BrandTube buduje dział sprzedaży

BrandTube buduje dział sprzedaży

Brief.pl / Ludzie

Piotr Glinicki dyrektorem ds. sprzedaży. Będzie odpowiedzialny za budowę działu sprzedaży firmy BrandTube.

-

BrandTube stworzył w swoich strukturach dział sprzedaży odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Obecnie dział składa się z 4 osób a do końca roku nad sprzedażą produktów i usług marki BrandTube pracować będzie 9 new business managerów.

Celem działań nowopowstałego zespołu jest dotarcie do jak największej grupy marek i partnerów biznesowych z produktami, które pozwolą im korzystać z potencjału produktów i narzędzi związanych z treściami wideo w Internecie, które oferuje BrandTube.

W skład działu wchodzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w działaniach sprzedażowych B2B. Strategia opierać się będzie na kilku kluczowych segmentach:

- profilowanych koszykach produktowych dostosowanych do poszczególnych segmentów i branż.

- sprzedaży łączonej w ramach grupy kapitałowej G7media oraz kampanii crossmediowych w ramach grupy oraz poza nią.

- systemach rabatowych i pakietach lojalnościowych dla klientów

- profilowaniu działań sprzedażowych do korporacji i MiŚP. Koszyki produktów są dostosowane do potrzeb klientów z zakresu kreacji treści wideo, obecności na kanale Youtube, Instagram, Vine oraz zorganizowania współpracy z twórcami treści wideo i siecią partnerską.

::

Gadzinowski z Brandtube

::

- Budowa obecnej strategii sprzedażowej zajęła nam ponad dwa miesiące, które poświeciliśmy na analizę konkurencji, produktów dostępnych na rynku, potrzeb klientów, szans i zagrożeń w poszczególnych rozwiązaniach” – powiedział Piotr Glinicki, BrandTube. - Dzięki tak dokładnej analizie, udało nam się stworzyć koszyki produktów dedykowanych poszczególnym branżom, które odpowiadają na potrzeby i możliwości naszych partnerów - zależy nam na dostarczeniu jakościowych działań, w relatywnie niskiej cenie – dodaje Glinicki.

Do zadań działu sprzedaży należy również edukacja partnerów biznesowych w zakresie wykorzystania potencjału treści wideo do komunikacji z konsumentami, jak również wartości jakie markom daję współpraca z siecią partnerską i twórcami.

Plany sprzedażowe BrandTube do końca 2014 zakładają pozyskanie 30 nowych klientów. W I kwartale 2015 firma zakłada zwiększenie tej dynamiki.

 

O BrandTube

BrandTube to największa w Polsce agencja skupiona na działaniach marek w kanale Youtube. Działa w ramach 3 filarów, I – hubu contentowego, II – budowania sieci partnerskiej i segmentacji twórców, III – wideo custom publishingu.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.