MSL Group przejmuje rumuńską agencję

MSL Group przejmuje rumuńską agencję

Brief.pl / Aktualności

The Practice, rumuńska agencja Public Relations, stanie się częścią należącej do Grupy Publicis, sieci MSL Group wyspecjalizowanej w szeroko pojętej komunikacji i doradztwie strategicznym. Agencja będzie funkcjonowała pod nazwą MSL Group The Practice

-

The Practice, najbardziej uhonorowana rumuńska agencja Public Relations, stanie się częścią należącej do Grupy Publicis, sieci MSL Group wyspecjalizowanej w szeroko pojętej komunikacji i doradztwie strategicznym. Agencja będzie funkcjonowała pod nazwą MSL Group The Practice.

- Od dwóch lat budujemy kompetencje regionalne dla Europy Środkowej i Wschodniej. W czerwcu otworzyliśmy biuro w Sofii, dziś w Bukareszcie. W najbliższym czasie otworzymy kolejne. Praca koordynowana jest z Warszawy, gdzie coraz więcej firm przenosi swoje centrale regionalne" - powiedział Sebastian Hejnowski, CEO MSL Group Poland, odpowiedzialny za region CEE.

Integracja The Practice jest zwieńczeniem dotychczasowej współpracy firmy z MSL Group - od 2008 roku spółka z Bukaresztu była agencją partnerską Grupy.

::

Wejchert kupił agencję LeadR

::

- W ciągu ośmiu lat naszej współpracy udowodniliśmy, że The Practice to agencja wybitnie kreatywna, o strategicznym podejściu do projektów i imponujących wynikach. Jesteśmy dumni, że udało nam się osiągnąć tak wiele. Teraz będziemy dalej się rozwijać w jednej z najpotężniejszych grup komunikacyjnych świata. Dzięki wejściu w struktury MSL Group uzyskamy dostęp do nowoczesnych narzędzi, dedykowanych zarówno zespołowi jak i naszym klientom. Wejdziemy na wyższy poziom wiedzy i kompetencji” – powiedziała Oana Bulexa, Co-managing director, MSL Group The Practice.

The Practice jest znana nie tylko na rynku lokalnym. Dzięki ponad 160 nagrodom i nominacjom w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych, takich jak Cannes Lions, Global and EMEA Sabre Awards, IPRA Golden World Awards, European Excellence Awards oraz Romanian PR Awards, agencja rozpoznawalna jest na arenie regionalnej i światowej.

W 2012 roku agencja znalazła się na 13tym miejscu Holmes Report Global Creative Index, a w 2013 została okrzyknięta przez kapitułę EMEA Sabre Awards jako Eastern European Consultancy of the Year.

W minionym roku, dzięki rozwojowi organicznemu i rozbudowie portfolio klientów, The Practice osiągnęła dwucyfrowy wzrost wyników. Do grona klientów agencji należą m.in. Eurocopter Romania – część Airbus Helicopters, Grolsch, GSK, Harley-Davidson, IKEA, McDonald’s, Peroni Nastro Azzurro, Renault, Samsung.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.