Nowi liderzy w Saatchi & Saatchi Polska

Nowi liderzy w Saatchi & Saatchi Polska

Brief.pl / Ludzie

Piotr Morkowski obejmuje stanowisko CEO agencji Saatchi & Saatchi Polska, a Patrycja Bruź-Soniewicka zostaje nowym Managing Directorem agencji.

-

Piotr Morkowski obejmuje z początkiem września stanowisko CEO Saatchi & Saatchi. Jednocześnie będzie nadal sprawował funkcję CEO, należącej do Saatchi, Interactive Solutions. Morkowski zastępuje na stanowisku odchodzącego Igora Kaleńskiego, który pełnił funkcję CEO Saatchi & Saatchi Polska od 2008 roku. Patrycja Bruź-Soniewicka, która wraz z Piotrem Morkowskim będzie zarządzać polskim biurem agencji, objęła nowo utworzone stanowisko Managing Directora Saatchi & Saatchi Polska. Nominacje są częścią większych zmian w strukturach agencji, których celem jest jeszcze silniejsza jej integracja z Interactive Solutions. 

-Cieszymy się, że Piotr obejmuje nowe stanowisko w strukturach Grupy. Interactive Solutions stała się pod jego sterami wiodącą agencją digitalową. Wierzę, że teraz jego zaangażowanie w Saatchi & Saatchi pomoże firmie rosnąć i otworzy przed nią nowe możliwości. Jednocześnie chciałbym podziękować Igorowi za przywództwo i determinację w procesie integracji z Interactive Solutions, by stała się ona kluczową agencją partnerską dla naszej globalnej sieci– powiedział Robert Senior, CEO Saatchi & Saatchi EMEA.

Patrycja Bruź-Soniewicka, przed objęciem funkcji Managing Directora Saatchi & Saatchi Polska, kierowała działaniami digitalowymi w Saatchi & Saatchi Rosja, gdzie była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie zintegrowanej oferty i rozwój biznesu. Patrycja posiada ponad 10 letnie doświadczenie w dziedzinie zintegrowanej komunikacji, które zdobyła zarówno po stronie agencji (BBDO), jak i klienta (Pepsico).

-Saatchi & Saatchi Warszawa posiada dziś jedną z najmocniejszych zintegrowanych ofert w regionie, podczas gdy Interactive Solutions jest jednym z globalnych centrów kompetencji digital Saatchi & Saatchi. Mając te dwa potężne atuty, chciałbym znaleźć synergię, która pozwoli nam poszerzyć ofertę i zostać najlepszą regionalną agencją zintegrowanych usług marketing mix. Jednocześnie życzę Igorowi kolejnych genialnych kampanii oraz sukcesów, co najmniej takich jakie osiągało dzięki niemu Saatchi & Saatchi Polska przez ostatnie 6 lat - mówi Piotr Morkowski CEO Saatchi & Saatchi Polska oraz Interactive Solutions. 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?