Hyperlapse jako narzędzie do promocji

Hyperlapse jako narzędzie do promocji

Brief.pl / Inspiracje

Instagram wypuścił na światło dzienne aplikację pod nazwą Hyperlapse. Przedstawiamy pierwsze próby wykorzystania nowej aplikacji przez marki takie jak Mercedes, Taco Bell, Mountain Dew, Foot Locker.

-

O Hyperlapse pisaliśmy w zeszłym tygodniu. Tym co może przyciągnąć marki do Hyperlapse jest możliwość pokazania swojego produktu w nowej odsłonie. Już nie tylko poprzez zdjęcie na Instagramie, ale również w wersji wideo. Do tej pory niewiele marek skorzystało z tej opcji. Może brak im kreatywności i pomysłu jak  mogliby wyorzystać aplikację. Ci, którzy postawili na produkt Instagrama wiedzą, że to dobry ruch z ich strony, ponieważ było to dobrze odbierane przez klientów. Przedstawiamy 4 wideo stworzone dzięki aplikacji Hyperlapse.

Aplikacja ta została wykorzystana już między innymi przez Mercedesa.


 

Kolejną marką, która postawiła na Hyperlapse jest Taco Bell.

 

Mountain Dew należy również pokazał, że nie boi się korzystać z nowych możliwości jakie daje aplikacja.


 

Ostatnim brandem, który skorzystał z potencjału produktu Instagrama jest Foot Locker

::

Która realizacja najbardziej się Wam podoba? Piszcie w komentarzach!

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.