Poland Business Run - największa biznesowa impreza charytatywna w Polsce

Poland Business Run - największa biznesowa impreza charytatywna w Polsce

Brief.pl / Patronaty

14 września o godz. 10:30, równolegle w 5 polskich miastach, wystartuje Poland Business Run, największa charytatywna impreza biznesowa w Polsce. Ponad 20 globalnych korporacji stanie w jednej linii dla wspólnej, szlachetnej idei, przekonując o tym, że dbają nie tylko o realizację własnego zysku, ale również marzeń innych ludzi.

-

Poland Business Run to charytatywny bieg firm w formie sztafety 5 x 3,8 km. Tegoroczna edycja odbędzie się 14 września równolegle w 5 miastach Polski: Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi i Warszawie. W biegu uczestniczą 5-osobowe reprezentacje lokalnych przedsiębiorstw, globalnych korporacji, redakcji i instytucji publicznych, które łączy jeden wspólny cel: zebranie środków dla podopiecznych Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty, opiekującej się osobami po amputacjach kończyn.

Warszawa biegnie dla 27-letniego Łukasza, który w wieku 19 lat stracił prawą nogę. Do tego czasu, żył tak, jak my. Sporo jeździł na rowerze. Po wypadku, cały jego świat stanął na jednej nodze. Nie poddał się. Pracuje i realizuje marzenia. Jednym z nich jest nowa, przystosowana do jego potrzeb proteza, dzięki której będzie mógł znów chodzić sprawnie i bez bólu. To marzenie może się wkrótce spełnić dzięki Warszawa Business Run i zaangażowanym w ten bieg ludziach.

Aby wziąć udział w biegu, wystarczy zgłosić 5-osobową drużynę poprzez internetowy formularz na www.warszawabusinessrun.pl i dokonać symbolicznej płatności. Każdy nowy uczestnik to dodatkowa złotówka na koncie fundacji i większa szansa na to, że oprócz Łukasza nową protezę otrzymają także inni jej podopieczni. 

Poland Business Run popierają także celebryci, którzy w ciągu ostatnich tygodni zrobili sobie zdjęcie ze sztafetową pałeczką imprezy. To między innymi  Sonia Bohosiewicz, Monika Brodka, Jerzy Dudek, Leszek Kuzaj, Maciej Steinhof, Mateusz Kusznierewicz, Przemysław Saleta, Artur Rojek, Robert Friedrich „Litza”, Robert Drężek, Przemysław Frencel „Hans” z zespołu Luxtorpeda. Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski zaprojektowali dla Poland Business Run Żółtą Koszulkę Lidera. Co miesiąc otrzymuje ją drużyna, która zbierze najwięcej pieniędzy w akcji Pomagam Bardziej. Pieniądze zebrane w ten sposób zostaną przekazane na zakup protez dla beneficjentów Poland Business Run.

Jak mówi Jasiek Mela – Ze względu na inne zobowiązania nie wszyscy nasi znani przyjaciele mogą pobiec, ale wiemy, że wspierają Poland Business Run i jego edycje w różnych miastach. To dla nas bardzo budujące, że gwiazdy kibicują naszym zawodnikom i co najważniejsze – naszym podopiecznym.

Więcej informacji na stronie www.warszawabusinessrun.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?