wp - grudzien 2016

Adam Rafalski nowym dyrektorem komunikacji Dalkii Warszawa

Adam Rafalski nowym dyrektorem komunikacji Dalkii Warszawa

Brief.pl / Ludzie

Adam Rafalski objął stanowisko dyrektora komunikacji Dalkii Warszawa, spółki zależnej Dalkii Polska. Odpowiedzialny będzie za realizację strategii komunikacyjnej grupy w ramach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, działania z zakresu CSR oraz komunikację kryzysową.

-

Wcześniej Adam Rafalski przez kilkanaście lat pracował w mediach – był dziennikarzem Rozgłośni Harcerskiej/Radiostacji, Radia PIN oraz współpracownikiem Polskiego Radia. Następnie pełnił funkcję wydawcy serwisów biznesowych Onetu, redaktora naczelnego portali Newsweek.pl i Forbes.pl. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej i Collegium Civitas.

Dalkia Warszawa zarządza największą w Unii Europejskiej siecią ciepłowniczą o długości 1740 km dostarczającą ciepło systemowe i ciepłą wodę do 80% budynków w Warszawie. Od października 2011 roku jest częścią międzynarodowej Grupy Dalkia, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych.

Tagi:

Dalkia

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.