wp - grudzien 2016

#FUCKuefa w social media - analiza

#FUCKuefa w social media - analiza

Brief.pl / Aktualności

Usunięcie przez UEFA Legii Warszawa z eliminacji Ligii Mistrzów wywołało wściekłość polskich kibiców, którzy wyrażali ją m.in. w serwisach społecznościowych poprzez wpisy z hashtagiem #FUCKuefa. Poniżej przedstawiamy zestawienie najważniejszych danych dotyczących wpisów z wyżej wymienionym hashtagiem.

-

Większość kibiców piłkarskich z całej Polski zjednoczyło się w mediach społecznościowych przeciwko kontrowersyjnej decyzji UEFA i stworzyło hashtag #FUCKuefa. Gromadzi on zarówno komentarze fanów piłki nożnej, którzy wyrażają swoje wsparcie dla klubu Legia Warszawa, jak tych krytykujących decyzję organizacji piłkarskiej.

#FUCKuefa

Agencja Isobar Poland za pomocą platformy SocialPylon zebrała dane o wpisach internautów z hashtagiem #FUCKuefa w serwisach Facebook, Twitter i Instagram. Łącznie, w okresie od 7 do 12 sierpnia opublikowano około 16 tysięcy wpisów w social media z hashtagiem #FuckUEFA. Najwięcej na Facebooku (15 652), znacznie mniej na Twitterze (283) i Instagramie (115). Najwięcej nieprzychylnych wpisów pod adresem organizacji piłkarskiej opublikowano 9 i 10 sierpnia. Zdecydowanie najpopularniejszym wpisem był ten opublikowany na oficjalnej stronie klubu Legia Warszawa 9 sierpnia. Zebrał prawie 19 tys. polubień i 1,5 tys. udostępnień (stan na 13 sierpnia).

Analiza powstała na bazie danych zgromadzonych na terenie Polski, z wykorzystaniem platformy SocialPylon do monitoringu i zarządzania treścią w social media.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.