Nowi liderzy w Saatchi & Saatchi Polska

Nowi liderzy w Saatchi & Saatchi Polska

Brief.pl / Ludzie

Piotr Morkowski obejmuje stanowisko CEO agencji Saatchi & Saatchi Polska, a Patrycja Bruź-Soniewicka zostaje nowym Managing Directorem agencji.

-

Piotr Morkowski obejmuje z początkiem września stanowisko CEO Saatchi & Saatchi. Jednocześnie będzie nadal sprawował funkcję CEO, należącej do Saatchi, Interactive Solutions. Morkowski zastępuje na stanowisku odchodzącego Igora Kaleńskiego, który pełnił funkcję CEO Saatchi & Saatchi Polska od 2008 roku. Patrycja Bruź-Soniewicka, która wraz z Piotrem Morkowskim będzie zarządzać polskim biurem agencji, objęła nowo utworzone stanowisko Managing Directora Saatchi & Saatchi Polska. Nominacje są częścią większych zmian w strukturach agencji, których celem jest jeszcze silniejsza jej integracja z Interactive Solutions. 

-Cieszymy się, że Piotr obejmuje nowe stanowisko w strukturach Grupy. Interactive Solutions stała się pod jego sterami wiodącą agencją digitalową. Wierzę, że teraz jego zaangażowanie w Saatchi & Saatchi pomoże firmie rosnąć i otworzy przed nią nowe możliwości. Jednocześnie chciałbym podziękować Igorowi za przywództwo i determinację w procesie integracji z Interactive Solutions, by stała się ona kluczową agencją partnerską dla naszej globalnej sieci– powiedział Robert Senior, CEO Saatchi & Saatchi EMEA.

Patrycja Bruź-Soniewicka, przed objęciem funkcji Managing Directora Saatchi & Saatchi Polska, kierowała działaniami digitalowymi w Saatchi & Saatchi Rosja, gdzie była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie zintegrowanej oferty i rozwój biznesu. Patrycja posiada ponad 10 letnie doświadczenie w dziedzinie zintegrowanej komunikacji, które zdobyła zarówno po stronie agencji (BBDO), jak i klienta (Pepsico).

-Saatchi & Saatchi Warszawa posiada dziś jedną z najmocniejszych zintegrowanych ofert w regionie, podczas gdy Interactive Solutions jest jednym z globalnych centrów kompetencji digital Saatchi & Saatchi. Mając te dwa potężne atuty, chciałbym znaleźć synergię, która pozwoli nam poszerzyć ofertę i zostać najlepszą regionalną agencją zintegrowanych usług marketing mix. Jednocześnie życzę Igorowi kolejnych genialnych kampanii oraz sukcesów, co najmniej takich jakie osiągało dzięki niemu Saatchi & Saatchi Polska przez ostatnie 6 lat - mówi Piotr Morkowski CEO Saatchi & Saatchi Polska oraz Interactive Solutions. 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.