Nowy Google+ taki jak Pinterest?

Nowy Google+ taki jak Pinterest?

Brief.pl / Technologie

15 maja, w trakcie konferencji w San Francisco, gigant z Mountain View ogłosił wprowadzenie zmian w swojej platformie społecznościowej Google+. Główny nacisk położony jest na zdjęcia, które rozmieszczone są w sposób przypominający rozwiązania znane z serwisu Pinterest, przeznaczonego do kolekcjonowania i porządkowania zebranych materiałów wizualnych.

-

Google+ w aktualnej odsłonie zawiera 41 nowych funkcji, które zdaniem twórców mają uczynić go bardziej intuicyjnym. Najbardziej charakterystyczna zmiana polegała na wprowadzeniu dwu- lub trzykolumnowego layoutu, w zależności od urządzenia, na którym wyświetlamy stronę.

Nowy serwis pozwala na więcej niż tylko zamieszczanie materiałów wizualnych. Google+ udostępnia inteligentne narzędzie Auto Awesome, które umożliwia edycję i korektę zdjęć. AA potrafi także automatycznie wybrać fotografie o najlepszej jakości oraz tworzyć z nich animowane GIF-y. Auto Awesome wyposażony jest też w opcję rozpoznawania uśmiechu oraz pozwala łączyć kilka zdjęć, tak aby stworzyć ujęcie panoramiczne. Użytkownik ma oczywiście wybór i automatyczne funkcje AA można wyłączyć.

Firma Larry'ego Page'a ogłosiła, że aktualnie 190 mln. osób aktywnie korzysta z Google+. Dla porównania 390 mln. liczy sobie grupa użytkowników, którzy pobrali co najmniej jedną aplikację z Google Play, korzystają z wideo-rozmów w Gmailu oraz dzielą się filmami z serwisu YouTube.

Źródło: Mashable

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.