Hyperlapse jako narzędzie do promocji

Hyperlapse jako narzędzie do promocji

Brief.pl / Inspiracje

Instagram wypuścił na światło dzienne aplikację pod nazwą Hyperlapse. Przedstawiamy pierwsze próby wykorzystania nowej aplikacji przez marki takie jak Mercedes, Taco Bell, Mountain Dew, Foot Locker.

-

O Hyperlapse pisaliśmy w zeszłym tygodniu. Tym co może przyciągnąć marki do Hyperlapse jest możliwość pokazania swojego produktu w nowej odsłonie. Już nie tylko poprzez zdjęcie na Instagramie, ale również w wersji wideo. Do tej pory niewiele marek skorzystało z tej opcji. Może brak im kreatywności i pomysłu jak  mogliby wyorzystać aplikację. Ci, którzy postawili na produkt Instagrama wiedzą, że to dobry ruch z ich strony, ponieważ było to dobrze odbierane przez klientów. Przedstawiamy 4 wideo stworzone dzięki aplikacji Hyperlapse.

Aplikacja ta została wykorzystana już między innymi przez Mercedesa.


 

Kolejną marką, która postawiła na Hyperlapse jest Taco Bell.

 

Mountain Dew należy również pokazał, że nie boi się korzystać z nowych możliwości jakie daje aplikacja.


 

Ostatnim brandem, który skorzystał z potencjału produktu Instagrama jest Foot Locker

::

Która realizacja najbardziej się Wam podoba? Piszcie w komentarzach!

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.