BrandTube buduje dział sprzedaży

BrandTube buduje dział sprzedaży

Brief.pl / Ludzie

Piotr Glinicki dyrektorem ds. sprzedaży. Będzie odpowiedzialny za budowę działu sprzedaży firmy BrandTube.

-

BrandTube stworzył w swoich strukturach dział sprzedaży odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Obecnie dział składa się z 4 osób a do końca roku nad sprzedażą produktów i usług marki BrandTube pracować będzie 9 new business managerów.

Celem działań nowopowstałego zespołu jest dotarcie do jak największej grupy marek i partnerów biznesowych z produktami, które pozwolą im korzystać z potencjału produktów i narzędzi związanych z treściami wideo w Internecie, które oferuje BrandTube.

W skład działu wchodzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w działaniach sprzedażowych B2B. Strategia opierać się będzie na kilku kluczowych segmentach:

- profilowanych koszykach produktowych dostosowanych do poszczególnych segmentów i branż.

- sprzedaży łączonej w ramach grupy kapitałowej G7media oraz kampanii crossmediowych w ramach grupy oraz poza nią.

- systemach rabatowych i pakietach lojalnościowych dla klientów

- profilowaniu działań sprzedażowych do korporacji i MiŚP. Koszyki produktów są dostosowane do potrzeb klientów z zakresu kreacji treści wideo, obecności na kanale Youtube, Instagram, Vine oraz zorganizowania współpracy z twórcami treści wideo i siecią partnerską.

::

Gadzinowski z Brandtube

::

- Budowa obecnej strategii sprzedażowej zajęła nam ponad dwa miesiące, które poświeciliśmy na analizę konkurencji, produktów dostępnych na rynku, potrzeb klientów, szans i zagrożeń w poszczególnych rozwiązaniach” – powiedział Piotr Glinicki, BrandTube. - Dzięki tak dokładnej analizie, udało nam się stworzyć koszyki produktów dedykowanych poszczególnym branżom, które odpowiadają na potrzeby i możliwości naszych partnerów - zależy nam na dostarczeniu jakościowych działań, w relatywnie niskiej cenie – dodaje Glinicki.

Do zadań działu sprzedaży należy również edukacja partnerów biznesowych w zakresie wykorzystania potencjału treści wideo do komunikacji z konsumentami, jak również wartości jakie markom daję współpraca z siecią partnerską i twórcami.

Plany sprzedażowe BrandTube do końca 2014 zakładają pozyskanie 30 nowych klientów. W I kwartale 2015 firma zakłada zwiększenie tej dynamiki.

 

O BrandTube

BrandTube to największa w Polsce agencja skupiona na działaniach marek w kanale Youtube. Działa w ramach 3 filarów, I – hubu contentowego, II – budowania sieci partnerskiej i segmentacji twórców, III – wideo custom publishingu.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.