General Manager w Havas Sports & Entertainment Polska

General Manager w Havas Sports & Entertainment Polska

Brief.pl / Ludzie

Od 1 września br. polskim oddziałem agencji Havas Sports & Entertainment, wchodzącej w skład sieci Havas Media Group zarządzanej w Polsce przez Małgorzatę Węgierek, kierować będzie Aleksandra Marciniak, związana z branżą sportową od ponad 15 lat. Do tej pory w agencji zajmowała stanowisko Account Directora.

-

Zawodową karierę zaczynała od pracy w biurze prasowym Canal+. Z Havas SE związana jest od października 2008 r., czyli niemalże od jej założenia. W ramach agencji realizowała projekty dla takich klientów, jak Castrol, Coca-Cola, Powerade, BP, Reebok, adidas, BNP Paribas, Canal+ czy Velux.

Jako General Manager będzie odpowiedzialna za strategię rozwoju firmy, nadzór nad bieżącymi projektami, opiekę nad klientami oraz pozyskiwanie nowego biznesu. Jej bezpośrednimi przełożonymi będą Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group Polska oraz Lucien Boyer, President & Global CEO, Havas SE.

Dotychczasowy General Manager i twórca polskiego oddziału Havas Sports & Entertainment, Piotr Pietrzak, po ponad 6 latach współpracy rozstaje się z agencją i rozpoczyna nowy etap kariery zawodowej, pozostając w branży sportowej.

-Pracując w Havas SE niemal od samego początku, miałam okazje współtworzyć firmę i obserwować jej rozwój. Przez te lata wspólnie zrealizowaliśmy wiele emocjonujących projektów dla dużych, międzynarodowych klientów i mam świadomość, ze poprzeczka jest zawieszona bardzo wysoko. Ciągle udoskonalamy naszą ofertę, aby dostarczać klientom usługi na najwyższym poziomie, zarówno w branży sportowej, jak i rozrywkowej. – powiedziała Aleksandra Marciniak.

- Myśl o stojącym przede mną wyzwaniu budzi wiele emocji, jednakże decyzja o odejściu jest jedną z najtrudniejszych w całej karierze zawodowej. Minione sześć lat to pasmo niezapomnianych i interesujących projektów przy najważniejszych imprezach sportowych, takich jak Euro 2012, czy tegoroczne Mistrzostwa Świata w Brazylii, a także praca dla największych klientów w branży. Marka Havas SE, jak i zespół ją tworzący, zawsze będą mi bardzo bliskie. Dziękuję za wszystko! – dodał Piotr Pietrzak.  

- Cieszymy się, że Ola – jako osoba doświadczona i pełna energii - przejmuje stery w Polsce, będącej jednym z najważniejszych rynków w Europie. Do jej sukcesów można zaliczyć m.in. pracę dla takich marek jak Castrol, BP czy Powerade, aktywacje wokół Euro 2012, a także koordynację produkcji dwóch edycji turnieju Coca-Cola Cup. Ola może liczyć na wsparcie zarówno swojego teamu jak i całej sieci złożonej z 35 biur w 20 krajach. Życzę powodzenia w nowej roli, a także dziękuję Piotrowi za dotychczasową współpracę – tak zmiany w firmie skomentował Lucien Boyer, President & Global CEO, Havas SE.

::

Zobacz też:

Wzmocnienie obszaru wideo w Onet.pl

::

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?