#FUCKuefa w social media - analiza

#FUCKuefa w social media - analiza

Brief.pl / Aktualności

Usunięcie przez UEFA Legii Warszawa z eliminacji Ligii Mistrzów wywołało wściekłość polskich kibiców, którzy wyrażali ją m.in. w serwisach społecznościowych poprzez wpisy z hashtagiem #FUCKuefa. Poniżej przedstawiamy zestawienie najważniejszych danych dotyczących wpisów z wyżej wymienionym hashtagiem.

-

Większość kibiców piłkarskich z całej Polski zjednoczyło się w mediach społecznościowych przeciwko kontrowersyjnej decyzji UEFA i stworzyło hashtag #FUCKuefa. Gromadzi on zarówno komentarze fanów piłki nożnej, którzy wyrażają swoje wsparcie dla klubu Legia Warszawa, jak tych krytykujących decyzję organizacji piłkarskiej.

#FUCKuefa

Agencja Isobar Poland za pomocą platformy SocialPylon zebrała dane o wpisach internautów z hashtagiem #FUCKuefa w serwisach Facebook, Twitter i Instagram. Łącznie, w okresie od 7 do 12 sierpnia opublikowano około 16 tysięcy wpisów w social media z hashtagiem #FuckUEFA. Najwięcej na Facebooku (15 652), znacznie mniej na Twitterze (283) i Instagramie (115). Najwięcej nieprzychylnych wpisów pod adresem organizacji piłkarskiej opublikowano 9 i 10 sierpnia. Zdecydowanie najpopularniejszym wpisem był ten opublikowany na oficjalnej stronie klubu Legia Warszawa 9 sierpnia. Zebrał prawie 19 tys. polubień i 1,5 tys. udostępnień (stan na 13 sierpnia).

Analiza powstała na bazie danych zgromadzonych na terenie Polski, z wykorzystaniem platformy SocialPylon do monitoringu i zarządzania treścią w social media.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.