Przewodnik Content Marketingu

Przewodnik Content Marketingu

Brief.pl / Wiedza

Przewodnik Content Marketingu to pierwsza obszerna publikacja na polskim rynku, której celem jest usystematyzowanie wiedzy i terminologii związanej z tym dynamicznie rozwijającym się obszarem komunikacji.

-

Publikacja powstała z myślą dostarczenia specjalistom digital marketingu merytorycznego wsparcia opartego na wypracowanych przez przedstawicieli branży, zrzeszonych pod auspicjami IAB Polska, standardów niezbędnych do prowadzenia etycznych i efektywnych działań content marketingowych.

- Z naszych obserwacji wynika, że z jednej strony rośnie świadomość i zainteresowanie content marketingiem w Polsce, z drugiej nie są one do końca skorelowane ze zrozumieniem jego specyfiki – informuje Włas Chorowiec, prezes i założyciel LeadBullet S.A. oraz szef Grupy CM. - Podjęcie prac nad stworzeniem przewodnika, który ma być swoistym kompasem dla branży, jest naszym wspólnym sukcesem i mam nadzieję kamieniem milowym w rozwoju content marketingu na polskim rynku - dodaje Chorowiec.

::

Przeczytaj też:

Inspirujący content marketing

::

"Przewodnik Content Marketingu" opracowany został tak, aby przybliżyć content marketing wszystkim tym, którzy są zainteresowani prowadzeniem efektywnych działań na tym polu. Autorzy poruszają najistotniejsze kwestie związane z tą dziedziną, począwszy od pełnej definicji, poprzez analizę form contentu, kanałów jego dystrybucji po zasady transparentności. Przewodnik, to lektura dla tych, którzy swoją przygodę z marketingiem treści dopiero zaczynają, ale także uzupełnienie wiedzy dla osób doświadczonych w tym obszarze.

 

Przewodnik można pobrać ze strony: http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/przewodnik-content-marketingu/

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.