Piotr Małkiewicz dołącza do Lemon Sky JWT

Piotr Małkiewicz dołącza do Lemon Sky JWT

Brief.pl / Ludzie

Piotr Małkiewicz dołączył do działu kreacji Lemon Sky JWT jako creative director. Przez ostatnie pięć lat Piotr pełnił funkcję partnera i dyrektora kreatywnego w agencji Kropka Bordo.

-

Wspólnie z Piotrem Zawałło będzie wspierał Mariusza Piturę w zarządzaniu działem kreacji oraz współtworzeniu i nadzorowaniu prac kreatywnych. Małkiewicz będzie pracował w teamie kreatywnym z Natalią Karawajczyk.

Piotr Małkiewicz reklamą zajmuje się od ponad 13 lat. Przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję partnera i dyrektora kreatywnego w agencji Kropka Bordo, której był również współzałożycielem. Wcześniej przez 8 lat związany był z agencją EURO RSCG 4D (obecnie Havas Worldwide Warsaw), gdzie pełnił funkcję art directora, creative group head a następnie creative directora.

Małkiewicz zdobywał doświadczenie tworząc projekty dla Kompanii Piwowarskiej (Grolsch, Tyskie), Nestle (Winiary, Gerber, Makarą), CEDC (Budweiser, Żubrówka, Bols), Perfetti (Chupa Chups), Danone (Actimel, Activia), MasterCard, Lay's, Aviva, ING, Dulux, Wisła Kraków, Dog Chow, Zelmer, Wedel, Dove, Sodexo czy Gilette.

Jest laureatem wielu konkursów branżowych. Na swoim koncie ma projekty nagrodzone m.in. Złotą Strzałą, Bumerangiem, Golden Arrow czy Kreaturą.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.