Twitch wykupiony przez Amazon

Twitch wykupiony przez Amazon

Brief.pl / Aktualności

Szokująca wiadomość obiegła świat internetu. Twitch został wykupiony przez Amazon, a nie tak jak sądzono przez Google. Właściciel wyżej wspomnianego brandu potwierdził tę informację na oficjalnym blogu. Twitch.tv zostało sprzedane za 970 milionów dolarów.

-

Wiele osób, które zajmowało się nadawaniem na żywo poprzez najpopularniejszy serwis live-streamingowy postanowiło znaleźć inne miejsce zatrudnienia. Było to spowodowane niechęcią do sprzedaży Twicha potentantowi z Mountain View. Czy to była celowe zagranie marketingowe? Wiadome jest jedno – serwis ten stracił na pewno wiele streamerów na rzecz Hitbox.tv jak i GamingLive.tv.

Czym jest serwis Twitch.tv? To internetowa platforma live-streamingowa, na której nadają streamerzy swoje rozgrywki z danych gier. Komentowane są tutaj również transmisje z dużych turniejów offline. Bardzo często liczba użytkowników podczas transmisji jest kilku tysięczna. Najlepsi mają podczas nadawania na żywo po 5-10 tysięcy odbiorców. Jeżeli dany streamer przyciąga do siebie bardzo dużą rzeszę fanów to może starać się o partnerstwo na tym serwisie co przynosi mu wiele korzyści. Jedną z nich jest możliwość zarabiania.

Postanowiliśmy zapytać osoby, które są, lub były związane z Twitchem jak oraz konkurencję serwisu o opinię na temat tego co sądzą o jego przejęciu przez Amazon:

- Moja opinia na ten temat jest bardzo optymistyczna. Po rozmowie z jednym z pracowników Twitcha myślę, że może być tylko lepiej. Zobaczymy co Amazon nowego wprowadzi do tego serwisu - komentuje Damian Ziaja, streamer nadawający na żywo rozgrywki z gry League of Legends. 

- Jestem w branży livestreamowej od niedawna i jeszcze wiele muszę się nauczyć, ale osobiście bardzo się zdziwiłem, gdy to jednak Amazon kupił Twitcha. Na pewno jest to lepszy ruch niż Google, które wprowadziło wiele niekorzystnych zmian. Dobrze też, że tego typu rzeczami interesują się wielkie globalne marki - to tylko pokazuje jak świetlaną przyszłość będą miały telewizje internetowe związane z grami i e-sportem - mówi - Bartosz Maćkowiak Ambasador Polskiej Społeczności w Hitbox.tv

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.