Poklatkowy Instagram

Poklatkowy Instagram

Brief.pl / Aktualności

Instagram wprowadził aplikację Hyperlapse. Aplikacja ta ma umożliwić posiadaczom smartfonów nagrywanie filmów poklatkowych. Na razie jest dostępna tylko na urządzeniach z systemem iOS 7.

-

Film poklatkowy, albo inaczej timelapse – jest techniką polegającą na wykonaniu zdjęć w dużym odstępie czasowym, a następnie wyświetleniu ich w przyspieszonym tempie.  

Co właściwie ma w sobie niezwykłego ta aplikacja? Jest ona niesamowitym ułatwieniem. Hyperlase nie dość, że jest prosty w obsłudze to na dodatek ma bardzo ciekawe funkcje. Jedną z nich jest to, że mamy do wyboru przyspieszenia w zakresie od 1 do 12 razy, a na dodatek obraz jest wygładzony. Najważniejszą funkcją aplikacji jest stabilizacja obrazu. Dzięki Hyperlapse nasz smartfon może stać się narzędziem pracy, które umożliwi nam tworzenie ciekawych treści wideo.

::

Sprawdź również:

#InstagramCannes

::

 

Źródło: blog.instagram.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.