wp - grudzien 2016

Nowy Google+ taki jak Pinterest?

Nowy Google+ taki jak Pinterest?

Brief.pl / Technologie

15 maja, w trakcie konferencji w San Francisco, gigant z Mountain View ogłosił wprowadzenie zmian w swojej platformie społecznościowej Google+. Główny nacisk położony jest na zdjęcia, które rozmieszczone są w sposób przypominający rozwiązania znane z serwisu Pinterest, przeznaczonego do kolekcjonowania i porządkowania zebranych materiałów wizualnych.

-

Google+ w aktualnej odsłonie zawiera 41 nowych funkcji, które zdaniem twórców mają uczynić go bardziej intuicyjnym. Najbardziej charakterystyczna zmiana polegała na wprowadzeniu dwu- lub trzykolumnowego layoutu, w zależności od urządzenia, na którym wyświetlamy stronę.

Nowy serwis pozwala na więcej niż tylko zamieszczanie materiałów wizualnych. Google+ udostępnia inteligentne narzędzie Auto Awesome, które umożliwia edycję i korektę zdjęć. AA potrafi także automatycznie wybrać fotografie o najlepszej jakości oraz tworzyć z nich animowane GIF-y. Auto Awesome wyposażony jest też w opcję rozpoznawania uśmiechu oraz pozwala łączyć kilka zdjęć, tak aby stworzyć ujęcie panoramiczne. Użytkownik ma oczywiście wybór i automatyczne funkcje AA można wyłączyć.

Firma Larry'ego Page'a ogłosiła, że aktualnie 190 mln. osób aktywnie korzysta z Google+. Dla porównania 390 mln. liczy sobie grupa użytkowników, którzy pobrali co najmniej jedną aplikację z Google Play, korzystają z wideo-rozmów w Gmailu oraz dzielą się filmami z serwisu YouTube.

Źródło: Mashable

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.