Idea Bank zdobywa Silver Stevie

Idea Bank zdobywa Silver Stevie

Brief.pl / Aktualności

Program "Duma Przedsiębiorcy", w ramach którego Idea Bank promuje firmy swoich klientów, zdobył nagrodę Silver Stevie w 11. edycji International Business Awards, konkursu z cyklu Stevie Awards. W tym roku do IBA spłynęło ponad 3,5 tys. zgłoszeń z ok. 60 krajów.

-

Idea Bank uruchomił nagrodzony program w maju 2013 roku. Jego uczestnicy, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, otrzymują od banku bezpłatny pakiet profesjonalnych usług marketingowych. W skład tego pakietu wchodzą m.in. spoty telewizyjne, publikacje prasowe oraz działania online i w social media. Do tej pory z niestandardowej oferty banku skorzystało już prawie 200 firm.

- "Duma Przedsiębiorcy" dowodzi, że bank może aktywnie wspierać swoich klientów. Być dla nich partnerem, a nawet doradcą biznesowym - mówi Edyta Wilczek, dyrektor marketingu w Idea Banku. - Pomagamy polskim przedsiębiorcom się rozwijać, wzmacniając jednocześnie własny wizerunek na rynku. Taki model współpracy świetnie się sprawdza, co potwierdza nieustające zainteresowanie programem i stale wzrastająca liczba klientów banku - dodaje Wilczek.

Stevie International Business Awards to międzynarodowy konkurs wyróżniający najciekawsze inicjatywy ze świata reklamy, marketingu i komunikacji biznesowej. Wśród marek nagrodzonych przez IBA znalazły się w tym roku m.in. PayPal, Greenpeace, Nikon, BMW, Coca-Cola, Metro Cash & Carry oraz Netflix. Zwycięzców wyłaniał zespół ponad 250 ekspertów z całego świata.

Srebrny Stevie trafił do Idea Banku za zgłoszenie w kategorii "Communications or PR Campaign/Program of the Year - Reputation/Brand Management – Europe". To nie pierwsza taka nagroda dla „Dumy Przedsiębiorcy” – już wcześniej program został doceniony m.in. przez jury konkursów KTR, Impactor, SABRE, Hermes Creative i BMA B2.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.