Polska strategia na Hawajach

Polska strategia na Hawajach

Brief.pl / Inspiracje

Agencja interaktywna E_misja Interactive 360 współtworzyła strategię działań marketingowych dla Wainman Hawaii, renomowanej marki sprzętu kitesurfingowego o światowym zasięgu, której współzałożyciele pochodzą z Polski. Szczególny nacisk położono na obszar działań interaktywnych i działania prosprzedażowe.

-

Właścicielami marki Wainman Hawaii są Polacy - mówi Michał Siejak, dyr. zarządzający 6ix WoMM & Social Media i agencji interaktywnej E_misja Interactive 360. - Z tego co mi wiadomo geneza firmy jest zbiegiem zaskakujących zdarzeń. Jeden z obecnych właścicieli na wakacjach mieszkał przez zupełny przypadek z Lou Wainman’em – hawajską legendą i ikoną kitesurfingu. W czasie dyskusji o ulubionym sporcie wywiązała się propozycja połączenia sił i stworzenia marki kitesurfingowej. Tak powstała nazwa Wainman Hawaii i dlatego właśnie miejscem powstania firmy były Hawaje - dodaje Siejak.

Dziś Wainman Hawaii to bardzo uznany brand w świecie kitesurfingu - w jego teamie pływają prawdziwe legendy tego sportu takie jak Franz Orly czy Niccolo Porcella. Sprzęt marki zdobywa nagrody i bardzo dobre recenzje prestiżowych magazynów kitesurfingowych. Główna siedziba firmy i centrum testowe mieści się na Maui na Hawajach, biura sprzedażowo-administacyjne w Polsce (Warszawa) i na Florydzie w USA. Marka odniosła globalny sukces i sprzęt produkowany przez Wainman Hawaii zbiera rewelacyjne recenzje w najpoważniejszych mediach branży. Najnowsza produkcja wideo Wainmann Hawaii – „Eyes”.

::

E_misja Interactive 360 jest współodpowiedzialna za opracowanie globalnej strategii marketingowej marki obejmującej 30 rynków i jej współpracę z około 300 dystrybutorami i dealerami, konsulting dotyczący budowy marki Wainman Hawaii, wytyczne e-commerce i wszystkich serwisów marki, w tym ich wszelkich walidacji, działań SEO i performance (AdWords, GDN, In Stream Wideo, remarketing).

Wszystkie te działania zostaną zamknięta warsztatowym szkoleniem działu marketingu Wainman Hawaii i wyposażeniem go w narzędzia ułatwiające przeprowadzenie w/w działań.

- Z założenia współpraca E_misji Interactive 360 i Wainman Hawaii miała polegać na wykorzystaniu kompetencji strategicznych agencji w celu podniesienia sprzedaży i ustrukturyzowania działań marki – głównie w obszarze działań interaktywnych, performance’owych i ecommerce - komentuje Siejak. - W kolejnym etapie na powierzeniu działań operacyjnych osobom z działu marketingu marki Wainman Hawaii. Takie ułożenie procesu było inicjatywą agencji. Celem szkolenia jest zapewnienie pełnego zrozumienia opracowanej strategii i działań taktycznych przez zespół, który będzie zaangażowany w procesy marketingowe. Z tej samej przyczyny opracowanie zostało maksymalnie zsyntetyzowane, co ma ułatwić pracę działu marketingu i kontrolowanie jego efektywności. Po szkoleniu procesy operacyjne przejmie dział marketingu marki, a współpraca agencja – marka będzie polegała na ewentualnych konsultacjach, gdyby takowe okazały się potrzebne zespołowi.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.