GetResponse: Email Marketing Maraton

GetResponse: Email Marketing Maraton

Brief.pl / Patronaty

1 tydzień, 3 miasta, 4 prelegentów, 5 godzin praktycznej wiedzy - innymi słowy rusza kolejna edycja szkoleń w ramach programu - Email Marketing Maratonu.

-

Email Marketing Maraton jest cyklem szkoleń organizowanych w różnych miastach w Polsce. Prowadzone przez zespół ekspertów z GetResponse, 5-cio godzinne szkolenia, które odbędą się w Krakowie, Poznaniu i Warszawie, poświęcone będą tematyce nowości w działaniach email marketingowych ukazując przykłady skutecznych kampanii, sprawdzonych taktyk oraz narzędzi niezbędnych do ich realizowania.

 - Po sukcesie wiosennej edycji Email Marketing Maratonu i rozmowach z ponad 300 uczestnikami naszych spotkań kontynuujemy sprawdzoną formułę opowiadania o innowacyjnych rozwiązaniach dopasowanych do „tradycyjnych” problemów email marketerów. Co to oznacza w praktyce? Nie powielamy żadnego zagadnienia, ale prezentujemy w 100 proc. świeży program, którego eskperci GetResponse nie przedstawiali jeszcze na żadnej konferencji. Chcemy pokazać naszym uczestnikom jak np. budować bazę mailingową poprzez exit pop-up lub stworzyć video email oparty o HTML5. Email Marketing Maraton jest dla każdego marketera, którego interesuje zwiększenie sprzedaży przez newslettery i chce do tego wykorzystać 15-letnie doświadczenie GetResponse w Polsce oraz USA i współpracę z takimi ekspertami online marketingu jak Neil Patel czy Peep Laja – mówi dyrektor działu edukacji oraz rozwoju rynków CEE, Maciej Ossowski.

Program szkoleń został przygotowany w oparciu o sprawdzone źródła, badania i doświadczenia prelegentów z działu edukacji współpracujących na co dzień z kluczowymi klientami GetResponse z całego świata. Wśród poruszanych przez nich tematów nie znajdą się wielokrotnie powielane porady takie, jak potrzeba pozyskania zgody subskrybenta, umieszczanie w newsletterze przycisków Call To Action (CTA) czy podział odbiorców na segmenty.

Zgłębione natomiast zostaną zagadnienia związane z: automatyzacją email marketingu, video w kreacjach newsletterów, remarketingiem dynamicznym, a także psychologią kolorów i budowaniem listy subskrybentów za pomocą nowych rozwiązaniach, aplikacji i pluginów.

 

Pierwsze szkolenie z cyklu odbędzie się już 29 września w Krakowie.

Koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi 99 zł + VAT. Cena konferencji obejmuje przerwy kawowe oraz materiały szkoleniowe.

Szczegółowy program, kalendarz szkoleń w poszczególnych miastach oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie emailmaraton.pl

 ::

Brief jest patronem szkoleń - zapraszamy do zapisywania się!

Getresponse

::

Zdjęcie: © niroworld - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.