VML Poland stworzył dział innowacji

VML Poland stworzył dział innowacji

Brief.pl / Aktualności

Agencja VML Poland wydzieliła wewnętrzną strukturę, której zadaniem będzie realizacja działań i projektów innowacyjnych, zarówno technologicznie, jak i komunikacyjnie.

-

Szefem nowego działu został Marcin Krawczyński, który objął stanowisko innovation directora. Marcin Krawczyński, dotychczas creative group head, związany jest z VML Poland (wcześniej Pride&Glory Interactive) od ponad 2009 rok, czyli od początku istnienia agencji. Wraz z nim dział współtworzy Piotr Rachtan, creative technologist, związany z firmą od 2011 roku.

Do zadań nowo powołanego działu należą m.in. identyfikowanie i odkrywanie nowych możliwości łączących technologię i kreatywność, proaktywne wspieranie w zakresie innowacji klientów agencji oraz wzmocnienie przepływu wiedzy na temat innowacji w obydwu oddziałach firmy.

- Najbardziej innowacyjne rozwiązania mają to do siebie, że trudno zaproponować je klientowi w odpowiedzi na tradycyjny brief komunikacyjny. Ten najczęściej daje nam relatywnie krótki czas na przygotowania, ma swoje konkretne ograniczenia, wymusza szybką reakcję. Głównym celem struktury prowadzonej przez Marcina będzie współpraca z klientami otwartymi na odrobinę inne podejście do tematu - wspólną diagnozę, jakich innowacji potrzebuje marka i dłuższy czas realizacji, dopieszczenie rozwiązań - mówi Dawid Szczepaniak, executive creative director.

::

Czy tworzenie takich działów w agencjach reklamowych to Waszym zdaniem trend czy może już konieczność?

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.