Idea Bank zdobywa Silver Stevie

Idea Bank zdobywa Silver Stevie

Brief.pl / Aktualności

Program "Duma Przedsiębiorcy", w ramach którego Idea Bank promuje firmy swoich klientów, zdobył nagrodę Silver Stevie w 11. edycji International Business Awards, konkursu z cyklu Stevie Awards. W tym roku do IBA spłynęło ponad 3,5 tys. zgłoszeń z ok. 60 krajów.

-

Idea Bank uruchomił nagrodzony program w maju 2013 roku. Jego uczestnicy, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, otrzymują od banku bezpłatny pakiet profesjonalnych usług marketingowych. W skład tego pakietu wchodzą m.in. spoty telewizyjne, publikacje prasowe oraz działania online i w social media. Do tej pory z niestandardowej oferty banku skorzystało już prawie 200 firm.

- "Duma Przedsiębiorcy" dowodzi, że bank może aktywnie wspierać swoich klientów. Być dla nich partnerem, a nawet doradcą biznesowym - mówi Edyta Wilczek, dyrektor marketingu w Idea Banku. - Pomagamy polskim przedsiębiorcom się rozwijać, wzmacniając jednocześnie własny wizerunek na rynku. Taki model współpracy świetnie się sprawdza, co potwierdza nieustające zainteresowanie programem i stale wzrastająca liczba klientów banku - dodaje Wilczek.

Stevie International Business Awards to międzynarodowy konkurs wyróżniający najciekawsze inicjatywy ze świata reklamy, marketingu i komunikacji biznesowej. Wśród marek nagrodzonych przez IBA znalazły się w tym roku m.in. PayPal, Greenpeace, Nikon, BMW, Coca-Cola, Metro Cash & Carry oraz Netflix. Zwycięzców wyłaniał zespół ponad 250 ekspertów z całego świata.

Srebrny Stevie trafił do Idea Banku za zgłoszenie w kategorii "Communications or PR Campaign/Program of the Year - Reputation/Brand Management – Europe". To nie pierwsza taka nagroda dla „Dumy Przedsiębiorcy” – już wcześniej program został doceniony m.in. przez jury konkursów KTR, Impactor, SABRE, Hermes Creative i BMA B2.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.