Polskie łaziki marsjańskie jadą na zawody do USA

Polskie łaziki marsjańskie jadą na zawody do USA

Brief for Poland / Aktualności

Jak podaje PAP, łazik marsjański Hyperion, skonstruowany na Politechnice Białostockiej, weźmie udział w zawodach organizowanych na pustyni w stanie Utah w USA. Nasz kraj reprezentować też będą podobne pojazdy zbudowane na Politechnice Wrocławskiej i Rzeszowskiej.

-

University Rover Challenge to prestiżowa i międzynarodowa impreza, w trakcie której rywalizują ze sobą łaziki marsjańskie budowane przez studentów z różnych uczelni na świecie.

Warto wspomnieć, że w 2011 roku główna wygrana trafiła w ręce Polaków - twórcami zwycięskiego łazika Magma2 byli studenci ze wspomnianej wcześniej Politechniki Białostockiej. W tym roku w zawodach weźmie udział 14 drużyn ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Polski i Indii.

Źródło: Polska Agencja Prasowa

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.