Czy boimy się Ubera? - sonda

Brief.pl / Aktualności

Debiut Ubera w Polsce wywołał wiele zamieszania w mediach. Postanowiliśmy zapytać mieszkańców Warszawy oraz taksówkarzy co sądzą o nowym przewoźniku.

-

Jak się okazało, pomimo medialnego szumu, wielu mieszkańców Warszawy nie wie czym jest Uber i jakiego rodzaju świadczy usługi . Dlatego też zapytaliśmy się czy wolą korzystać z licencjonowanych taksówkarzy, czy tańszych, niezrzeszonych.

Tagi:

Uber sonda

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.