Łódź promuje biznes

Brief for Poland / Aktualności

Od września Łódź startuje z promocją biznesu i inwestycji. Na około 400 nośnikach w największych miastach w Polsce, dużych stacjach telewizyjnych zobaczymy spoty promocyjne. Wystąpią w nich pracownicy łódzkich firm. Autorem kampanii oraz spotów jest agencja MOSQI.TO.

-

„Łódź Pozdrawia” jest największą kampanią, jaką zrealizował UMŁ. Od maja do października w całej Polsce można oglądać billboardy z charakterystycznymi hasłami z motywem pozdrawiania i blendami w kolorach Łodzi: żółtej, różowej, niebieskiej i czarnej. W maju odbyła się premiera pierwszego spotu. Zagrali w nim wyłonieni w drodze castingu łodzianie w różnym wieku.

Fabryki pomysłów z Łodzi pozdrawiają

1 września rusza czwarta odsłona kampanii – „Łódź Gospodarcza”. W całej Polsce pojawi się niemal 400 kreacji na billboardach i citylightach. Wśród haseł zobaczymy: „Fabryki pomysłów z Łodzi pozdrawiają drapacze chmur z Warszawy”, „Wolne wieczory z Łodzi pozdrawiają nadgodziny przy biurku”, „Otwartość na biznes z Łodzi pozdrawia open space z Krakowa” czy „Kierowniczki z Łodzi pozdrawiają weekendy w pracy”.

 

– „Łódź Gospodarcza” ma pokazać ogromną zmianę, która dokonała się w Łodzi w ciągu ostatnich lat. Przyciągamy coraz więcej inwestorów, sektory IT, BPO czy usługi transportowe rozwijają się niezwykle dynamicznie, powstaje wiele nowych miejsc pracy i kierunki studiów. Z tą odsłoną kampanii pojawimy się nie tylko w TV czy na outdoorze, ale także na wrześniowych targach – mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi,  odpowiedzialny za całość kampanii.

– W „Łodzi Gospodarczej” hasła nadal w lekki i zapadający w pamięć sposób mają pokazywać atuty Łodzi. Ale to nie wszystko. Przygotowaliśmy także „łódzkie fiszki”, w których w oryginalny sposób pokazujemy Łódź w liczbach: ilość uczelni, ilość firm w poszczególnych sektorach gospodarczych, ale także jakość życia, tereny zielone, transport publiczny. W tej samej konwencji stworzyliśmy scenariusz spotu biznesowego, który już od dziś można oglądać w TV oraz w kanale YouTube Łodzi oraz MOSQI.TO – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca MOSQI.TO.

Spotted: Łódź

W stacjach Telewizji Polskiej i TVNu pojawią się spoty, w których wystąpili pracownicy łódzkich i zagranicznych firm. Tłem są wnętrza zarówno biurowców i siedzib korporacji, jak i przestrzeni biznesów kreatywnych – zrewitalizowanych wnętrz charakterystycznych, łódzkich fabryk.

Kampania „Łódź Pozdrawia” ruszyła w maju tego roku i potrwa do końca października. Billboardy zobaczymy w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, na Śląsku i w Łodzi.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.