Polskie łaziki marsjańskie jadą na zawody do USA

Polskie łaziki marsjańskie jadą na zawody do USA

Brief for Poland / Aktualności

Jak podaje PAP, łazik marsjański Hyperion, skonstruowany na Politechnice Białostockiej, weźmie udział w zawodach organizowanych na pustyni w stanie Utah w USA. Nasz kraj reprezentować też będą podobne pojazdy zbudowane na Politechnice Wrocławskiej i Rzeszowskiej.

-

University Rover Challenge to prestiżowa i międzynarodowa impreza, w trakcie której rywalizują ze sobą łaziki marsjańskie budowane przez studentów z różnych uczelni na świecie.

Warto wspomnieć, że w 2011 roku główna wygrana trafiła w ręce Polaków - twórcami zwycięskiego łazika Magma2 byli studenci ze wspomnianej wcześniej Politechniki Białostockiej. W tym roku w zawodach weźmie udział 14 drużyn ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Polski i Indii.

Źródło: Polska Agencja Prasowa

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.