wp - grudzien 2016

Poland Business Run - największa biznesowa impreza charytatywna w Polsce

Poland Business Run - największa biznesowa impreza charytatywna w Polsce

Brief.pl / Patronaty

14 września o godz. 10:30, równolegle w 5 polskich miastach, wystartuje Poland Business Run, największa charytatywna impreza biznesowa w Polsce. Ponad 20 globalnych korporacji stanie w jednej linii dla wspólnej, szlachetnej idei, przekonując o tym, że dbają nie tylko o realizację własnego zysku, ale również marzeń innych ludzi.

-

Poland Business Run to charytatywny bieg firm w formie sztafety 5 x 3,8 km. Tegoroczna edycja odbędzie się 14 września równolegle w 5 miastach Polski: Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi i Warszawie. W biegu uczestniczą 5-osobowe reprezentacje lokalnych przedsiębiorstw, globalnych korporacji, redakcji i instytucji publicznych, które łączy jeden wspólny cel: zebranie środków dla podopiecznych Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty, opiekującej się osobami po amputacjach kończyn.

Warszawa biegnie dla 27-letniego Łukasza, który w wieku 19 lat stracił prawą nogę. Do tego czasu, żył tak, jak my. Sporo jeździł na rowerze. Po wypadku, cały jego świat stanął na jednej nodze. Nie poddał się. Pracuje i realizuje marzenia. Jednym z nich jest nowa, przystosowana do jego potrzeb proteza, dzięki której będzie mógł znów chodzić sprawnie i bez bólu. To marzenie może się wkrótce spełnić dzięki Warszawa Business Run i zaangażowanym w ten bieg ludziach.

Aby wziąć udział w biegu, wystarczy zgłosić 5-osobową drużynę poprzez internetowy formularz na www.warszawabusinessrun.pl i dokonać symbolicznej płatności. Każdy nowy uczestnik to dodatkowa złotówka na koncie fundacji i większa szansa na to, że oprócz Łukasza nową protezę otrzymają także inni jej podopieczni. 

Poland Business Run popierają także celebryci, którzy w ciągu ostatnich tygodni zrobili sobie zdjęcie ze sztafetową pałeczką imprezy. To między innymi  Sonia Bohosiewicz, Monika Brodka, Jerzy Dudek, Leszek Kuzaj, Maciej Steinhof, Mateusz Kusznierewicz, Przemysław Saleta, Artur Rojek, Robert Friedrich „Litza”, Robert Drężek, Przemysław Frencel „Hans” z zespołu Luxtorpeda. Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski zaprojektowali dla Poland Business Run Żółtą Koszulkę Lidera. Co miesiąc otrzymuje ją drużyna, która zbierze najwięcej pieniędzy w akcji Pomagam Bardziej. Pieniądze zebrane w ten sposób zostaną przekazane na zakup protez dla beneficjentów Poland Business Run.

Jak mówi Jasiek Mela – Ze względu na inne zobowiązania nie wszyscy nasi znani przyjaciele mogą pobiec, ale wiemy, że wspierają Poland Business Run i jego edycje w różnych miastach. To dla nas bardzo budujące, że gwiazdy kibicują naszym zawodnikom i co najważniejsze – naszym podopiecznym.

Więcej informacji na stronie www.warszawabusinessrun.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.