Siatkarska infografika na żywo

Siatkarska infografika na żywo

Brief.pl / Aktualności

Z okazji Mistrzostw Świata w siatkówce, które odbywają się nad Wisłą, Isobar Polska przygotował dedykowaną, interaktywną infografikę.

-

Korzystając z możliwości autorskiego narzędzia Isobar Poland, do zarządzania kontentem i monitorowania mediów społecznościowych, na stronie pulse.socialpylon.com przez cały okres trwania mistrzostw w czasie rzeczywistym będą zbierane i przetwarzane dane oraz prezentowane w formie interaktywnej infografiki obrazującej zainteresowanie fanów siatkówki w social mediach. Na podstawie zachowania internautów, liczby postów dotyczących siatkówki i Mistrzostw Świata, kanałów (Instagram, Facebook, Twitter), z których korzystają internauci, a także momencie, w jakim najwięcej treści trafia do kanałów social media, będzie można wskazać dominujące trendy i gorące tematy, którymi żyją kibice siatkówki. 

 - Dane zbierane przez SocialPylon będą największą i najbardziej kompletną skarbnicą wiedzy o aktywności polskich kibiców w social media w trakcie wielkiego wydarzenia sportowego – mówi Łukasz Dziekan, business development director odpowiedzialny w Isobar Poland za narzędzie SocialPylon i dodaje: – Dla marketerów jest to źródło cennych wskazówek i inspiracji do akcji reklamowych i real-time marketingowych. 

Dane prezentowane na pulse.socialpylon.com są zbierane i przetwarzane w czasie rzeczywistym przez SocialPylon - autorskie narzędzie Isobar Poland, służące do monitoringu i zarządzania komunikacją w social media. Przez 3 tygodnie trwania mistrzostw kilkunastoosobowy zespół agencji będzie śledził wydarzenia i w razie potrzeby poszerzał zakres monitorowanych fanpage’y i fraz, tak aby wyłapywać incydenty i gorące tematy podobne np. do „ugryzienia Suareza” w trakcie mundialu. Obecnie platforma zbiera informacje z ponad 360 fraz i 80 fan page’y.

 ::

Zobacz infografikę

::

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.