Smartfon jako niezbędny gadżet

Smartfon jako niezbędny gadżet

Brief.pl / Wiedza

Nastały czasy gdy ludzie porzucają telewizory, a wybierają smartfony. Posiadają one wszystko, czego potrzebuje zwykły użytkownik.

-

Smartfony stają się naszym głównym gadżetem, którym możemy zastąpić wiele innych akcesoriów typu: GPS, MP3 czy skrzynkę pocztową. W Polsce poziom smartofinizacji wynosi 44 proc. Użytkownicy telefonów komórkowych jeśli mają wybierać pomiędzy stroną mobilną, a tradycyjną wybierają w znacznej części tą pierwszą. Nie muszą nic przybliżać, a treść jest o wiele bardziej czytelna.

Marki, których targetem jest internet mają powody do zadowolenia, ponieważ 74 proc. użytkowników mobilnych ponownie odwiedzi stronę brandu, która działa dobrze na smartfonie, a 79 proc. poszuka innej firmy gdy znaleziona strona nie będzie im się dobrze wyświetlała.

Infografika smartfony w Polsce

Zdjęcie: © treety - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.