zostanie znacznie rozbudowana.

Interia logo

::

Znany vloger w reklamach Banku Millennium

Radosław Kotarski, twórca popularnych Polimatów, będzie wspólnie z Bankiem Millennium przybliżać widzom zagadnienia z obszaru bankowości.

 

::

Hyperlapse jako narzędzie do promocji

Instagram wypuścił na światło dzienne aplikację pod nazwą Hyperlapse. Przedstawiamy pierwsze próby wykorzystania nowej aplikacji przez marki takie jak Mercedes, Taco Bell, Mountain Dew, Foot Locker.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.