Zuckerberg podjął wyzwanie!

Brief.pl / Inspiracje

Dziś rano Mark Zuckerberg opublikował na swoim Facebooku krótkie nagranie, które doczekało się już kilkunastu tysięcy udostępnień i ogromnej liczby lajków. Co sprawiło, że internauci pokochali ten zaledwie 40 sekundowy film?

-

Założyciel Facebooka podjął wyzywanie i oblał się lodowatą wodą, a całe zdarzenie udokumentował i zamieścił na swoim facebookowym profilu. Do wzięcia udziału w „ALS Ice Bucket Challenge” został nominowany wczoraj przez gubernatora stanu New Jersey, Chrisa Christie. Akcja przypomina cieszący się w Polsce dużą popularnością splash, jednak ta inicjatywa jest znacznie ciekawsza. Jej celem jest zbiórka pieniędzy na walkę z nieuleczalną chorobą Lou Gehriga, czyli stwardnieniem zanikowym bocznym. Każda nominowana osoba może podjąć wyzwanie lub wpłacić 100 dolarów na konto fundacji ALS. Większość włączających się do akcji gwiazd spełnia oba warunki, a wpłacane przez nich kwoty prawdopodobnie znaczne przewyższają minimalne 100 dolarów.

 

 Jak dotąd w „ALS Ice Bucket Challenge” wzięli udział między innymi Justin Timberlake, Jimmy Falkon, Elizabeth Banks i dyrektor generalny Microsoftu Satya Nadella. Mark Zuckerberg nominował Billa Gatesa, Reeda Hastingsa- założyciela Netflix oraz Sheryl Sandberg- szefową operacyjną Facebooka. Czekamy na odpowiedź z ich strony!

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.