MediaCom z nowym szefem ds. mediów społecznościowych EMEA

MediaCom z nowym szefem ds. mediów społecznościowych EMEA

Brief.pl / Ludzie

Nick Burcher objął stanowisko head of social media EMEA w dome mediowym MediaCom. Wcześniej związany był z domem mediowym ZenithOptimedia Worldwide, w którym zajmował stanowisko head of social media and digital innovation.

-

Nick Burcher objął stanowisko head of social media EMEA w dome mediowym  MediaCom. Bdzie raportował bezpośrednio do Hannah Mirza, global digital operations director.

Burcher wielokrotnie występował na wydarzeniach branżówych takick, jak m.in. Social Media World forum, FIPP Digital Innovators Summit czy Ad:tech London. Jest także autorem książki “Paid, Owned, Earned”.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.