Nowa Wirtualna Polska

Brief TV / Aktualności

Od 1 września gruntownej przemianie uległ serwis wp.pl należący do Grupy Wirtualna Polska. Zmieniło się również logo serwisu. Co o powyższych zmianach mówią przedstawiciele serwisu?

-

Nowej szacie serwisu towarzyszy również kampania reklamowa za oszałamiającą kwotę 18 mln złotych.

Wirtualna Polska zapowiada również rozbudowę swojego działu wideo. Powstanie nowe studio w Warszawie za kilkanaście milionów złotych. Zmianie ulegnie również organizacja pracy zespołów redakcyjnych. WP.pl wdraża też narzędzia, które mają pomóc w zarządzaniu treściami na stronach należących do grupy.

 

WP stawia na wideo - wypowiedź

 

Dzień 1 września oznacza też koniec procesu łączenia WP.pl z O2.pl.

Zapraszamy do obejrzenia komentarzy przedstawicieli wp.pl, w tym Jacka Świderskiego, prezesa Grupy Wirtualna Polska.

::

Co sądzicie o nowej odsłonie WP.pl? Jak się Wam podoba nowe logo?

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.