MediaCom z nowym szefem ds. mediów społecznościowych EMEA

MediaCom z nowym szefem ds. mediów społecznościowych EMEA

Brief.pl / Ludzie

Nick Burcher objął stanowisko head of social media EMEA w dome mediowym MediaCom. Wcześniej związany był z domem mediowym ZenithOptimedia Worldwide, w którym zajmował stanowisko head of social media and digital innovation.

-

Nick Burcher objął stanowisko head of social media EMEA w dome mediowym  MediaCom. Bdzie raportował bezpośrednio do Hannah Mirza, global digital operations director.

Burcher wielokrotnie występował na wydarzeniach branżówych takick, jak m.in. Social Media World forum, FIPP Digital Innovators Summit czy Ad:tech London. Jest także autorem książki “Paid, Owned, Earned”.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.