Adidas Predator z pierwszą na świecie grą na Instagramie

Adidas Predator z pierwszą na świecie grą na Instagramie

Brief.pl / Inspiracje

Pierwsza na świecie gra na Instagramie powstała w ramach kampanii butów Adidas Predator Instinct. Cała rozgrywka będzie odbywać się na oficjalnym koncie adidas Polska na Instagramie (@ADIDAS_PL), gdzie w galerii profilu użytkownik będzie mógł odnaleźć skrócone zasady konkursu, hasło dnia oraz 9 zdjęć przedstawiających but Predator Instinct.

-

To właśnie te ostatnie dziewięć zdjęć będzie kluczowe dla uczestników zabawy, bo na każdym z nich adidas otaguje profile dodatkowe, gdzie opublikowane zostaną galerie z elementami hasła dnia. Zadaniem uczestnika gry będzie odnalezienie wszystkich czterech elementów hasła dnia i polubienie ich we właściwej kolejności. Dla ułatwienia, adidas ponumerował zdjęcia tak, by użytkownik nie miał wątpliwości, które z nich powinien polubić. Osoba, która danego dnia ułoży hasło najszybciej, wygrywa buty Predator Instinct. Kolejnych 10 osób wygrywa piłki od producenta.

Kampania skierowana jest do młodych odbiorców, którzy aktywnie korzystają z mediów społecznościowych i urządzeń mobilnych, a samo wyzwanie wystartuje 25 sierpnia i potrwa do 3 września. Codziennie o godzinie 11:00 startować będzie kolejny etap gry z zupełnie nowym hasłem.

Marka adidas do współpracy zaprosiła znanego w środowisku piłkarskim dziennikarza – Michała Pola, a także piłkarza warszawskiej Legii – Jakuba Koseckiego, którzy na swoich prywatnych profilach będą zachęcać swoich fanów do udziału w grze. Informacja na temat konkursu i jego zasadach dostępne będą również w serwisie internetowym Przeglądu Sportowego.

Za koncept kreatywny kampanii butów adidas Predator Instinct, w tym przygotowanie interaktywnej gry, odpowiada agencja Isobar Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.