MSL Group przejmuje rumuńską agencję

MSL Group przejmuje rumuńską agencję

Brief.pl / Aktualności

The Practice, rumuńska agencja Public Relations, stanie się częścią należącej do Grupy Publicis, sieci MSL Group wyspecjalizowanej w szeroko pojętej komunikacji i doradztwie strategicznym. Agencja będzie funkcjonowała pod nazwą MSL Group The Practice

-

The Practice, najbardziej uhonorowana rumuńska agencja Public Relations, stanie się częścią należącej do Grupy Publicis, sieci MSL Group wyspecjalizowanej w szeroko pojętej komunikacji i doradztwie strategicznym. Agencja będzie funkcjonowała pod nazwą MSL Group The Practice.

- Od dwóch lat budujemy kompetencje regionalne dla Europy Środkowej i Wschodniej. W czerwcu otworzyliśmy biuro w Sofii, dziś w Bukareszcie. W najbliższym czasie otworzymy kolejne. Praca koordynowana jest z Warszawy, gdzie coraz więcej firm przenosi swoje centrale regionalne" - powiedział Sebastian Hejnowski, CEO MSL Group Poland, odpowiedzialny za region CEE.

Integracja The Practice jest zwieńczeniem dotychczasowej współpracy firmy z MSL Group - od 2008 roku spółka z Bukaresztu była agencją partnerską Grupy.

::

Wejchert kupił agencję LeadR

::

- W ciągu ośmiu lat naszej współpracy udowodniliśmy, że The Practice to agencja wybitnie kreatywna, o strategicznym podejściu do projektów i imponujących wynikach. Jesteśmy dumni, że udało nam się osiągnąć tak wiele. Teraz będziemy dalej się rozwijać w jednej z najpotężniejszych grup komunikacyjnych świata. Dzięki wejściu w struktury MSL Group uzyskamy dostęp do nowoczesnych narzędzi, dedykowanych zarówno zespołowi jak i naszym klientom. Wejdziemy na wyższy poziom wiedzy i kompetencji” – powiedziała Oana Bulexa, Co-managing director, MSL Group The Practice.

The Practice jest znana nie tylko na rynku lokalnym. Dzięki ponad 160 nagrodom i nominacjom w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych, takich jak Cannes Lions, Global and EMEA Sabre Awards, IPRA Golden World Awards, European Excellence Awards oraz Romanian PR Awards, agencja rozpoznawalna jest na arenie regionalnej i światowej.

W 2012 roku agencja znalazła się na 13tym miejscu Holmes Report Global Creative Index, a w 2013 została okrzyknięta przez kapitułę EMEA Sabre Awards jako Eastern European Consultancy of the Year.

W minionym roku, dzięki rozwojowi organicznemu i rozbudowie portfolio klientów, The Practice osiągnęła dwucyfrowy wzrost wyników. Do grona klientów agencji należą m.in. Eurocopter Romania – część Airbus Helicopters, Grolsch, GSK, Harley-Davidson, IKEA, McDonald’s, Peroni Nastro Azzurro, Renault, Samsung.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.