BrandTube buduje dział sprzedaży

BrandTube buduje dział sprzedaży

Brief.pl / Ludzie

Piotr Glinicki dyrektorem ds. sprzedaży. Będzie odpowiedzialny za budowę działu sprzedaży firmy BrandTube.

-

BrandTube stworzył w swoich strukturach dział sprzedaży odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Obecnie dział składa się z 4 osób a do końca roku nad sprzedażą produktów i usług marki BrandTube pracować będzie 9 new business managerów.

Celem działań nowopowstałego zespołu jest dotarcie do jak największej grupy marek i partnerów biznesowych z produktami, które pozwolą im korzystać z potencjału produktów i narzędzi związanych z treściami wideo w Internecie, które oferuje BrandTube.

W skład działu wchodzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w działaniach sprzedażowych B2B. Strategia opierać się będzie na kilku kluczowych segmentach:

- profilowanych koszykach produktowych dostosowanych do poszczególnych segmentów i branż.

- sprzedaży łączonej w ramach grupy kapitałowej G7media oraz kampanii crossmediowych w ramach grupy oraz poza nią.

- systemach rabatowych i pakietach lojalnościowych dla klientów

- profilowaniu działań sprzedażowych do korporacji i MiŚP. Koszyki produktów są dostosowane do potrzeb klientów z zakresu kreacji treści wideo, obecności na kanale Youtube, Instagram, Vine oraz zorganizowania współpracy z twórcami treści wideo i siecią partnerską.

::

Gadzinowski z Brandtube

::

- Budowa obecnej strategii sprzedażowej zajęła nam ponad dwa miesiące, które poświeciliśmy na analizę konkurencji, produktów dostępnych na rynku, potrzeb klientów, szans i zagrożeń w poszczególnych rozwiązaniach” – powiedział Piotr Glinicki, BrandTube. - Dzięki tak dokładnej analizie, udało nam się stworzyć koszyki produktów dedykowanych poszczególnym branżom, które odpowiadają na potrzeby i możliwości naszych partnerów - zależy nam na dostarczeniu jakościowych działań, w relatywnie niskiej cenie – dodaje Glinicki.

Do zadań działu sprzedaży należy również edukacja partnerów biznesowych w zakresie wykorzystania potencjału treści wideo do komunikacji z konsumentami, jak również wartości jakie markom daję współpraca z siecią partnerską i twórcami.

Plany sprzedażowe BrandTube do końca 2014 zakładają pozyskanie 30 nowych klientów. W I kwartale 2015 firma zakłada zwiększenie tej dynamiki.

 

O BrandTube

BrandTube to największa w Polsce agencja skupiona na działaniach marek w kanale Youtube. Działa w ramach 3 filarów, I – hubu contentowego, II – budowania sieci partnerskiej i segmentacji twórców, III – wideo custom publishingu.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.