Orzeźwiająca kampanii Pepsi

Orzeźwiająca kampanii Pepsi

Brief.pl / Inspiracje

Popularne blogerki modowe wzięły udział w kampanii marki Pepsi „Lekka strona orzeźwienia”, przeprowadzonej we współpracy z siecią Rossman. Za kreację, mającą na celu budowanie świadomości i wizerunku napojów Pepsi Light i Pepsi Light Lemon, odpowiedzialna jest agencja Digital One.

-

Agencja Digital One przygotowała dla marki Pepsi skierowaną do kobiet aktywację w internecie. Wspiera ona Pepsi Light i Pepsi Light Lemon - gazowane napoje bez cukru z portfolio Pepsi. Aktywacja przeprowadzana jest w formie konkursu organizowanego wspólnie z siecią drogerii Rossmann. Nagrodami są designerskie rowery, zaprojektowane specjalnie na potrzeby kampanii. Jednocześnie nagrody te są dla znanych polskich blogerek modowych inspiracją do stworzenia wyjątkowych stylizacji, w sam raz na letnią przejażdżkę rowerem. Jestem Kasia, Paulina Jagodzińska, Cajmel i Style Digger pokazują, że moda i rowery tworzą zgrany tandem i dzielą się swoimi sposobami na najlepszy rowerowy look.

Komunikacja zarówno dla akcji przygotowanej przez Digital One prowadzonej w internecie, jak i w kanałach POS, odnosi się do walorów promowanego napoju - główny claim w kampanii to: "Lekka strona orzeźwienia".

Lekka strona orzeźwienia

Celem akcji jest budowanie świadomości napojów gazowanych bez cukru Pepsi Light i Pepsi Light Lemon jako kobiecych napojów idealnych na gorące lato, dających orzeźwienie podczas aktywności na świeżym powietrzu, spotkań towarzyskich czy imprez, a także budowanie wizerunkowych skojarzeń z obszarami fashion i lifestyle.

::

Castorama z youtuberami

::

Grupą docelową akcji są kobiety w wieku 16-34 lat. Nagrodami w konkursie są unikalne, zaprojektowane przez Digital One i firmę Plumbike specjalnie na potrzeby akcji, błękitno-cytrynowe rowery Pepsi Light (a także napoje Pepsi Light Lemon).

By wziąć udział w konkursie wystarczy kupić w sieci Rossmann napój Pepsi Light lub Pepsi Light Lemon, koniecznie zachować paragon, a następnie na stronie www.rossnet.pl/konkursy odpowiedzieć kreatywnie na pytanie „Jak Pepsi Light orzeźwia twój letni styl?”.

W ramach aktywacji agencja Digital One współpracuje z popularnymi blogerkami (Jestem Kasia, Style Digger, Cajmel, Paulina Jagodzińska), których zadaniem jest przedstawienie letnich i orzeźwiających stylizacji modowych w innym od tradycyjnego ujęciu – w ruchu, na rowerze Pepsi Light, oraz publikacja materiałów na temat akcji i konkursu. Na potrzeby aktywacji agencja Digital One przygotowała też m.in. formaty reklamowe do kampanii display w internecie, serwis www.lekkastronaorzezwienia.pl oraz materiały POS do sklepów Rossmann. Agencja zamuje się także komunikowaniem aktywacji na profilu marki Pepsi na Facebooku - www.facebook.com/PEPSIpl

 

Akcja potrwa do 21 sierpnia.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.