adQuota rozwija działalność w Polsce

adQuota rozwija działalność w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Wiodąca europejska sieć reklamy mobilnej adQuota (mobile SSP) rozwija swoją działalność w Polsce, podejmując współpracę z doświadczonymi przedsiębiorcami, którzy wcześniej zaangażowani byli w spółkę joint venture Adello Polska, największego konkurenta adQuota na naszym rynku. Sieć działać będzie pod marką adQuota Poland.

-

adQuota Poland połączy działalność operacyjną dwóch firm, tworząc w ten sposób nowy, większy i bardziej konkurencyjny podmiot. Szwajcarska grupa Adello podjęła decyzję o wycofaniu się z rynku polskiego, koncentrując się na międzynarodowym rozwoju oferty RTB. Dotychczasowi partnerzy Adello Polska: firma Looksoft i Rafał Staszkiewicz, zdecydowali się podjąć współpracę z adQuota Poland jako udziałowcy mniejszościowi. Rafał Staszkiewicz obejmie ponadto stanowisko country managera, a Looksoft zostanie partnerem strategicznym nowo powstałej spółki.

- Polska branża mobile dynamicznie się rozwija i stopniowo dojrzewa, co jest dla nas dużą szansą – mówi CEO adQuota Group, Michael Buch Sandager.

- Połączenie potencjału dwóch podmiotów umacnia naszą pozycję na rynku reklamy mobilnej w Polsce. To również okazja, by pozyskać dla naszej firmy jednego z najlepszych Country Managerów w branży. Rafał jest nie tylko ekspertem w zakresie marketingu mobilnego, to także niezwykle doświadczony specjalista w obszarze reklamy mobilnej i RTB, autorytet w branży mobile.

- Looksoft to jeden z najbardziej doświadczonych developerów aplikacji mobilnych w Polsce. Od kilku lat obserwujemy rosnącą potrzebę większej integracji projektów technologicznych z komunikacją mobilną. Połączenie naszego doświadczenia z potencjałem reklamowym adQuota otwiera przed nami nowe możliwości w zakresie kompleksowej obsługi klienta – mówi Łukasz Makowski, założyciel i CEO Looksoft.

Nowa spółka wykonała już pierwszy krok finalizując umowę z wiodącym polskim wydawcą, co pozwoli na rozwój oferty mobilnej powierzchni reklamowej.

Wywodząca się z Danii sieć adQuota jest liderem w zakresie reklamy mobilnej premium na rynku europejskim. Posiada swoje oddziały w Skandynawii, państwach nadbałtyckich, w Polsce, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. adQuota jest partnerem wydawców w zakresie monetyzacji powierzchni reklamowych z wykorzystaniem formatów rich media i video. adQuota specjalizuje się w realizacji najlepiej dopasowanych, targetowanych i angażujących kampanii mobilnych na powierzchniach premium oraz RTB. Sieć jest obecna na rynku polskim od 2013 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.