wp - grudzien 2016

Nowa Wirtualna Polska

Brief TV / Aktualności

Od 1 września gruntownej przemianie uległ serwis wp.pl należący do Grupy Wirtualna Polska. Zmieniło się również logo serwisu. Co o powyższych zmianach mówią przedstawiciele serwisu?

-

Nowej szacie serwisu towarzyszy również kampania reklamowa za oszałamiającą kwotę 18 mln złotych.

Wirtualna Polska zapowiada również rozbudowę swojego działu wideo. Powstanie nowe studio w Warszawie za kilkanaście milionów złotych. Zmianie ulegnie również organizacja pracy zespołów redakcyjnych. WP.pl wdraża też narzędzia, które mają pomóc w zarządzaniu treściami na stronach należących do grupy.

 

WP stawia na wideo - wypowiedź

 

Dzień 1 września oznacza też koniec procesu łączenia WP.pl z O2.pl.

Zapraszamy do obejrzenia komentarzy przedstawicieli wp.pl, w tym Jacka Świderskiego, prezesa Grupy Wirtualna Polska.

::

Co sądzicie o nowej odsłonie WP.pl? Jak się Wam podoba nowe logo?

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.