Facebook promuje linki

Facebook promuje linki

Brief.pl / Wiedza

Jest to kolejna zmiana w serwisie, która ucieszy firmy inwestujące w angażujące treści na swoich stronach WWW i blogach. Jednocześnie Facebook zmniejszy zasięg wpisów, które nie są wartościowe dla czytelników. Jak tego dokona?

-

Po pierwsze serwis, a dokładnie mechanizm odpowiadający za zasięg wpisów, będzie sprawdzał czas jaki spędzimy na danym artykule, do którego link został zamieszczony na Facebooku. Jeśli w przeciągu kilku sekund wrócimy z powrotem do przeglądania strumienia wiadomości to link do artykułu zostanie zakwalifikowany jako mało interesujący.

Dzięki temu samemu mechanizmowi Facebook zamierza rozpoznawać teksty, które mają chwytliwy, zachęcający do kliknięcia tytuł, ale nie przedstawiają wartości merytorycznej dla użytkowników.

::

Jak prowadzić fan page?

::

Po drugie serwis będzie brał pod uwagę również nasze zaangażowanie. Treści częściej komentowane i udostępniane będą nagradzane większym zasięgiem wśród użytkowników Facebooka.

Dodatkowo Facebook będzie nagradzał większym zasięgiem wpisy w postaci bezpośrednich linków, kosztem zdjęć, które w swoim opisie będą zawierały link do materiału. Według badań, pierwszy sposób zamieszczania linków jest dwukrotnie skuteczniejszy.

::

Photo: © boygostockphoto - Zobacz portfolio

Źródło: newsroom.fb.com/news

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.