GetResponse: Email Marketing Maraton

GetResponse: Email Marketing Maraton

Brief.pl / Patronaty

1 tydzień, 3 miasta, 4 prelegentów, 5 godzin praktycznej wiedzy - innymi słowy rusza kolejna edycja szkoleń w ramach programu - Email Marketing Maratonu.

-

Email Marketing Maraton jest cyklem szkoleń organizowanych w różnych miastach w Polsce. Prowadzone przez zespół ekspertów z GetResponse, 5-cio godzinne szkolenia, które odbędą się w Krakowie, Poznaniu i Warszawie, poświęcone będą tematyce nowości w działaniach email marketingowych ukazując przykłady skutecznych kampanii, sprawdzonych taktyk oraz narzędzi niezbędnych do ich realizowania.

 - Po sukcesie wiosennej edycji Email Marketing Maratonu i rozmowach z ponad 300 uczestnikami naszych spotkań kontynuujemy sprawdzoną formułę opowiadania o innowacyjnych rozwiązaniach dopasowanych do „tradycyjnych” problemów email marketerów. Co to oznacza w praktyce? Nie powielamy żadnego zagadnienia, ale prezentujemy w 100 proc. świeży program, którego eskperci GetResponse nie przedstawiali jeszcze na żadnej konferencji. Chcemy pokazać naszym uczestnikom jak np. budować bazę mailingową poprzez exit pop-up lub stworzyć video email oparty o HTML5. Email Marketing Maraton jest dla każdego marketera, którego interesuje zwiększenie sprzedaży przez newslettery i chce do tego wykorzystać 15-letnie doświadczenie GetResponse w Polsce oraz USA i współpracę z takimi ekspertami online marketingu jak Neil Patel czy Peep Laja – mówi dyrektor działu edukacji oraz rozwoju rynków CEE, Maciej Ossowski.

Program szkoleń został przygotowany w oparciu o sprawdzone źródła, badania i doświadczenia prelegentów z działu edukacji współpracujących na co dzień z kluczowymi klientami GetResponse z całego świata. Wśród poruszanych przez nich tematów nie znajdą się wielokrotnie powielane porady takie, jak potrzeba pozyskania zgody subskrybenta, umieszczanie w newsletterze przycisków Call To Action (CTA) czy podział odbiorców na segmenty.

Zgłębione natomiast zostaną zagadnienia związane z: automatyzacją email marketingu, video w kreacjach newsletterów, remarketingiem dynamicznym, a także psychologią kolorów i budowaniem listy subskrybentów za pomocą nowych rozwiązaniach, aplikacji i pluginów.

 

Pierwsze szkolenie z cyklu odbędzie się już 29 września w Krakowie.

Koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi 99 zł + VAT. Cena konferencji obejmuje przerwy kawowe oraz materiały szkoleniowe.

Szczegółowy program, kalendarz szkoleń w poszczególnych miastach oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie emailmaraton.pl

 ::

Brief jest patronem szkoleń - zapraszamy do zapisywania się!

Getresponse

::

Zdjęcie: © niroworld - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.