Wyborowa: nowy dyrektor marketingu

Wyborowa: nowy dyrektor marketingu

Brief.pl / Ludzie

Z dniem 1 września b.r. stanowisko Dyrektora Marketingu w Wyborowa S.A./Pernod Ricard Polska objął Philip Ainsworth, dotychczasowy dyrektor regionalny w Chivas Brothers w Szkocji, spółce należącej do Grupy Pernod Ricard. Zastąpił Christiana Seel’a, który funkcję dyrektora marketingu będzie pełnił w Pernod Ricard Niemcy.

-

Philip Ainsworth - ukończył studia na szkockim Uniwersytecie Saint Andrews. Doświadczenie w branży alkoholowej zdobywał pracując w działach sprzedaży oraz marketingu w branży winiarskiej. Do Grupy Pernod Ricard dołączył w 2008 roku na stanowisko menedżera regionalnego w Chivas Brothers, gdzie zajmował się rozwojem portfolio whisky oraz ginów. W 2012 został mianowany dyrektorem regionalnym odpowiadającym za obszar Europy Środkowo-Wschodniej i Afryki (EMEA).

- Polski rynek ma ogromny potencjał - uważa Philip Ainsworth, dyrektor marketingu Wyborowa S.A./Pernod Ricard. - Są tu obecne silne marki lokalne, globalne produkty oraz rzesze konsumentów, którzy są otwarci na nowe propozycje, smaki i oczekują produktów najwyższej jakości. Osobiście, ze względu na moje szkockie pochodzenie, bardzo cieszy mnie fakt, że Polacy rozsmakowali się w whisky. Nie mogę doczekać się także pracy z taką marką – ikoną jak Wyborowa, która jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich wódek na świecie i cieszy się wielkim uznaniem ze względu na swoją jakość – podsumowuje Ainsworth.

 

::

Nowi liderzy w Saatchi & Saatchi Polska

::

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.