Adam Rafalski nowym dyrektorem komunikacji Dalkii Warszawa

Adam Rafalski nowym dyrektorem komunikacji Dalkii Warszawa

Brief.pl / Ludzie

Adam Rafalski objął stanowisko dyrektora komunikacji Dalkii Warszawa, spółki zależnej Dalkii Polska. Odpowiedzialny będzie za realizację strategii komunikacyjnej grupy w ramach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, działania z zakresu CSR oraz komunikację kryzysową.

-

Wcześniej Adam Rafalski przez kilkanaście lat pracował w mediach – był dziennikarzem Rozgłośni Harcerskiej/Radiostacji, Radia PIN oraz współpracownikiem Polskiego Radia. Następnie pełnił funkcję wydawcy serwisów biznesowych Onetu, redaktora naczelnego portali Newsweek.pl i Forbes.pl. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej i Collegium Civitas.

Dalkia Warszawa zarządza największą w Unii Europejskiej siecią ciepłowniczą o długości 1740 km dostarczającą ciepło systemowe i ciepłą wodę do 80% budynków w Warszawie. Od października 2011 roku jest częścią międzynarodowej Grupy Dalkia, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych.

Tagi:

Dalkia

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.