Piotr Małkiewicz dołącza do Lemon Sky JWT

Piotr Małkiewicz dołącza do Lemon Sky JWT

Brief.pl / Ludzie

Piotr Małkiewicz dołączył do działu kreacji Lemon Sky JWT jako creative director. Przez ostatnie pięć lat Piotr pełnił funkcję partnera i dyrektora kreatywnego w agencji Kropka Bordo.

-

Wspólnie z Piotrem Zawałło będzie wspierał Mariusza Piturę w zarządzaniu działem kreacji oraz współtworzeniu i nadzorowaniu prac kreatywnych. Małkiewicz będzie pracował w teamie kreatywnym z Natalią Karawajczyk.

Piotr Małkiewicz reklamą zajmuje się od ponad 13 lat. Przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję partnera i dyrektora kreatywnego w agencji Kropka Bordo, której był również współzałożycielem. Wcześniej przez 8 lat związany był z agencją EURO RSCG 4D (obecnie Havas Worldwide Warsaw), gdzie pełnił funkcję art directora, creative group head a następnie creative directora.

Małkiewicz zdobywał doświadczenie tworząc projekty dla Kompanii Piwowarskiej (Grolsch, Tyskie), Nestle (Winiary, Gerber, Makarą), CEDC (Budweiser, Żubrówka, Bols), Perfetti (Chupa Chups), Danone (Actimel, Activia), MasterCard, Lay's, Aviva, ING, Dulux, Wisła Kraków, Dog Chow, Zelmer, Wedel, Dove, Sodexo czy Gilette.

Jest laureatem wielu konkursów branżowych. Na swoim koncie ma projekty nagrodzone m.in. Złotą Strzałą, Bumerangiem, Golden Arrow czy Kreaturą.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.