Znany vloger w reklamach Banku Millennium

Brief.pl / Aktualności

Radosław Kotarski, twórca popularnych Polimatów, będzie wspólnie z Bankiem Millennium przybliżać widzom zagadnienia z obszaru bankowości.

-

Przygotowywane przez Radka Kotarskiego Polimaty (www.polimaty.pl, www.youtube.com/user/Polimaty) w przystępny, lekki i ciekawy sposób przekazują internautom wiedzę z różnych dziedzin. Ten pierwszy popularnonaukowy program w polskim internecie regularnie ogląda blisko ćwierć miliona widzów. 

- Nazwa Polimaty pochodzi od greckiego słowa polymathēs, oznaczającego „wiedzieć wiele”. Fascynuje mnie każda dziedzina wiedzy, która ma coś interesującego do zaoferowania. Świat finansów jest pełen ciekawostek, a razem z Bankiem Millennium będę pomagał widzom go poznać i zrozumieć – mówi Radosław Kotarski. 

Nowy format komunikacji Banku Millennium otworzy spot telewizyjny, emitowany od 1 września, w którym twórca Polimatów wprowadzi nas w świat finansów i opowie o tym, w jaki sposób powstały banki. W następnej kolejności planowane są również kampanie produktowe, w których wystąpi Radek Kotarski. 1 września rozpoczyna się także kampania outdoorowa Konta 360° Banku Millennium z udziałem Radka Kotarskiego, a w kolejnych dniach w oddziałach Banku pojawią się materiały BTL – plakaty, ulotki oraz specjalne naklejki na witrynach placówek. 

Poza działaniami reklamowymi, regularnie przygotowywane będą Millematy - kilkuminutowe filmiki, koncentrujące się na ciekawostkach z obszaru finansów osobistych i mające przede wszystkim funkcję edukacyjną. Pierwszy Millemat można już obejrzeć pod adresem www.bankmillennium.pl oraz w kanale Banku Millennium na YouTube.

Kreację kampanii z udziałem Radka Kotarskiego przygotowała agencja Change Integrated, media zakupił dom mediowy Initiative Media.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.