wp - grudzien 2016

MSL Group przejmuje rumuńską agencję

MSL Group przejmuje rumuńską agencję

Brief.pl / Aktualności

The Practice, rumuńska agencja Public Relations, stanie się częścią należącej do Grupy Publicis, sieci MSL Group wyspecjalizowanej w szeroko pojętej komunikacji i doradztwie strategicznym. Agencja będzie funkcjonowała pod nazwą MSL Group The Practice

-

The Practice, najbardziej uhonorowana rumuńska agencja Public Relations, stanie się częścią należącej do Grupy Publicis, sieci MSL Group wyspecjalizowanej w szeroko pojętej komunikacji i doradztwie strategicznym. Agencja będzie funkcjonowała pod nazwą MSL Group The Practice.

- Od dwóch lat budujemy kompetencje regionalne dla Europy Środkowej i Wschodniej. W czerwcu otworzyliśmy biuro w Sofii, dziś w Bukareszcie. W najbliższym czasie otworzymy kolejne. Praca koordynowana jest z Warszawy, gdzie coraz więcej firm przenosi swoje centrale regionalne" - powiedział Sebastian Hejnowski, CEO MSL Group Poland, odpowiedzialny za region CEE.

Integracja The Practice jest zwieńczeniem dotychczasowej współpracy firmy z MSL Group - od 2008 roku spółka z Bukaresztu była agencją partnerską Grupy.

::

Wejchert kupił agencję LeadR

::

- W ciągu ośmiu lat naszej współpracy udowodniliśmy, że The Practice to agencja wybitnie kreatywna, o strategicznym podejściu do projektów i imponujących wynikach. Jesteśmy dumni, że udało nam się osiągnąć tak wiele. Teraz będziemy dalej się rozwijać w jednej z najpotężniejszych grup komunikacyjnych świata. Dzięki wejściu w struktury MSL Group uzyskamy dostęp do nowoczesnych narzędzi, dedykowanych zarówno zespołowi jak i naszym klientom. Wejdziemy na wyższy poziom wiedzy i kompetencji” – powiedziała Oana Bulexa, Co-managing director, MSL Group The Practice.

The Practice jest znana nie tylko na rynku lokalnym. Dzięki ponad 160 nagrodom i nominacjom w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych, takich jak Cannes Lions, Global and EMEA Sabre Awards, IPRA Golden World Awards, European Excellence Awards oraz Romanian PR Awards, agencja rozpoznawalna jest na arenie regionalnej i światowej.

W 2012 roku agencja znalazła się na 13tym miejscu Holmes Report Global Creative Index, a w 2013 została okrzyknięta przez kapitułę EMEA Sabre Awards jako Eastern European Consultancy of the Year.

W minionym roku, dzięki rozwojowi organicznemu i rozbudowie portfolio klientów, The Practice osiągnęła dwucyfrowy wzrost wyników. Do grona klientów agencji należą m.in. Eurocopter Romania – część Airbus Helicopters, Grolsch, GSK, Harley-Davidson, IKEA, McDonald’s, Peroni Nastro Azzurro, Renault, Samsung.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.