Piotr Małkiewicz dołącza do Lemon Sky JWT

Piotr Małkiewicz dołącza do Lemon Sky JWT

Brief.pl / Ludzie

Piotr Małkiewicz dołączył do działu kreacji Lemon Sky JWT jako creative director. Przez ostatnie pięć lat Piotr pełnił funkcję partnera i dyrektora kreatywnego w agencji Kropka Bordo.

-

Wspólnie z Piotrem Zawałło będzie wspierał Mariusza Piturę w zarządzaniu działem kreacji oraz współtworzeniu i nadzorowaniu prac kreatywnych. Małkiewicz będzie pracował w teamie kreatywnym z Natalią Karawajczyk.

Piotr Małkiewicz reklamą zajmuje się od ponad 13 lat. Przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję partnera i dyrektora kreatywnego w agencji Kropka Bordo, której był również współzałożycielem. Wcześniej przez 8 lat związany był z agencją EURO RSCG 4D (obecnie Havas Worldwide Warsaw), gdzie pełnił funkcję art directora, creative group head a następnie creative directora.

Małkiewicz zdobywał doświadczenie tworząc projekty dla Kompanii Piwowarskiej (Grolsch, Tyskie), Nestle (Winiary, Gerber, Makarą), CEDC (Budweiser, Żubrówka, Bols), Perfetti (Chupa Chups), Danone (Actimel, Activia), MasterCard, Lay's, Aviva, ING, Dulux, Wisła Kraków, Dog Chow, Zelmer, Wedel, Dove, Sodexo czy Gilette.

Jest laureatem wielu konkursów branżowych. Na swoim koncie ma projekty nagrodzone m.in. Złotą Strzałą, Bumerangiem, Golden Arrow czy Kreaturą.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.