Idea Bank zdobywa Silver Stevie

Idea Bank zdobywa Silver Stevie

Brief.pl / Aktualności

Program "Duma Przedsiębiorcy", w ramach którego Idea Bank promuje firmy swoich klientów, zdobył nagrodę Silver Stevie w 11. edycji International Business Awards, konkursu z cyklu Stevie Awards. W tym roku do IBA spłynęło ponad 3,5 tys. zgłoszeń z ok. 60 krajów.

-

Idea Bank uruchomił nagrodzony program w maju 2013 roku. Jego uczestnicy, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, otrzymują od banku bezpłatny pakiet profesjonalnych usług marketingowych. W skład tego pakietu wchodzą m.in. spoty telewizyjne, publikacje prasowe oraz działania online i w social media. Do tej pory z niestandardowej oferty banku skorzystało już prawie 200 firm.

- "Duma Przedsiębiorcy" dowodzi, że bank może aktywnie wspierać swoich klientów. Być dla nich partnerem, a nawet doradcą biznesowym - mówi Edyta Wilczek, dyrektor marketingu w Idea Banku. - Pomagamy polskim przedsiębiorcom się rozwijać, wzmacniając jednocześnie własny wizerunek na rynku. Taki model współpracy świetnie się sprawdza, co potwierdza nieustające zainteresowanie programem i stale wzrastająca liczba klientów banku - dodaje Wilczek.

Stevie International Business Awards to międzynarodowy konkurs wyróżniający najciekawsze inicjatywy ze świata reklamy, marketingu i komunikacji biznesowej. Wśród marek nagrodzonych przez IBA znalazły się w tym roku m.in. PayPal, Greenpeace, Nikon, BMW, Coca-Cola, Metro Cash & Carry oraz Netflix. Zwycięzców wyłaniał zespół ponad 250 ekspertów z całego świata.

Srebrny Stevie trafił do Idea Banku za zgłoszenie w kategorii "Communications or PR Campaign/Program of the Year - Reputation/Brand Management – Europe". To nie pierwsza taka nagroda dla „Dumy Przedsiębiorcy” – już wcześniej program został doceniony m.in. przez jury konkursów KTR, Impactor, SABRE, Hermes Creative i BMA B2.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.