20 lat Marszu Jamników!

20 lat Marszu Jamników!

Brief for Poland / Aktualności

To jeden z najsympatyczniejszych, najbardziej rozszczekanych i z pewnością najdłuższych marszy w historii Krakowa. W niedzielę 7 września Marsz Jamników Radia Kraków już po raz 20-sty przejdzie krakowskimi ulicami.

-

Wraz z pierwszymi dźwiękami hejnału, pochód największych psich indywidualistów wyruszy spod Barbakanu na Rynek Główny w Krakowie. Marszowi towarzyszyć będzie Orkiestra Wieniawa z Raciborowic.

Także w tym roku Marszowi Jamników towarzyszyć będą liczne atrakcje dla czworonogów i ich właścicieli. Od godz. 10.00 do 14.30 na stoiskach wokół sceny zasięgnąć będzie można fachowej porady ekspertów, m.in. weterynarza, dietetyka zwierzęcego, behawiorysty, instruktora szkolenia psów, zoofizjoterapeuty, rehabilitanta zwierzęcego oraz dowiedzieć się czegoś więcej o pracy petsitterów.

Śledzącym aktualne trendy mody polecamy profesjonalny salon psiej piękności, w którym bezpłatnie będzie można ostrzyc i wytrymować swojego pupila a tym, którzy chcą zadbać o bezpieczeństwo swojego czworonożnego przyjaciela – punkt bezpłatnego czipowania. Na miejscu lekarz weterynarii wszczepi psu mikroczip, a przedstawiciel Międzynarodowej Bazy Danych Zaczipowanych Zwierząt „Safe-Animal” zarejestruje go w bazie danych. Dzięki temu, w razie zaginięcia psa, łatwiej można go odnaleźć, nawet podczas zagranicznych wojaży.

Podobnie jak w ubiegłym Marsz Jamników będzie także pretekstem, aby zwrócić uwagę na problemy związane z porzucaniem psów i ich adopcją. W ramach stoisk zaplanowany został punkt informacyjny „Zielonej Strefy” małopolskiej policji, na którym policjanci służyć będą poradami, w jaki sposób reagować na agresję wobec zwierząt, znęcanie się i złe traktowanie oraz gdzie szukać wsparcia i pomocy, a wolontariusze Fundacji Psi Los opowiedzą o idei psiej adopcji.

::

Czy, Waszym zdaniem, takie wydarzenia skutecznie promują miasto? Piszcie w komentarzach!

Tagi:

Kraków

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.