Facebook promuje linki

Facebook promuje linki

Brief.pl / Wiedza

Jest to kolejna zmiana w serwisie, która ucieszy firmy inwestujące w angażujące treści na swoich stronach WWW i blogach. Jednocześnie Facebook zmniejszy zasięg wpisów, które nie są wartościowe dla czytelników. Jak tego dokona?

-

Po pierwsze serwis, a dokładnie mechanizm odpowiadający za zasięg wpisów, będzie sprawdzał czas jaki spędzimy na danym artykule, do którego link został zamieszczony na Facebooku. Jeśli w przeciągu kilku sekund wrócimy z powrotem do przeglądania strumienia wiadomości to link do artykułu zostanie zakwalifikowany jako mało interesujący.

Dzięki temu samemu mechanizmowi Facebook zamierza rozpoznawać teksty, które mają chwytliwy, zachęcający do kliknięcia tytuł, ale nie przedstawiają wartości merytorycznej dla użytkowników.

::

Jak prowadzić fan page?

::

Po drugie serwis będzie brał pod uwagę również nasze zaangażowanie. Treści częściej komentowane i udostępniane będą nagradzane większym zasięgiem wśród użytkowników Facebooka.

Dodatkowo Facebook będzie nagradzał większym zasięgiem wpisy w postaci bezpośrednich linków, kosztem zdjęć, które w swoim opisie będą zawierały link do materiału. Według badań, pierwszy sposób zamieszczania linków jest dwukrotnie skuteczniejszy.

::

Photo: © boygostockphoto - Zobacz portfolio

Źródło: newsroom.fb.com/news

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.