Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W zeszłym tygodniu największą popularnością cieszył się wpis analizujący błędy, jakie popełniają młodzi marketerzy. Równie chętnie czytaliście tekst, którego autorzy wzięli pod lupę aplikację Tinder. Spodobał Wam się także wpis zdradzający tajniki content marketingu. Jeśli któryś z poniższych tematów uciekł Waszej uwadze to polecamy szybko nadrobić zaległości!

-

GRZECHY MARKETERÓW

Co w swojej pracy powinni poprawić młodzi marketerzy? O czym zdarza się im zapomnieć, a czego nie dostrzegają w szybko zmieniającym się rynku? Na te pytania staramy się odpowiedzieć poniżej.

::

NA RANDKĘ ZE SMARTFONEM

Nagroda Chrunchie Award za najlepszy nowy start-up 2013 roku. 10 milionów aktywnych użytkowników, 850 milionów przesunięć i ponad 10 milionów dopasowań dziennie. A teraz jeszcze możliwość dzielenia się momentami i obecność na zegarku Android Wear. Przeznaczenie: poznawanie nowych i ciekawych ludzi w twojej okolicy (według twórców), tudzież niezobowiązujące romanse (według użytkowników). Jednym słowem – Tinder. Postanowiliśmy go przetestować.

::

INSPIRUJĄCY CONTENT MARKETING

Jestem ortodoksem jeśli chodzi o content marketing. Prowadzę swoją małą, prywatną wojnę o to, żeby to pojęcie było oznaką porządnie planowanych i przeprowadzanych działań promocyjnych, a nie tylko kolejną modą i trendem. Taką, jaką były media społecznościowe. Dlatego też marketing treści powinien przede wszystkim uczyć, odpowiadać na pytania oraz inspirować.

::

INTERNET.ORG: INTERNET BEZ GRANIC

Z inicjatywy Facebooka powstała aplikacja Internet.org, której zadaniem jest usunięcie barier ograniczających dostęp do internetu w krajach najbiedniejszych. Celem akcji jest między innymi zmniejszenie kosztów dostarczania internetu, co zwiększy jego dostępność, a także stworzenie wydajnej sieci danych i usług.

::

GMAIL: DODANA FUNKCJA UNSUBSCRIBE

Wielu użytkowników poczty Gmail narzeka na zbyt dużą liczbę spamu, który przychodzi na ich skrzynkę. Google, mając to na uwadze, wprowadziło przycisk, który umożliwi wypisywanie się z list mailingowych!

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.