adQuota rozwija działalność w Polsce

adQuota rozwija działalność w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Wiodąca europejska sieć reklamy mobilnej adQuota (mobile SSP) rozwija swoją działalność w Polsce, podejmując współpracę z doświadczonymi przedsiębiorcami, którzy wcześniej zaangażowani byli w spółkę joint venture Adello Polska, największego konkurenta adQuota na naszym rynku. Sieć działać będzie pod marką adQuota Poland.

-

adQuota Poland połączy działalność operacyjną dwóch firm, tworząc w ten sposób nowy, większy i bardziej konkurencyjny podmiot. Szwajcarska grupa Adello podjęła decyzję o wycofaniu się z rynku polskiego, koncentrując się na międzynarodowym rozwoju oferty RTB. Dotychczasowi partnerzy Adello Polska: firma Looksoft i Rafał Staszkiewicz, zdecydowali się podjąć współpracę z adQuota Poland jako udziałowcy mniejszościowi. Rafał Staszkiewicz obejmie ponadto stanowisko country managera, a Looksoft zostanie partnerem strategicznym nowo powstałej spółki.

- Polska branża mobile dynamicznie się rozwija i stopniowo dojrzewa, co jest dla nas dużą szansą – mówi CEO adQuota Group, Michael Buch Sandager.

- Połączenie potencjału dwóch podmiotów umacnia naszą pozycję na rynku reklamy mobilnej w Polsce. To również okazja, by pozyskać dla naszej firmy jednego z najlepszych Country Managerów w branży. Rafał jest nie tylko ekspertem w zakresie marketingu mobilnego, to także niezwykle doświadczony specjalista w obszarze reklamy mobilnej i RTB, autorytet w branży mobile.

- Looksoft to jeden z najbardziej doświadczonych developerów aplikacji mobilnych w Polsce. Od kilku lat obserwujemy rosnącą potrzebę większej integracji projektów technologicznych z komunikacją mobilną. Połączenie naszego doświadczenia z potencjałem reklamowym adQuota otwiera przed nami nowe możliwości w zakresie kompleksowej obsługi klienta – mówi Łukasz Makowski, założyciel i CEO Looksoft.

Nowa spółka wykonała już pierwszy krok finalizując umowę z wiodącym polskim wydawcą, co pozwoli na rozwój oferty mobilnej powierzchni reklamowej.

Wywodząca się z Danii sieć adQuota jest liderem w zakresie reklamy mobilnej premium na rynku europejskim. Posiada swoje oddziały w Skandynawii, państwach nadbałtyckich, w Polsce, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. adQuota jest partnerem wydawców w zakresie monetyzacji powierzchni reklamowych z wykorzystaniem formatów rich media i video. adQuota specjalizuje się w realizacji najlepiej dopasowanych, targetowanych i angażujących kampanii mobilnych na powierzchniach premium oraz RTB. Sieć jest obecna na rynku polskim od 2013 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.