Poklatkowy Instagram

Poklatkowy Instagram

Brief.pl / Aktualności

Instagram wprowadził aplikację Hyperlapse. Aplikacja ta ma umożliwić posiadaczom smartfonów nagrywanie filmów poklatkowych. Na razie jest dostępna tylko na urządzeniach z systemem iOS 7.

-

Film poklatkowy, albo inaczej timelapse – jest techniką polegającą na wykonaniu zdjęć w dużym odstępie czasowym, a następnie wyświetleniu ich w przyspieszonym tempie.  

Co właściwie ma w sobie niezwykłego ta aplikacja? Jest ona niesamowitym ułatwieniem. Hyperlase nie dość, że jest prosty w obsłudze to na dodatek ma bardzo ciekawe funkcje. Jedną z nich jest to, że mamy do wyboru przyspieszenia w zakresie od 1 do 12 razy, a na dodatek obraz jest wygładzony. Najważniejszą funkcją aplikacji jest stabilizacja obrazu. Dzięki Hyperlapse nasz smartfon może stać się narzędziem pracy, które umożliwi nam tworzenie ciekawych treści wideo.

::

Sprawdź również:

#InstagramCannes

::

 

Źródło: blog.instagram.com

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.