Polska żywność w Korei

Polska żywność w Korei

Brief for Poland / Aktualności

Przedsiębiorcy z Polski Wschodniej promują swoje produkty w Seulu. Dwanaście firm sektora spożywczego bierze udział w targach Seoul Food & Hotel 2013. Targi potrwają do 17 maja 2013 roku.

-

Uczestnictwo w targach Seoul Food & Hotel 2013 to okazja do zaprezentowana oferty, a także do nawiązania współpracy z inwestorami z Korei Południowej.

Program wyjazdu do Seulu, oprócz targów, przewiduje udział w seminarium dotyczącym prowadzenia biznesu na rynku koreańskim oraz spotkania z koreańskimi importerami. Ponadto zaplanowano też briefing prasowy z udziałem kilkudziesięciu koreańskich dziennikarzy.

Do Seulu pojechało dwanaście firm z Polski Wschodniej, między innymi producenci mięs, majonezów, musztardy, makaronów, kasz, przypraw, herbaty, produktów drobiowych, produktów mlecznych, serów, masła, śmietany oraz soków owocowych. Są to następujące przedsiębiorstwa: AR-Pol Export-Import (Braniewo), As-Babuni (Niemce), Ekonatura (Bielsk Podlaski), Indykol (Kielce), Jasionka JK (Lublin), Lactex (Lublin), Lubsad (Motycz), Spółdzielnia Mleczarska (Łapy), Łmeat-Łuków (Łuków), Nero (Lublin), Trans-Mat (Ełk) oraz WSP Społem (Kielce).

Wyjazd przedsiębiorców sfinansowany został z Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, realizowanego przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) w ramach Programu Rozwój Polski Wschodniej.

 

Źródło: www.mrr.gov.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.