Nowi liderzy w Saatchi & Saatchi Polska

Nowi liderzy w Saatchi & Saatchi Polska

Brief.pl / Ludzie

Piotr Morkowski obejmuje stanowisko CEO agencji Saatchi & Saatchi Polska, a Patrycja Bruź-Soniewicka zostaje nowym Managing Directorem agencji.

-

Piotr Morkowski obejmuje z początkiem września stanowisko CEO Saatchi & Saatchi. Jednocześnie będzie nadal sprawował funkcję CEO, należącej do Saatchi, Interactive Solutions. Morkowski zastępuje na stanowisku odchodzącego Igora Kaleńskiego, który pełnił funkcję CEO Saatchi & Saatchi Polska od 2008 roku. Patrycja Bruź-Soniewicka, która wraz z Piotrem Morkowskim będzie zarządzać polskim biurem agencji, objęła nowo utworzone stanowisko Managing Directora Saatchi & Saatchi Polska. Nominacje są częścią większych zmian w strukturach agencji, których celem jest jeszcze silniejsza jej integracja z Interactive Solutions. 

-Cieszymy się, że Piotr obejmuje nowe stanowisko w strukturach Grupy. Interactive Solutions stała się pod jego sterami wiodącą agencją digitalową. Wierzę, że teraz jego zaangażowanie w Saatchi & Saatchi pomoże firmie rosnąć i otworzy przed nią nowe możliwości. Jednocześnie chciałbym podziękować Igorowi za przywództwo i determinację w procesie integracji z Interactive Solutions, by stała się ona kluczową agencją partnerską dla naszej globalnej sieci– powiedział Robert Senior, CEO Saatchi & Saatchi EMEA.

Patrycja Bruź-Soniewicka, przed objęciem funkcji Managing Directora Saatchi & Saatchi Polska, kierowała działaniami digitalowymi w Saatchi & Saatchi Rosja, gdzie była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie zintegrowanej oferty i rozwój biznesu. Patrycja posiada ponad 10 letnie doświadczenie w dziedzinie zintegrowanej komunikacji, które zdobyła zarówno po stronie agencji (BBDO), jak i klienta (Pepsico).

-Saatchi & Saatchi Warszawa posiada dziś jedną z najmocniejszych zintegrowanych ofert w regionie, podczas gdy Interactive Solutions jest jednym z globalnych centrów kompetencji digital Saatchi & Saatchi. Mając te dwa potężne atuty, chciałbym znaleźć synergię, która pozwoli nam poszerzyć ofertę i zostać najlepszą regionalną agencją zintegrowanych usług marketing mix. Jednocześnie życzę Igorowi kolejnych genialnych kampanii oraz sukcesów, co najmniej takich jakie osiągało dzięki niemu Saatchi & Saatchi Polska przez ostatnie 6 lat - mówi Piotr Morkowski CEO Saatchi & Saatchi Polska oraz Interactive Solutions. 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.