Jesienne syropy

Jesienne syropy

Brief.pl / Aktualności

Specjalnie z myślą o Tobie firma Hoop Polska przygotowała limitowaną edycję syropów Paola, wykorzystującą prozdrowotne właściwości owoców. W skład limitowanej edycji syropów Paola wchodzą syropy o smaku czarnego bzu, dzikiej róży i pigwy.

-

Herbata z syropem o smaku czarnego bzu doskonale rozgrzeje w chłodne deszczowe wieczory. Wesprze nas w walce z przeziębieniem i gorączką.

Kolejną unikalną propozycją Paoli, nie tylko na jesienno-zimowy okres, jest syrop o smaku pigwy, która oprócz swoich wspaniałych walorów smakowych i zawartości pektyn, ma również działanie przeciwzapalne.

Niezależnie od pory roku po obfitym posiłku warto też skosztować aromatycznego syropu o smaku dzikiej róży, która doskonale wpływa na układ pokarmowy, a także zawiera witaminę C oraz działa wzmacniająco na organizm.

Syropy dostępne są w butelce o pojemności 430 ml z korkiem „niekapkiem”. Jakość została wyraźnie podkreślona w nowej szacie graficznej butelki.

Tagi:

hoop

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.