Polska strategia na Hawajach

Polska strategia na Hawajach

Brief.pl / Inspiracje

Agencja interaktywna E_misja Interactive 360 współtworzyła strategię działań marketingowych dla Wainman Hawaii, renomowanej marki sprzętu kitesurfingowego o światowym zasięgu, której współzałożyciele pochodzą z Polski. Szczególny nacisk położono na obszar działań interaktywnych i działania prosprzedażowe.

-

Właścicielami marki Wainman Hawaii są Polacy - mówi Michał Siejak, dyr. zarządzający 6ix WoMM & Social Media i agencji interaktywnej E_misja Interactive 360. - Z tego co mi wiadomo geneza firmy jest zbiegiem zaskakujących zdarzeń. Jeden z obecnych właścicieli na wakacjach mieszkał przez zupełny przypadek z Lou Wainman’em – hawajską legendą i ikoną kitesurfingu. W czasie dyskusji o ulubionym sporcie wywiązała się propozycja połączenia sił i stworzenia marki kitesurfingowej. Tak powstała nazwa Wainman Hawaii i dlatego właśnie miejscem powstania firmy były Hawaje - dodaje Siejak.

Dziś Wainman Hawaii to bardzo uznany brand w świecie kitesurfingu - w jego teamie pływają prawdziwe legendy tego sportu takie jak Franz Orly czy Niccolo Porcella. Sprzęt marki zdobywa nagrody i bardzo dobre recenzje prestiżowych magazynów kitesurfingowych. Główna siedziba firmy i centrum testowe mieści się na Maui na Hawajach, biura sprzedażowo-administacyjne w Polsce (Warszawa) i na Florydzie w USA. Marka odniosła globalny sukces i sprzęt produkowany przez Wainman Hawaii zbiera rewelacyjne recenzje w najpoważniejszych mediach branży. Najnowsza produkcja wideo Wainmann Hawaii – „Eyes”.

::

E_misja Interactive 360 jest współodpowiedzialna za opracowanie globalnej strategii marketingowej marki obejmującej 30 rynków i jej współpracę z około 300 dystrybutorami i dealerami, konsulting dotyczący budowy marki Wainman Hawaii, wytyczne e-commerce i wszystkich serwisów marki, w tym ich wszelkich walidacji, działań SEO i performance (AdWords, GDN, In Stream Wideo, remarketing).

Wszystkie te działania zostaną zamknięta warsztatowym szkoleniem działu marketingu Wainman Hawaii i wyposażeniem go w narzędzia ułatwiające przeprowadzenie w/w działań.

- Z założenia współpraca E_misji Interactive 360 i Wainman Hawaii miała polegać na wykorzystaniu kompetencji strategicznych agencji w celu podniesienia sprzedaży i ustrukturyzowania działań marki – głównie w obszarze działań interaktywnych, performance’owych i ecommerce - komentuje Siejak. - W kolejnym etapie na powierzeniu działań operacyjnych osobom z działu marketingu marki Wainman Hawaii. Takie ułożenie procesu było inicjatywą agencji. Celem szkolenia jest zapewnienie pełnego zrozumienia opracowanej strategii i działań taktycznych przez zespół, który będzie zaangażowany w procesy marketingowe. Z tej samej przyczyny opracowanie zostało maksymalnie zsyntetyzowane, co ma ułatwić pracę działu marketingu i kontrolowanie jego efektywności. Po szkoleniu procesy operacyjne przejmie dział marketingu marki, a współpraca agencja – marka będzie polegała na ewentualnych konsultacjach, gdyby takowe okazały się potrzebne zespołowi.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.