Polska strategia na Hawajach

Polska strategia na Hawajach

Brief.pl / Inspiracje

Agencja interaktywna E_misja Interactive 360 współtworzyła strategię działań marketingowych dla Wainman Hawaii, renomowanej marki sprzętu kitesurfingowego o światowym zasięgu, której współzałożyciele pochodzą z Polski. Szczególny nacisk położono na obszar działań interaktywnych i działania prosprzedażowe.

-

Właścicielami marki Wainman Hawaii są Polacy - mówi Michał Siejak, dyr. zarządzający 6ix WoMM & Social Media i agencji interaktywnej E_misja Interactive 360. - Z tego co mi wiadomo geneza firmy jest zbiegiem zaskakujących zdarzeń. Jeden z obecnych właścicieli na wakacjach mieszkał przez zupełny przypadek z Lou Wainman’em – hawajską legendą i ikoną kitesurfingu. W czasie dyskusji o ulubionym sporcie wywiązała się propozycja połączenia sił i stworzenia marki kitesurfingowej. Tak powstała nazwa Wainman Hawaii i dlatego właśnie miejscem powstania firmy były Hawaje - dodaje Siejak.

Dziś Wainman Hawaii to bardzo uznany brand w świecie kitesurfingu - w jego teamie pływają prawdziwe legendy tego sportu takie jak Franz Orly czy Niccolo Porcella. Sprzęt marki zdobywa nagrody i bardzo dobre recenzje prestiżowych magazynów kitesurfingowych. Główna siedziba firmy i centrum testowe mieści się na Maui na Hawajach, biura sprzedażowo-administacyjne w Polsce (Warszawa) i na Florydzie w USA. Marka odniosła globalny sukces i sprzęt produkowany przez Wainman Hawaii zbiera rewelacyjne recenzje w najpoważniejszych mediach branży. Najnowsza produkcja wideo Wainmann Hawaii – „Eyes”.

::

E_misja Interactive 360 jest współodpowiedzialna za opracowanie globalnej strategii marketingowej marki obejmującej 30 rynków i jej współpracę z około 300 dystrybutorami i dealerami, konsulting dotyczący budowy marki Wainman Hawaii, wytyczne e-commerce i wszystkich serwisów marki, w tym ich wszelkich walidacji, działań SEO i performance (AdWords, GDN, In Stream Wideo, remarketing).

Wszystkie te działania zostaną zamknięta warsztatowym szkoleniem działu marketingu Wainman Hawaii i wyposażeniem go w narzędzia ułatwiające przeprowadzenie w/w działań.

- Z założenia współpraca E_misji Interactive 360 i Wainman Hawaii miała polegać na wykorzystaniu kompetencji strategicznych agencji w celu podniesienia sprzedaży i ustrukturyzowania działań marki – głównie w obszarze działań interaktywnych, performance’owych i ecommerce - komentuje Siejak. - W kolejnym etapie na powierzeniu działań operacyjnych osobom z działu marketingu marki Wainman Hawaii. Takie ułożenie procesu było inicjatywą agencji. Celem szkolenia jest zapewnienie pełnego zrozumienia opracowanej strategii i działań taktycznych przez zespół, który będzie zaangażowany w procesy marketingowe. Z tej samej przyczyny opracowanie zostało maksymalnie zsyntetyzowane, co ma ułatwić pracę działu marketingu i kontrolowanie jego efektywności. Po szkoleniu procesy operacyjne przejmie dział marketingu marki, a współpraca agencja – marka będzie polegała na ewentualnych konsultacjach, gdyby takowe okazały się potrzebne zespołowi.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.