wp - grudzien 2016

Polska strategia na Hawajach

Polska strategia na Hawajach

Brief.pl / Inspiracje

Agencja interaktywna E_misja Interactive 360 współtworzyła strategię działań marketingowych dla Wainman Hawaii, renomowanej marki sprzętu kitesurfingowego o światowym zasięgu, której współzałożyciele pochodzą z Polski. Szczególny nacisk położono na obszar działań interaktywnych i działania prosprzedażowe.

-

Właścicielami marki Wainman Hawaii są Polacy - mówi Michał Siejak, dyr. zarządzający 6ix WoMM & Social Media i agencji interaktywnej E_misja Interactive 360. - Z tego co mi wiadomo geneza firmy jest zbiegiem zaskakujących zdarzeń. Jeden z obecnych właścicieli na wakacjach mieszkał przez zupełny przypadek z Lou Wainman’em – hawajską legendą i ikoną kitesurfingu. W czasie dyskusji o ulubionym sporcie wywiązała się propozycja połączenia sił i stworzenia marki kitesurfingowej. Tak powstała nazwa Wainman Hawaii i dlatego właśnie miejscem powstania firmy były Hawaje - dodaje Siejak.

Dziś Wainman Hawaii to bardzo uznany brand w świecie kitesurfingu - w jego teamie pływają prawdziwe legendy tego sportu takie jak Franz Orly czy Niccolo Porcella. Sprzęt marki zdobywa nagrody i bardzo dobre recenzje prestiżowych magazynów kitesurfingowych. Główna siedziba firmy i centrum testowe mieści się na Maui na Hawajach, biura sprzedażowo-administacyjne w Polsce (Warszawa) i na Florydzie w USA. Marka odniosła globalny sukces i sprzęt produkowany przez Wainman Hawaii zbiera rewelacyjne recenzje w najpoważniejszych mediach branży. Najnowsza produkcja wideo Wainmann Hawaii – „Eyes”.

::

E_misja Interactive 360 jest współodpowiedzialna za opracowanie globalnej strategii marketingowej marki obejmującej 30 rynków i jej współpracę z około 300 dystrybutorami i dealerami, konsulting dotyczący budowy marki Wainman Hawaii, wytyczne e-commerce i wszystkich serwisów marki, w tym ich wszelkich walidacji, działań SEO i performance (AdWords, GDN, In Stream Wideo, remarketing).

Wszystkie te działania zostaną zamknięta warsztatowym szkoleniem działu marketingu Wainman Hawaii i wyposażeniem go w narzędzia ułatwiające przeprowadzenie w/w działań.

- Z założenia współpraca E_misji Interactive 360 i Wainman Hawaii miała polegać na wykorzystaniu kompetencji strategicznych agencji w celu podniesienia sprzedaży i ustrukturyzowania działań marki – głównie w obszarze działań interaktywnych, performance’owych i ecommerce - komentuje Siejak. - W kolejnym etapie na powierzeniu działań operacyjnych osobom z działu marketingu marki Wainman Hawaii. Takie ułożenie procesu było inicjatywą agencji. Celem szkolenia jest zapewnienie pełnego zrozumienia opracowanej strategii i działań taktycznych przez zespół, który będzie zaangażowany w procesy marketingowe. Z tej samej przyczyny opracowanie zostało maksymalnie zsyntetyzowane, co ma ułatwić pracę działu marketingu i kontrolowanie jego efektywności. Po szkoleniu procesy operacyjne przejmie dział marketingu marki, a współpraca agencja – marka będzie polegała na ewentualnych konsultacjach, gdyby takowe okazały się potrzebne zespołowi.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.