Twitch wykupiony przez Amazon

Twitch wykupiony przez Amazon

Brief.pl / Aktualności

Szokująca wiadomość obiegła świat internetu. Twitch został wykupiony przez Amazon, a nie tak jak sądzono przez Google. Właściciel wyżej wspomnianego brandu potwierdził tę informację na oficjalnym blogu. Twitch.tv zostało sprzedane za 970 milionów dolarów.

-

Wiele osób, które zajmowało się nadawaniem na żywo poprzez najpopularniejszy serwis live-streamingowy postanowiło znaleźć inne miejsce zatrudnienia. Było to spowodowane niechęcią do sprzedaży Twicha potentantowi z Mountain View. Czy to była celowe zagranie marketingowe? Wiadome jest jedno – serwis ten stracił na pewno wiele streamerów na rzecz Hitbox.tv jak i GamingLive.tv.

Czym jest serwis Twitch.tv? To internetowa platforma live-streamingowa, na której nadają streamerzy swoje rozgrywki z danych gier. Komentowane są tutaj również transmisje z dużych turniejów offline. Bardzo często liczba użytkowników podczas transmisji jest kilku tysięczna. Najlepsi mają podczas nadawania na żywo po 5-10 tysięcy odbiorców. Jeżeli dany streamer przyciąga do siebie bardzo dużą rzeszę fanów to może starać się o partnerstwo na tym serwisie co przynosi mu wiele korzyści. Jedną z nich jest możliwość zarabiania.

Postanowiliśmy zapytać osoby, które są, lub były związane z Twitchem jak oraz konkurencję serwisu o opinię na temat tego co sądzą o jego przejęciu przez Amazon:

- Moja opinia na ten temat jest bardzo optymistyczna. Po rozmowie z jednym z pracowników Twitcha myślę, że może być tylko lepiej. Zobaczymy co Amazon nowego wprowadzi do tego serwisu - komentuje Damian Ziaja, streamer nadawający na żywo rozgrywki z gry League of Legends. 

- Jestem w branży livestreamowej od niedawna i jeszcze wiele muszę się nauczyć, ale osobiście bardzo się zdziwiłem, gdy to jednak Amazon kupił Twitcha. Na pewno jest to lepszy ruch niż Google, które wprowadziło wiele niekorzystnych zmian. Dobrze też, że tego typu rzeczami interesują się wielkie globalne marki - to tylko pokazuje jak świetlaną przyszłość będą miały telewizje internetowe związane z grami i e-sportem - mówi - Bartosz Maćkowiak Ambasador Polskiej Społeczności w Hitbox.tv

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.