Smartfon jako niezbędny gadżet

Smartfon jako niezbędny gadżet

Brief.pl / Wiedza

Nastały czasy gdy ludzie porzucają telewizory, a wybierają smartfony. Posiadają one wszystko, czego potrzebuje zwykły użytkownik.

-

Smartfony stają się naszym głównym gadżetem, którym możemy zastąpić wiele innych akcesoriów typu: GPS, MP3 czy skrzynkę pocztową. W Polsce poziom smartofinizacji wynosi 44 proc. Użytkownicy telefonów komórkowych jeśli mają wybierać pomiędzy stroną mobilną, a tradycyjną wybierają w znacznej części tą pierwszą. Nie muszą nic przybliżać, a treść jest o wiele bardziej czytelna.

Marki, których targetem jest internet mają powody do zadowolenia, ponieważ 74 proc. użytkowników mobilnych ponownie odwiedzi stronę brandu, która działa dobrze na smartfonie, a 79 proc. poszuka innej firmy gdy znaleziona strona nie będzie im się dobrze wyświetlała.

Infografika smartfony w Polsce

Zdjęcie: © treety - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.