wp - grudzien 2016

General Manager w Havas Sports & Entertainment Polska

General Manager w Havas Sports & Entertainment Polska

Brief.pl / Ludzie

Od 1 września br. polskim oddziałem agencji Havas Sports & Entertainment, wchodzącej w skład sieci Havas Media Group zarządzanej w Polsce przez Małgorzatę Węgierek, kierować będzie Aleksandra Marciniak, związana z branżą sportową od ponad 15 lat. Do tej pory w agencji zajmowała stanowisko Account Directora.

-

Zawodową karierę zaczynała od pracy w biurze prasowym Canal+. Z Havas SE związana jest od października 2008 r., czyli niemalże od jej założenia. W ramach agencji realizowała projekty dla takich klientów, jak Castrol, Coca-Cola, Powerade, BP, Reebok, adidas, BNP Paribas, Canal+ czy Velux.

Jako General Manager będzie odpowiedzialna za strategię rozwoju firmy, nadzór nad bieżącymi projektami, opiekę nad klientami oraz pozyskiwanie nowego biznesu. Jej bezpośrednimi przełożonymi będą Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group Polska oraz Lucien Boyer, President & Global CEO, Havas SE.

Dotychczasowy General Manager i twórca polskiego oddziału Havas Sports & Entertainment, Piotr Pietrzak, po ponad 6 latach współpracy rozstaje się z agencją i rozpoczyna nowy etap kariery zawodowej, pozostając w branży sportowej.

-Pracując w Havas SE niemal od samego początku, miałam okazje współtworzyć firmę i obserwować jej rozwój. Przez te lata wspólnie zrealizowaliśmy wiele emocjonujących projektów dla dużych, międzynarodowych klientów i mam świadomość, ze poprzeczka jest zawieszona bardzo wysoko. Ciągle udoskonalamy naszą ofertę, aby dostarczać klientom usługi na najwyższym poziomie, zarówno w branży sportowej, jak i rozrywkowej. – powiedziała Aleksandra Marciniak.

- Myśl o stojącym przede mną wyzwaniu budzi wiele emocji, jednakże decyzja o odejściu jest jedną z najtrudniejszych w całej karierze zawodowej. Minione sześć lat to pasmo niezapomnianych i interesujących projektów przy najważniejszych imprezach sportowych, takich jak Euro 2012, czy tegoroczne Mistrzostwa Świata w Brazylii, a także praca dla największych klientów w branży. Marka Havas SE, jak i zespół ją tworzący, zawsze będą mi bardzo bliskie. Dziękuję za wszystko! – dodał Piotr Pietrzak.  

- Cieszymy się, że Ola – jako osoba doświadczona i pełna energii - przejmuje stery w Polsce, będącej jednym z najważniejszych rynków w Europie. Do jej sukcesów można zaliczyć m.in. pracę dla takich marek jak Castrol, BP czy Powerade, aktywacje wokół Euro 2012, a także koordynację produkcji dwóch edycji turnieju Coca-Cola Cup. Ola może liczyć na wsparcie zarówno swojego teamu jak i całej sieci złożonej z 35 biur w 20 krajach. Życzę powodzenia w nowej roli, a także dziękuję Piotrowi za dotychczasową współpracę – tak zmiany w firmie skomentował Lucien Boyer, President & Global CEO, Havas SE.

::

Zobacz też:

Wzmocnienie obszaru wideo w Onet.pl

::

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.