Nowi liderzy w Saatchi & Saatchi Polska

Nowi liderzy w Saatchi & Saatchi Polska

Brief.pl / Ludzie

Piotr Morkowski obejmuje stanowisko CEO agencji Saatchi & Saatchi Polska, a Patrycja Bruź-Soniewicka zostaje nowym Managing Directorem agencji.

-

Piotr Morkowski obejmuje z początkiem września stanowisko CEO Saatchi & Saatchi. Jednocześnie będzie nadal sprawował funkcję CEO, należącej do Saatchi, Interactive Solutions. Morkowski zastępuje na stanowisku odchodzącego Igora Kaleńskiego, który pełnił funkcję CEO Saatchi & Saatchi Polska od 2008 roku. Patrycja Bruź-Soniewicka, która wraz z Piotrem Morkowskim będzie zarządzać polskim biurem agencji, objęła nowo utworzone stanowisko Managing Directora Saatchi & Saatchi Polska. Nominacje są częścią większych zmian w strukturach agencji, których celem jest jeszcze silniejsza jej integracja z Interactive Solutions. 

-Cieszymy się, że Piotr obejmuje nowe stanowisko w strukturach Grupy. Interactive Solutions stała się pod jego sterami wiodącą agencją digitalową. Wierzę, że teraz jego zaangażowanie w Saatchi & Saatchi pomoże firmie rosnąć i otworzy przed nią nowe możliwości. Jednocześnie chciałbym podziękować Igorowi za przywództwo i determinację w procesie integracji z Interactive Solutions, by stała się ona kluczową agencją partnerską dla naszej globalnej sieci– powiedział Robert Senior, CEO Saatchi & Saatchi EMEA.

Patrycja Bruź-Soniewicka, przed objęciem funkcji Managing Directora Saatchi & Saatchi Polska, kierowała działaniami digitalowymi w Saatchi & Saatchi Rosja, gdzie była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie zintegrowanej oferty i rozwój biznesu. Patrycja posiada ponad 10 letnie doświadczenie w dziedzinie zintegrowanej komunikacji, które zdobyła zarówno po stronie agencji (BBDO), jak i klienta (Pepsico).

-Saatchi & Saatchi Warszawa posiada dziś jedną z najmocniejszych zintegrowanych ofert w regionie, podczas gdy Interactive Solutions jest jednym z globalnych centrów kompetencji digital Saatchi & Saatchi. Mając te dwa potężne atuty, chciałbym znaleźć synergię, która pozwoli nam poszerzyć ofertę i zostać najlepszą regionalną agencją zintegrowanych usług marketing mix. Jednocześnie życzę Igorowi kolejnych genialnych kampanii oraz sukcesów, co najmniej takich jakie osiągało dzięki niemu Saatchi & Saatchi Polska przez ostatnie 6 lat - mówi Piotr Morkowski CEO Saatchi & Saatchi Polska oraz Interactive Solutions. 

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.