Facebook promuje linki

Facebook promuje linki

Brief.pl / Wiedza

Jest to kolejna zmiana w serwisie, która ucieszy firmy inwestujące w angażujące treści na swoich stronach WWW i blogach. Jednocześnie Facebook zmniejszy zasięg wpisów, które nie są wartościowe dla czytelników. Jak tego dokona?

-

Po pierwsze serwis, a dokładnie mechanizm odpowiadający za zasięg wpisów, będzie sprawdzał czas jaki spędzimy na danym artykule, do którego link został zamieszczony na Facebooku. Jeśli w przeciągu kilku sekund wrócimy z powrotem do przeglądania strumienia wiadomości to link do artykułu zostanie zakwalifikowany jako mało interesujący.

Dzięki temu samemu mechanizmowi Facebook zamierza rozpoznawać teksty, które mają chwytliwy, zachęcający do kliknięcia tytuł, ale nie przedstawiają wartości merytorycznej dla użytkowników.

::

Jak prowadzić fan page?

::

Po drugie serwis będzie brał pod uwagę również nasze zaangażowanie. Treści częściej komentowane i udostępniane będą nagradzane większym zasięgiem wśród użytkowników Facebooka.

Dodatkowo Facebook będzie nagradzał większym zasięgiem wpisy w postaci bezpośrednich linków, kosztem zdjęć, które w swoim opisie będą zawierały link do materiału. Według badań, pierwszy sposób zamieszczania linków jest dwukrotnie skuteczniejszy.

::

Photo: © boygostockphoto - Zobacz portfolio

Źródło: newsroom.fb.com/news

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.