Poland Business Run - największa biznesowa impreza charytatywna w Polsce

Poland Business Run - największa biznesowa impreza charytatywna w Polsce

Brief.pl / Patronaty

14 września o godz. 10:30, równolegle w 5 polskich miastach, wystartuje Poland Business Run, największa charytatywna impreza biznesowa w Polsce. Ponad 20 globalnych korporacji stanie w jednej linii dla wspólnej, szlachetnej idei, przekonując o tym, że dbają nie tylko o realizację własnego zysku, ale również marzeń innych ludzi.

-

Poland Business Run to charytatywny bieg firm w formie sztafety 5 x 3,8 km. Tegoroczna edycja odbędzie się 14 września równolegle w 5 miastach Polski: Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi i Warszawie. W biegu uczestniczą 5-osobowe reprezentacje lokalnych przedsiębiorstw, globalnych korporacji, redakcji i instytucji publicznych, które łączy jeden wspólny cel: zebranie środków dla podopiecznych Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty, opiekującej się osobami po amputacjach kończyn.

Warszawa biegnie dla 27-letniego Łukasza, który w wieku 19 lat stracił prawą nogę. Do tego czasu, żył tak, jak my. Sporo jeździł na rowerze. Po wypadku, cały jego świat stanął na jednej nodze. Nie poddał się. Pracuje i realizuje marzenia. Jednym z nich jest nowa, przystosowana do jego potrzeb proteza, dzięki której będzie mógł znów chodzić sprawnie i bez bólu. To marzenie może się wkrótce spełnić dzięki Warszawa Business Run i zaangażowanym w ten bieg ludziach.

Aby wziąć udział w biegu, wystarczy zgłosić 5-osobową drużynę poprzez internetowy formularz na www.warszawabusinessrun.pl i dokonać symbolicznej płatności. Każdy nowy uczestnik to dodatkowa złotówka na koncie fundacji i większa szansa na to, że oprócz Łukasza nową protezę otrzymają także inni jej podopieczni. 

Poland Business Run popierają także celebryci, którzy w ciągu ostatnich tygodni zrobili sobie zdjęcie ze sztafetową pałeczką imprezy. To między innymi  Sonia Bohosiewicz, Monika Brodka, Jerzy Dudek, Leszek Kuzaj, Maciej Steinhof, Mateusz Kusznierewicz, Przemysław Saleta, Artur Rojek, Robert Friedrich „Litza”, Robert Drężek, Przemysław Frencel „Hans” z zespołu Luxtorpeda. Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski zaprojektowali dla Poland Business Run Żółtą Koszulkę Lidera. Co miesiąc otrzymuje ją drużyna, która zbierze najwięcej pieniędzy w akcji Pomagam Bardziej. Pieniądze zebrane w ten sposób zostaną przekazane na zakup protez dla beneficjentów Poland Business Run.

Jak mówi Jasiek Mela – Ze względu na inne zobowiązania nie wszyscy nasi znani przyjaciele mogą pobiec, ale wiemy, że wspierają Poland Business Run i jego edycje w różnych miastach. To dla nas bardzo budujące, że gwiazdy kibicują naszym zawodnikom i co najważniejsze – naszym podopiecznym.

Więcej informacji na stronie www.warszawabusinessrun.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.