wp - grudzien 2016

Polska żywność w Korei

Polska żywność w Korei

Brief for Poland / Aktualności

Przedsiębiorcy z Polski Wschodniej promują swoje produkty w Seulu. Dwanaście firm sektora spożywczego bierze udział w targach Seoul Food & Hotel 2013. Targi potrwają do 17 maja 2013 roku.

-

Uczestnictwo w targach Seoul Food & Hotel 2013 to okazja do zaprezentowana oferty, a także do nawiązania współpracy z inwestorami z Korei Południowej.

Program wyjazdu do Seulu, oprócz targów, przewiduje udział w seminarium dotyczącym prowadzenia biznesu na rynku koreańskim oraz spotkania z koreańskimi importerami. Ponadto zaplanowano też briefing prasowy z udziałem kilkudziesięciu koreańskich dziennikarzy.

Do Seulu pojechało dwanaście firm z Polski Wschodniej, między innymi producenci mięs, majonezów, musztardy, makaronów, kasz, przypraw, herbaty, produktów drobiowych, produktów mlecznych, serów, masła, śmietany oraz soków owocowych. Są to następujące przedsiębiorstwa: AR-Pol Export-Import (Braniewo), As-Babuni (Niemce), Ekonatura (Bielsk Podlaski), Indykol (Kielce), Jasionka JK (Lublin), Lactex (Lublin), Lubsad (Motycz), Spółdzielnia Mleczarska (Łapy), Łmeat-Łuków (Łuków), Nero (Lublin), Trans-Mat (Ełk) oraz WSP Społem (Kielce).

Wyjazd przedsiębiorców sfinansowany został z Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, realizowanego przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) w ramach Programu Rozwój Polski Wschodniej.

 

Źródło: www.mrr.gov.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.