Gadzinowski z Brandtube

Gadzinowski z Brandtube

Brief.pl / Ludzie

Jacek Gadzinowski obejmuje funkcję partnera i dyrektora strategii w firmie BrandTube, wchodzącej w skład grupy kapitałowej G7 media.

-

Gadzinowski, w ramach struktur będzie odpowiadał za budowę sieci partnerskiej, współpracę z vlogerami oraz rozwój i strukturyzację rynku wideo w Polsce. Posiada wieloletnie doświadczenie marketingowe po stronie klienta, agencji reklamowych, konsultanta i twórcy treści wideo.

Gadzinowski zajmował się komunikacją marketingową i PR, e-commerce m.in. w Amica Wronki S.A, w agencji Momentum/McCann Worldwide, sklepie internetowym Agito.pl, PTC Era (dzisiaj T-Mobile), Onet.pl - Play It /grupa ITI i magazynie o grach komputerowych Secret Service, współpracował z portalem internetowym Valhalla.pl i Załoga G. Doradzał zarządowi KKS Lech Poznań w kwestiach działań wizerunkowych w internecie i e-commerce. W ostatnich latach pracował dla szeregu klientów korporacyjnych prowadząc działalność doradczą i konsultingową m.in w branżach: bankowość i finanse, rozrywka, turystyka, sport, handel, elektronika użytkowa.

::

Wywiad z Jackiem Gadzinowskim

Uważamy, że zbawiamy świat

::

- Od sierpnia działamy w poszerzonym składzie. Jacek poszerzył kompetencje zespołu BrandTube dzięki wieloletniemu doświadczeniu marketera oraz twórcy treści - współtworząc tym samym wizję budowy rynku video w Polsce: konsolidacji, rozwoju jakościowego contentu, remedium dla marek i klientów na spadające zasięgi tradycyjnych mediów oraz social media – mówi Inez Białobrzeska, CEO BrandTube. „Dołączenie Gadzinowskiego to nie koniec zmian w BrandTube. Będziemy intensywnie rozwijać naszą ofertę umiejętnie łącząc to czego potrzebują klienci z tym co rzeczywiście chce oglądać konsument – dodaje Białobrzeska.

Prywatnie Jacek Gadzinowski to pasjonat wideo, podróży i sportów ekstremalnych takich jak wakeboarding, kitesurfing czy snowboarding. Miłośnik podróży i aktywnego wypoczynku, które nie tylko z powodzeniem łączy, ale też efektywnie wykorzystuje w pracy zawodowej.

::

O BrandTube

BrandTube to hub wideo-contentowy, tworzący dla marek strategię oparte o angażujące wideo i współprace z twórcami treści w kanale Youtube. Firma działa w ramach 3 filarów, I – hubu contentowego, II – budowania sieci partnerskiej i segmentacji twórców, III – wideo custom publishingu.

Spółka zajmuje się kreowaniem wizerunku marek wykorzystując nowoczesne metody komunikacji za pomocą wideo i kanałów tj. YouTube, Vine, Instagram, kreowaniem historii, która przyciągnie i zatrzyma konsumenta oraz tworzeniem kampanii crossmediowych. Dodatkowo optymalizuje i buduje zasięg kanałów obsługiwanych marek oraz rekomenduje BrandTuberów – czyli twarze dedykowane kampaniom.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.