"Warlocks" - gra zaprogramowana... stopami

"Warlocks" - gra zaprogramowana... stopami

Brief.pl / Inspiracje

Maksymilian Strzelecki urodził się bez rąk. Jego największym marzeniem było tworzenie gier komputerowych. Postanowił je zrealizować rozpoczynając współpracę ze studiem „One More Level”. Swoją najnowszą grę, „Warlocks”, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem podczas targów Digital Dragons 2014, zaprogramował stopami. O pomoc w realizacji swojego marzenia poprosił internautów.

-

Maksymilian Strzelecki swoją przygodę z programowaniem rozpoczął już w gimnazjum, gdzie poznał Duszana Damiana Chacieja – swojego najlepszego przyjaciela, obecnie odpowiedzialnego za design gry „Warlocks”. Ich wspólna pasja do tworzenia gier komputerowych zaowocowała powstaniem takich tytułów jak „Rune Masters” oraz „Glorious”, które zostały bardzo ciepło przyjęte przez społeczność graczy w Polsce i na całym świecie.

Ich najnowszy projekt „Warlocks” zadebiutował we wczesnej wersji na tegorocznej edycji targów branży gier komputerowych Digital Dragons 2014. Gracze i producenci byli zachwyceni. W najbliższym czasie gra zostanie zaprezentowana na krajowej konferencji Wytwarzania Gier Komputerowych 2014, która odbędzie się w Gdańsku.

Aby projekt Maksa i Duszana mógł rozwijać się dalej, potrzebuje wsparcia finansowego. Chłopcy postawili na finansowanie społecznościowe. Zbiórkę rozpoczęli na polskim portalu crowdfundingowym – Wspieram.to, gdzie zbierają 13.000 złotych na dalszy rozwój. Jeśli uda im się zrealizować swoje marzenie w Polsce, planują podbój Stanów Zjednoczonych.

W zamian za wsparcie można otrzymać wcześniejszy dostęp do gry, gadżety, płyty z muzyką oraz możliwość zaprojektowania z twórcami elementów, które znajdą się w finalnej wersji produktu.

Więcej o projekcie można przeczytać na stronie www.wspieram.to/Warlocks

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.