wp - grudzien 2016

Znany vloger w reklamach Banku Millennium

Brief.pl / Aktualności

Radosław Kotarski, twórca popularnych Polimatów, będzie wspólnie z Bankiem Millennium przybliżać widzom zagadnienia z obszaru bankowości.

-

Przygotowywane przez Radka Kotarskiego Polimaty (www.polimaty.pl, www.youtube.com/user/Polimaty) w przystępny, lekki i ciekawy sposób przekazują internautom wiedzę z różnych dziedzin. Ten pierwszy popularnonaukowy program w polskim internecie regularnie ogląda blisko ćwierć miliona widzów. 

- Nazwa Polimaty pochodzi od greckiego słowa polymathēs, oznaczającego „wiedzieć wiele”. Fascynuje mnie każda dziedzina wiedzy, która ma coś interesującego do zaoferowania. Świat finansów jest pełen ciekawostek, a razem z Bankiem Millennium będę pomagał widzom go poznać i zrozumieć – mówi Radosław Kotarski. 

Nowy format komunikacji Banku Millennium otworzy spot telewizyjny, emitowany od 1 września, w którym twórca Polimatów wprowadzi nas w świat finansów i opowie o tym, w jaki sposób powstały banki. W następnej kolejności planowane są również kampanie produktowe, w których wystąpi Radek Kotarski. 1 września rozpoczyna się także kampania outdoorowa Konta 360° Banku Millennium z udziałem Radka Kotarskiego, a w kolejnych dniach w oddziałach Banku pojawią się materiały BTL – plakaty, ulotki oraz specjalne naklejki na witrynach placówek. 

Poza działaniami reklamowymi, regularnie przygotowywane będą Millematy - kilkuminutowe filmiki, koncentrujące się na ciekawostkach z obszaru finansów osobistych i mające przede wszystkim funkcję edukacyjną. Pierwszy Millemat można już obejrzeć pod adresem www.bankmillennium.pl oraz w kanale Banku Millennium na YouTube.

Kreację kampanii z udziałem Radka Kotarskiego przygotowała agencja Change Integrated, media zakupił dom mediowy Initiative Media.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.