Twitch wykupiony przez Amazon

Twitch wykupiony przez Amazon

Brief.pl / Aktualności

Szokująca wiadomość obiegła świat internetu. Twitch został wykupiony przez Amazon, a nie tak jak sądzono przez Google. Właściciel wyżej wspomnianego brandu potwierdził tę informację na oficjalnym blogu. Twitch.tv zostało sprzedane za 970 milionów dolarów.

-

Wiele osób, które zajmowało się nadawaniem na żywo poprzez najpopularniejszy serwis live-streamingowy postanowiło znaleźć inne miejsce zatrudnienia. Było to spowodowane niechęcią do sprzedaży Twicha potentantowi z Mountain View. Czy to była celowe zagranie marketingowe? Wiadome jest jedno – serwis ten stracił na pewno wiele streamerów na rzecz Hitbox.tv jak i GamingLive.tv.

Czym jest serwis Twitch.tv? To internetowa platforma live-streamingowa, na której nadają streamerzy swoje rozgrywki z danych gier. Komentowane są tutaj również transmisje z dużych turniejów offline. Bardzo często liczba użytkowników podczas transmisji jest kilku tysięczna. Najlepsi mają podczas nadawania na żywo po 5-10 tysięcy odbiorców. Jeżeli dany streamer przyciąga do siebie bardzo dużą rzeszę fanów to może starać się o partnerstwo na tym serwisie co przynosi mu wiele korzyści. Jedną z nich jest możliwość zarabiania.

Postanowiliśmy zapytać osoby, które są, lub były związane z Twitchem jak oraz konkurencję serwisu o opinię na temat tego co sądzą o jego przejęciu przez Amazon:

- Moja opinia na ten temat jest bardzo optymistyczna. Po rozmowie z jednym z pracowników Twitcha myślę, że może być tylko lepiej. Zobaczymy co Amazon nowego wprowadzi do tego serwisu - komentuje Damian Ziaja, streamer nadawający na żywo rozgrywki z gry League of Legends. 

- Jestem w branży livestreamowej od niedawna i jeszcze wiele muszę się nauczyć, ale osobiście bardzo się zdziwiłem, gdy to jednak Amazon kupił Twitcha. Na pewno jest to lepszy ruch niż Google, które wprowadziło wiele niekorzystnych zmian. Dobrze też, że tego typu rzeczami interesują się wielkie globalne marki - to tylko pokazuje jak świetlaną przyszłość będą miały telewizje internetowe związane z grami i e-sportem - mówi - Bartosz Maćkowiak Ambasador Polskiej Społeczności w Hitbox.tv

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?