Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W zeszłym tygodniu największą popularnością cieszył się wpis analizujący błędy, jakie popełniają młodzi marketerzy. Równie chętnie czytaliście tekst, którego autorzy wzięli pod lupę aplikację Tinder. Spodobał Wam się także wpis zdradzający tajniki content marketingu. Jeśli któryś z poniższych tematów uciekł Waszej uwadze to polecamy szybko nadrobić zaległości!

-

GRZECHY MARKETERÓW

Co w swojej pracy powinni poprawić młodzi marketerzy? O czym zdarza się im zapomnieć, a czego nie dostrzegają w szybko zmieniającym się rynku? Na te pytania staramy się odpowiedzieć poniżej.

::

NA RANDKĘ ZE SMARTFONEM

Nagroda Chrunchie Award za najlepszy nowy start-up 2013 roku. 10 milionów aktywnych użytkowników, 850 milionów przesunięć i ponad 10 milionów dopasowań dziennie. A teraz jeszcze możliwość dzielenia się momentami i obecność na zegarku Android Wear. Przeznaczenie: poznawanie nowych i ciekawych ludzi w twojej okolicy (według twórców), tudzież niezobowiązujące romanse (według użytkowników). Jednym słowem – Tinder. Postanowiliśmy go przetestować.

::

INSPIRUJĄCY CONTENT MARKETING

Jestem ortodoksem jeśli chodzi o content marketing. Prowadzę swoją małą, prywatną wojnę o to, żeby to pojęcie było oznaką porządnie planowanych i przeprowadzanych działań promocyjnych, a nie tylko kolejną modą i trendem. Taką, jaką były media społecznościowe. Dlatego też marketing treści powinien przede wszystkim uczyć, odpowiadać na pytania oraz inspirować.

::

INTERNET.ORG: INTERNET BEZ GRANIC

Z inicjatywy Facebooka powstała aplikacja Internet.org, której zadaniem jest usunięcie barier ograniczających dostęp do internetu w krajach najbiedniejszych. Celem akcji jest między innymi zmniejszenie kosztów dostarczania internetu, co zwiększy jego dostępność, a także stworzenie wydajnej sieci danych i usług.

::

GMAIL: DODANA FUNKCJA UNSUBSCRIBE

Wielu użytkowników poczty Gmail narzeka na zbyt dużą liczbę spamu, który przychodzi na ich skrzynkę. Google, mając to na uwadze, wprowadziło przycisk, który umożliwi wypisywanie się z list mailingowych!

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.