wp - grudzien 2016

Zuckerberg podjął wyzwanie!

Brief.pl / Inspiracje

Dziś rano Mark Zuckerberg opublikował na swoim Facebooku krótkie nagranie, które doczekało się już kilkunastu tysięcy udostępnień i ogromnej liczby lajków. Co sprawiło, że internauci pokochali ten zaledwie 40 sekundowy film?

-

Założyciel Facebooka podjął wyzywanie i oblał się lodowatą wodą, a całe zdarzenie udokumentował i zamieścił na swoim facebookowym profilu. Do wzięcia udziału w „ALS Ice Bucket Challenge” został nominowany wczoraj przez gubernatora stanu New Jersey, Chrisa Christie. Akcja przypomina cieszący się w Polsce dużą popularnością splash, jednak ta inicjatywa jest znacznie ciekawsza. Jej celem jest zbiórka pieniędzy na walkę z nieuleczalną chorobą Lou Gehriga, czyli stwardnieniem zanikowym bocznym. Każda nominowana osoba może podjąć wyzwanie lub wpłacić 100 dolarów na konto fundacji ALS. Większość włączających się do akcji gwiazd spełnia oba warunki, a wpłacane przez nich kwoty prawdopodobnie znaczne przewyższają minimalne 100 dolarów.

 

 Jak dotąd w „ALS Ice Bucket Challenge” wzięli udział między innymi Justin Timberlake, Jimmy Falkon, Elizabeth Banks i dyrektor generalny Microsoftu Satya Nadella. Mark Zuckerberg nominował Billa Gatesa, Reeda Hastingsa- założyciela Netflix oraz Sheryl Sandberg- szefową operacyjną Facebooka. Czekamy na odpowiedź z ich strony!

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.