Idea Bank zdobywa Silver Stevie

Idea Bank zdobywa Silver Stevie

Brief.pl / Aktualności

Program "Duma Przedsiębiorcy", w ramach którego Idea Bank promuje firmy swoich klientów, zdobył nagrodę Silver Stevie w 11. edycji International Business Awards, konkursu z cyklu Stevie Awards. W tym roku do IBA spłynęło ponad 3,5 tys. zgłoszeń z ok. 60 krajów.

-

Idea Bank uruchomił nagrodzony program w maju 2013 roku. Jego uczestnicy, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, otrzymują od banku bezpłatny pakiet profesjonalnych usług marketingowych. W skład tego pakietu wchodzą m.in. spoty telewizyjne, publikacje prasowe oraz działania online i w social media. Do tej pory z niestandardowej oferty banku skorzystało już prawie 200 firm.

- "Duma Przedsiębiorcy" dowodzi, że bank może aktywnie wspierać swoich klientów. Być dla nich partnerem, a nawet doradcą biznesowym - mówi Edyta Wilczek, dyrektor marketingu w Idea Banku. - Pomagamy polskim przedsiębiorcom się rozwijać, wzmacniając jednocześnie własny wizerunek na rynku. Taki model współpracy świetnie się sprawdza, co potwierdza nieustające zainteresowanie programem i stale wzrastająca liczba klientów banku - dodaje Wilczek.

Stevie International Business Awards to międzynarodowy konkurs wyróżniający najciekawsze inicjatywy ze świata reklamy, marketingu i komunikacji biznesowej. Wśród marek nagrodzonych przez IBA znalazły się w tym roku m.in. PayPal, Greenpeace, Nikon, BMW, Coca-Cola, Metro Cash & Carry oraz Netflix. Zwycięzców wyłaniał zespół ponad 250 ekspertów z całego świata.

Srebrny Stevie trafił do Idea Banku za zgłoszenie w kategorii "Communications or PR Campaign/Program of the Year - Reputation/Brand Management – Europe". To nie pierwsza taka nagroda dla „Dumy Przedsiębiorcy” – już wcześniej program został doceniony m.in. przez jury konkursów KTR, Impactor, SABRE, Hermes Creative i BMA B2.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.