Hatalska: Żyjemy w fantastycznych czasach

Brief TV / Ludzie

Kim jest Natalia Hatalska? Sama o sobie mówi „blogerka”, ale to za mało. To prawdziwa instytucja: autorka cieszącego się dużym zainteresowaniem „Trendbooka”, wykładowczyni, aktywna uczestniczka debaty poświęconej mediom, komunikacji oraz technologiom cyfrowym, autorka szeregu raportów oraz zestawień... i, oczywiście, bloga Hatalska.com.

-

W rozmowie z Grzegorzem Kiszlukiem, redaktorem naczelnym „Briefu”, opowiada m.in. o możliwościach i zagrożeniach niesionych przez współczesne technologie, delikatnej granicy między mediami a reklamą oraz miejscu blogerów na mapie rozległego świata mediów.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.