Jesienne syropy

Jesienne syropy

Brief.pl / Aktualności

Specjalnie z myślą o Tobie firma Hoop Polska przygotowała limitowaną edycję syropów Paola, wykorzystującą prozdrowotne właściwości owoców. W skład limitowanej edycji syropów Paola wchodzą syropy o smaku czarnego bzu, dzikiej róży i pigwy.

-

Herbata z syropem o smaku czarnego bzu doskonale rozgrzeje w chłodne deszczowe wieczory. Wesprze nas w walce z przeziębieniem i gorączką.

Kolejną unikalną propozycją Paoli, nie tylko na jesienno-zimowy okres, jest syrop o smaku pigwy, która oprócz swoich wspaniałych walorów smakowych i zawartości pektyn, ma również działanie przeciwzapalne.

Niezależnie od pory roku po obfitym posiłku warto też skosztować aromatycznego syropu o smaku dzikiej róży, która doskonale wpływa na układ pokarmowy, a także zawiera witaminę C oraz działa wzmacniająco na organizm.

Syropy dostępne są w butelce o pojemności 430 ml z korkiem „niekapkiem”. Jakość została wyraźnie podkreślona w nowej szacie graficznej butelki.

Tagi:

hoop

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.