wp - grudzien 2016

Orzeźwiająca kampanii Pepsi

Orzeźwiająca kampanii Pepsi

Brief.pl / Inspiracje

Popularne blogerki modowe wzięły udział w kampanii marki Pepsi „Lekka strona orzeźwienia”, przeprowadzonej we współpracy z siecią Rossman. Za kreację, mającą na celu budowanie świadomości i wizerunku napojów Pepsi Light i Pepsi Light Lemon, odpowiedzialna jest agencja Digital One.

-

Agencja Digital One przygotowała dla marki Pepsi skierowaną do kobiet aktywację w internecie. Wspiera ona Pepsi Light i Pepsi Light Lemon - gazowane napoje bez cukru z portfolio Pepsi. Aktywacja przeprowadzana jest w formie konkursu organizowanego wspólnie z siecią drogerii Rossmann. Nagrodami są designerskie rowery, zaprojektowane specjalnie na potrzeby kampanii. Jednocześnie nagrody te są dla znanych polskich blogerek modowych inspiracją do stworzenia wyjątkowych stylizacji, w sam raz na letnią przejażdżkę rowerem. Jestem Kasia, Paulina Jagodzińska, Cajmel i Style Digger pokazują, że moda i rowery tworzą zgrany tandem i dzielą się swoimi sposobami na najlepszy rowerowy look.

Komunikacja zarówno dla akcji przygotowanej przez Digital One prowadzonej w internecie, jak i w kanałach POS, odnosi się do walorów promowanego napoju - główny claim w kampanii to: "Lekka strona orzeźwienia".

Lekka strona orzeźwienia

Celem akcji jest budowanie świadomości napojów gazowanych bez cukru Pepsi Light i Pepsi Light Lemon jako kobiecych napojów idealnych na gorące lato, dających orzeźwienie podczas aktywności na świeżym powietrzu, spotkań towarzyskich czy imprez, a także budowanie wizerunkowych skojarzeń z obszarami fashion i lifestyle.

::

Castorama z youtuberami

::

Grupą docelową akcji są kobiety w wieku 16-34 lat. Nagrodami w konkursie są unikalne, zaprojektowane przez Digital One i firmę Plumbike specjalnie na potrzeby akcji, błękitno-cytrynowe rowery Pepsi Light (a także napoje Pepsi Light Lemon).

By wziąć udział w konkursie wystarczy kupić w sieci Rossmann napój Pepsi Light lub Pepsi Light Lemon, koniecznie zachować paragon, a następnie na stronie www.rossnet.pl/konkursy odpowiedzieć kreatywnie na pytanie „Jak Pepsi Light orzeźwia twój letni styl?”.

W ramach aktywacji agencja Digital One współpracuje z popularnymi blogerkami (Jestem Kasia, Style Digger, Cajmel, Paulina Jagodzińska), których zadaniem jest przedstawienie letnich i orzeźwiających stylizacji modowych w innym od tradycyjnego ujęciu – w ruchu, na rowerze Pepsi Light, oraz publikacja materiałów na temat akcji i konkursu. Na potrzeby aktywacji agencja Digital One przygotowała też m.in. formaty reklamowe do kampanii display w internecie, serwis www.lekkastronaorzezwienia.pl oraz materiały POS do sklepów Rossmann. Agencja zamuje się także komunikowaniem aktywacji na profilu marki Pepsi na Facebooku - www.facebook.com/PEPSIpl

 

Akcja potrwa do 21 sierpnia.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.