20 lat Marszu Jamników!

20 lat Marszu Jamników!

Brief for Poland / Aktualności

To jeden z najsympatyczniejszych, najbardziej rozszczekanych i z pewnością najdłuższych marszy w historii Krakowa. W niedzielę 7 września Marsz Jamników Radia Kraków już po raz 20-sty przejdzie krakowskimi ulicami.

-

Wraz z pierwszymi dźwiękami hejnału, pochód największych psich indywidualistów wyruszy spod Barbakanu na Rynek Główny w Krakowie. Marszowi towarzyszyć będzie Orkiestra Wieniawa z Raciborowic.

Także w tym roku Marszowi Jamników towarzyszyć będą liczne atrakcje dla czworonogów i ich właścicieli. Od godz. 10.00 do 14.30 na stoiskach wokół sceny zasięgnąć będzie można fachowej porady ekspertów, m.in. weterynarza, dietetyka zwierzęcego, behawiorysty, instruktora szkolenia psów, zoofizjoterapeuty, rehabilitanta zwierzęcego oraz dowiedzieć się czegoś więcej o pracy petsitterów.

Śledzącym aktualne trendy mody polecamy profesjonalny salon psiej piękności, w którym bezpłatnie będzie można ostrzyc i wytrymować swojego pupila a tym, którzy chcą zadbać o bezpieczeństwo swojego czworonożnego przyjaciela – punkt bezpłatnego czipowania. Na miejscu lekarz weterynarii wszczepi psu mikroczip, a przedstawiciel Międzynarodowej Bazy Danych Zaczipowanych Zwierząt „Safe-Animal” zarejestruje go w bazie danych. Dzięki temu, w razie zaginięcia psa, łatwiej można go odnaleźć, nawet podczas zagranicznych wojaży.

Podobnie jak w ubiegłym Marsz Jamników będzie także pretekstem, aby zwrócić uwagę na problemy związane z porzucaniem psów i ich adopcją. W ramach stoisk zaplanowany został punkt informacyjny „Zielonej Strefy” małopolskiej policji, na którym policjanci służyć będą poradami, w jaki sposób reagować na agresję wobec zwierząt, znęcanie się i złe traktowanie oraz gdzie szukać wsparcia i pomocy, a wolontariusze Fundacji Psi Los opowiedzą o idei psiej adopcji.

::

Czy, Waszym zdaniem, takie wydarzenia skutecznie promują miasto? Piszcie w komentarzach!

Tagi:

Kraków

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.