Polskie łaziki marsjańskie jadą na zawody do USA

Polskie łaziki marsjańskie jadą na zawody do USA

Brief for Poland / Aktualności

Jak podaje PAP, łazik marsjański Hyperion, skonstruowany na Politechnice Białostockiej, weźmie udział w zawodach organizowanych na pustyni w stanie Utah w USA. Nasz kraj reprezentować też będą podobne pojazdy zbudowane na Politechnice Wrocławskiej i Rzeszowskiej.

-

University Rover Challenge to prestiżowa i międzynarodowa impreza, w trakcie której rywalizują ze sobą łaziki marsjańskie budowane przez studentów z różnych uczelni na świecie.

Warto wspomnieć, że w 2011 roku główna wygrana trafiła w ręce Polaków - twórcami zwycięskiego łazika Magma2 byli studenci ze wspomnianej wcześniej Politechniki Białostockiej. W tym roku w zawodach weźmie udział 14 drużyn ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Polski i Indii.

Źródło: Polska Agencja Prasowa

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.