Orzeźwiająca kampanii Pepsi

Orzeźwiająca kampanii Pepsi

Brief.pl / Inspiracje

Popularne blogerki modowe wzięły udział w kampanii marki Pepsi „Lekka strona orzeźwienia”, przeprowadzonej we współpracy z siecią Rossman. Za kreację, mającą na celu budowanie świadomości i wizerunku napojów Pepsi Light i Pepsi Light Lemon, odpowiedzialna jest agencja Digital One.

-

Agencja Digital One przygotowała dla marki Pepsi skierowaną do kobiet aktywację w internecie. Wspiera ona Pepsi Light i Pepsi Light Lemon - gazowane napoje bez cukru z portfolio Pepsi. Aktywacja przeprowadzana jest w formie konkursu organizowanego wspólnie z siecią drogerii Rossmann. Nagrodami są designerskie rowery, zaprojektowane specjalnie na potrzeby kampanii. Jednocześnie nagrody te są dla znanych polskich blogerek modowych inspiracją do stworzenia wyjątkowych stylizacji, w sam raz na letnią przejażdżkę rowerem. Jestem Kasia, Paulina Jagodzińska, Cajmel i Style Digger pokazują, że moda i rowery tworzą zgrany tandem i dzielą się swoimi sposobami na najlepszy rowerowy look.

Komunikacja zarówno dla akcji przygotowanej przez Digital One prowadzonej w internecie, jak i w kanałach POS, odnosi się do walorów promowanego napoju - główny claim w kampanii to: "Lekka strona orzeźwienia".

Lekka strona orzeźwienia

Celem akcji jest budowanie świadomości napojów gazowanych bez cukru Pepsi Light i Pepsi Light Lemon jako kobiecych napojów idealnych na gorące lato, dających orzeźwienie podczas aktywności na świeżym powietrzu, spotkań towarzyskich czy imprez, a także budowanie wizerunkowych skojarzeń z obszarami fashion i lifestyle.

::

Castorama z youtuberami

::

Grupą docelową akcji są kobiety w wieku 16-34 lat. Nagrodami w konkursie są unikalne, zaprojektowane przez Digital One i firmę Plumbike specjalnie na potrzeby akcji, błękitno-cytrynowe rowery Pepsi Light (a także napoje Pepsi Light Lemon).

By wziąć udział w konkursie wystarczy kupić w sieci Rossmann napój Pepsi Light lub Pepsi Light Lemon, koniecznie zachować paragon, a następnie na stronie www.rossnet.pl/konkursy odpowiedzieć kreatywnie na pytanie „Jak Pepsi Light orzeźwia twój letni styl?”.

W ramach aktywacji agencja Digital One współpracuje z popularnymi blogerkami (Jestem Kasia, Style Digger, Cajmel, Paulina Jagodzińska), których zadaniem jest przedstawienie letnich i orzeźwiających stylizacji modowych w innym od tradycyjnego ujęciu – w ruchu, na rowerze Pepsi Light, oraz publikacja materiałów na temat akcji i konkursu. Na potrzeby aktywacji agencja Digital One przygotowała też m.in. formaty reklamowe do kampanii display w internecie, serwis www.lekkastronaorzezwienia.pl oraz materiały POS do sklepów Rossmann. Agencja zamuje się także komunikowaniem aktywacji na profilu marki Pepsi na Facebooku - www.facebook.com/PEPSIpl

 

Akcja potrwa do 21 sierpnia.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.