adQuota rozwija działalność w Polsce

adQuota rozwija działalność w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Wiodąca europejska sieć reklamy mobilnej adQuota (mobile SSP) rozwija swoją działalność w Polsce, podejmując współpracę z doświadczonymi przedsiębiorcami, którzy wcześniej zaangażowani byli w spółkę joint venture Adello Polska, największego konkurenta adQuota na naszym rynku. Sieć działać będzie pod marką adQuota Poland.

-

adQuota Poland połączy działalność operacyjną dwóch firm, tworząc w ten sposób nowy, większy i bardziej konkurencyjny podmiot. Szwajcarska grupa Adello podjęła decyzję o wycofaniu się z rynku polskiego, koncentrując się na międzynarodowym rozwoju oferty RTB. Dotychczasowi partnerzy Adello Polska: firma Looksoft i Rafał Staszkiewicz, zdecydowali się podjąć współpracę z adQuota Poland jako udziałowcy mniejszościowi. Rafał Staszkiewicz obejmie ponadto stanowisko country managera, a Looksoft zostanie partnerem strategicznym nowo powstałej spółki.

- Polska branża mobile dynamicznie się rozwija i stopniowo dojrzewa, co jest dla nas dużą szansą – mówi CEO adQuota Group, Michael Buch Sandager.

- Połączenie potencjału dwóch podmiotów umacnia naszą pozycję na rynku reklamy mobilnej w Polsce. To również okazja, by pozyskać dla naszej firmy jednego z najlepszych Country Managerów w branży. Rafał jest nie tylko ekspertem w zakresie marketingu mobilnego, to także niezwykle doświadczony specjalista w obszarze reklamy mobilnej i RTB, autorytet w branży mobile.

- Looksoft to jeden z najbardziej doświadczonych developerów aplikacji mobilnych w Polsce. Od kilku lat obserwujemy rosnącą potrzebę większej integracji projektów technologicznych z komunikacją mobilną. Połączenie naszego doświadczenia z potencjałem reklamowym adQuota otwiera przed nami nowe możliwości w zakresie kompleksowej obsługi klienta – mówi Łukasz Makowski, założyciel i CEO Looksoft.

Nowa spółka wykonała już pierwszy krok finalizując umowę z wiodącym polskim wydawcą, co pozwoli na rozwój oferty mobilnej powierzchni reklamowej.

Wywodząca się z Danii sieć adQuota jest liderem w zakresie reklamy mobilnej premium na rynku europejskim. Posiada swoje oddziały w Skandynawii, państwach nadbałtyckich, w Polsce, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. adQuota jest partnerem wydawców w zakresie monetyzacji powierzchni reklamowych z wykorzystaniem formatów rich media i video. adQuota specjalizuje się w realizacji najlepiej dopasowanych, targetowanych i angażujących kampanii mobilnych na powierzchniach premium oraz RTB. Sieć jest obecna na rynku polskim od 2013 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.