wp - grudzien 2016

Wyborowa: nowy dyrektor marketingu

Wyborowa: nowy dyrektor marketingu

Brief.pl / Ludzie

Z dniem 1 września b.r. stanowisko Dyrektora Marketingu w Wyborowa S.A./Pernod Ricard Polska objął Philip Ainsworth, dotychczasowy dyrektor regionalny w Chivas Brothers w Szkocji, spółce należącej do Grupy Pernod Ricard. Zastąpił Christiana Seel’a, który funkcję dyrektora marketingu będzie pełnił w Pernod Ricard Niemcy.

-

Philip Ainsworth - ukończył studia na szkockim Uniwersytecie Saint Andrews. Doświadczenie w branży alkoholowej zdobywał pracując w działach sprzedaży oraz marketingu w branży winiarskiej. Do Grupy Pernod Ricard dołączył w 2008 roku na stanowisko menedżera regionalnego w Chivas Brothers, gdzie zajmował się rozwojem portfolio whisky oraz ginów. W 2012 został mianowany dyrektorem regionalnym odpowiadającym za obszar Europy Środkowo-Wschodniej i Afryki (EMEA).

- Polski rynek ma ogromny potencjał - uważa Philip Ainsworth, dyrektor marketingu Wyborowa S.A./Pernod Ricard. - Są tu obecne silne marki lokalne, globalne produkty oraz rzesze konsumentów, którzy są otwarci na nowe propozycje, smaki i oczekują produktów najwyższej jakości. Osobiście, ze względu na moje szkockie pochodzenie, bardzo cieszy mnie fakt, że Polacy rozsmakowali się w whisky. Nie mogę doczekać się także pracy z taką marką – ikoną jak Wyborowa, która jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich wódek na świecie i cieszy się wielkim uznaniem ze względu na swoją jakość – podsumowuje Ainsworth.

 

::

Nowi liderzy w Saatchi & Saatchi Polska

::

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.