Nowi liderzy w Saatchi & Saatchi Polska

Nowi liderzy w Saatchi & Saatchi Polska

Brief.pl / Ludzie

Piotr Morkowski obejmuje stanowisko CEO agencji Saatchi & Saatchi Polska, a Patrycja Bruź-Soniewicka zostaje nowym Managing Directorem agencji.

-

Piotr Morkowski obejmuje z początkiem września stanowisko CEO Saatchi & Saatchi. Jednocześnie będzie nadal sprawował funkcję CEO, należącej do Saatchi, Interactive Solutions. Morkowski zastępuje na stanowisku odchodzącego Igora Kaleńskiego, który pełnił funkcję CEO Saatchi & Saatchi Polska od 2008 roku. Patrycja Bruź-Soniewicka, która wraz z Piotrem Morkowskim będzie zarządzać polskim biurem agencji, objęła nowo utworzone stanowisko Managing Directora Saatchi & Saatchi Polska. Nominacje są częścią większych zmian w strukturach agencji, których celem jest jeszcze silniejsza jej integracja z Interactive Solutions. 

-Cieszymy się, że Piotr obejmuje nowe stanowisko w strukturach Grupy. Interactive Solutions stała się pod jego sterami wiodącą agencją digitalową. Wierzę, że teraz jego zaangażowanie w Saatchi & Saatchi pomoże firmie rosnąć i otworzy przed nią nowe możliwości. Jednocześnie chciałbym podziękować Igorowi za przywództwo i determinację w procesie integracji z Interactive Solutions, by stała się ona kluczową agencją partnerską dla naszej globalnej sieci– powiedział Robert Senior, CEO Saatchi & Saatchi EMEA.

Patrycja Bruź-Soniewicka, przed objęciem funkcji Managing Directora Saatchi & Saatchi Polska, kierowała działaniami digitalowymi w Saatchi & Saatchi Rosja, gdzie była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie zintegrowanej oferty i rozwój biznesu. Patrycja posiada ponad 10 letnie doświadczenie w dziedzinie zintegrowanej komunikacji, które zdobyła zarówno po stronie agencji (BBDO), jak i klienta (Pepsico).

-Saatchi & Saatchi Warszawa posiada dziś jedną z najmocniejszych zintegrowanych ofert w regionie, podczas gdy Interactive Solutions jest jednym z globalnych centrów kompetencji digital Saatchi & Saatchi. Mając te dwa potężne atuty, chciałbym znaleźć synergię, która pozwoli nam poszerzyć ofertę i zostać najlepszą regionalną agencją zintegrowanych usług marketing mix. Jednocześnie życzę Igorowi kolejnych genialnych kampanii oraz sukcesów, co najmniej takich jakie osiągało dzięki niemu Saatchi & Saatchi Polska przez ostatnie 6 lat - mówi Piotr Morkowski CEO Saatchi & Saatchi Polska oraz Interactive Solutions. 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.