Znany vloger w reklamach Banku Millennium

Brief.pl / Aktualności

Radosław Kotarski, twórca popularnych Polimatów, będzie wspólnie z Bankiem Millennium przybliżać widzom zagadnienia z obszaru bankowości.

-

Przygotowywane przez Radka Kotarskiego Polimaty (www.polimaty.pl, www.youtube.com/user/Polimaty) w przystępny, lekki i ciekawy sposób przekazują internautom wiedzę z różnych dziedzin. Ten pierwszy popularnonaukowy program w polskim internecie regularnie ogląda blisko ćwierć miliona widzów. 

- Nazwa Polimaty pochodzi od greckiego słowa polymathēs, oznaczającego „wiedzieć wiele”. Fascynuje mnie każda dziedzina wiedzy, która ma coś interesującego do zaoferowania. Świat finansów jest pełen ciekawostek, a razem z Bankiem Millennium będę pomagał widzom go poznać i zrozumieć – mówi Radosław Kotarski. 

Nowy format komunikacji Banku Millennium otworzy spot telewizyjny, emitowany od 1 września, w którym twórca Polimatów wprowadzi nas w świat finansów i opowie o tym, w jaki sposób powstały banki. W następnej kolejności planowane są również kampanie produktowe, w których wystąpi Radek Kotarski. 1 września rozpoczyna się także kampania outdoorowa Konta 360° Banku Millennium z udziałem Radka Kotarskiego, a w kolejnych dniach w oddziałach Banku pojawią się materiały BTL – plakaty, ulotki oraz specjalne naklejki na witrynach placówek. 

Poza działaniami reklamowymi, regularnie przygotowywane będą Millematy - kilkuminutowe filmiki, koncentrujące się na ciekawostkach z obszaru finansów osobistych i mające przede wszystkim funkcję edukacyjną. Pierwszy Millemat można już obejrzeć pod adresem www.bankmillennium.pl oraz w kanale Banku Millennium na YouTube.

Kreację kampanii z udziałem Radka Kotarskiego przygotowała agencja Change Integrated, media zakupił dom mediowy Initiative Media.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?