MP Legia Cup

MP Legia Cup

Brief.pl / Aktualności

Firma Meeting Planner we współpracy z partnerami projektu zorganizowała w dniu 3 września 2014 kolejną edycje imprezy MP Legia Cup.

-

Impreza ma sportowy charakter. Biorą w niej udział dwie drużyny piłkarskie. Drużyna grająca w tym roku w czerwonych koszulkach to przedstawiciele firm specjalizujących się w organizacji eventów, kongresów i incentive travel. Drużyna grająca w białych koszulkach to na co dzień klienci tych pierwszych. Sądząc po przebiegu meczu relacje między klientami a ich agencjami układają się dobrze. Sędzia nie miał dużo roboty z zawodnikami. Za to trener jednej z drużyn wyleciał z boiska.

Impreza dała wiele radości zarówno rywalizującym drużynom jak też licznie zgromadzonej na trybunach stadionu publiczności. Było emocjonująco, sportowo, ładnie, smacznie i nawet tanecznie. Poza rywalizacją na boisku organizator przygotował konkursy również dla kibicujących. Zwycięzcy wyszli z nagrodami. Jedną z nich był weekend dla rodziny w nowym, należącym do Grupy BFC: BoniFaCio Spa & Sport Resort – bajecznie położonym hotelu w malowniczej Pradolinie Wkry.

Ten cykl imprez ma na celu integrowanie rynku, jego promocję i podkreślanie roli narzędzi jakie ta branża oferuje. Każda z uczestniczących w imprezie firm miała możliwość zaprezentowania się w nieskrępowanej, bardzo miłej atmosferze.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.