Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W zeszłym tygodniu największą popularnością cieszył się wpis analizujący błędy, jakie popełniają młodzi marketerzy. Równie chętnie czytaliście tekst, którego autorzy wzięli pod lupę aplikację Tinder. Spodobał Wam się także wpis zdradzający tajniki content marketingu. Jeśli któryś z poniższych tematów uciekł Waszej uwadze to polecamy szybko nadrobić zaległości!

-

GRZECHY MARKETERÓW

Co w swojej pracy powinni poprawić młodzi marketerzy? O czym zdarza się im zapomnieć, a czego nie dostrzegają w szybko zmieniającym się rynku? Na te pytania staramy się odpowiedzieć poniżej.

::

NA RANDKĘ ZE SMARTFONEM

Nagroda Chrunchie Award za najlepszy nowy start-up 2013 roku. 10 milionów aktywnych użytkowników, 850 milionów przesunięć i ponad 10 milionów dopasowań dziennie. A teraz jeszcze możliwość dzielenia się momentami i obecność na zegarku Android Wear. Przeznaczenie: poznawanie nowych i ciekawych ludzi w twojej okolicy (według twórców), tudzież niezobowiązujące romanse (według użytkowników). Jednym słowem – Tinder. Postanowiliśmy go przetestować.

::

INSPIRUJĄCY CONTENT MARKETING

Jestem ortodoksem jeśli chodzi o content marketing. Prowadzę swoją małą, prywatną wojnę o to, żeby to pojęcie było oznaką porządnie planowanych i przeprowadzanych działań promocyjnych, a nie tylko kolejną modą i trendem. Taką, jaką były media społecznościowe. Dlatego też marketing treści powinien przede wszystkim uczyć, odpowiadać na pytania oraz inspirować.

::

INTERNET.ORG: INTERNET BEZ GRANIC

Z inicjatywy Facebooka powstała aplikacja Internet.org, której zadaniem jest usunięcie barier ograniczających dostęp do internetu w krajach najbiedniejszych. Celem akcji jest między innymi zmniejszenie kosztów dostarczania internetu, co zwiększy jego dostępność, a także stworzenie wydajnej sieci danych i usług.

::

GMAIL: DODANA FUNKCJA UNSUBSCRIBE

Wielu użytkowników poczty Gmail narzeka na zbyt dużą liczbę spamu, który przychodzi na ich skrzynkę. Google, mając to na uwadze, wprowadziło przycisk, który umożliwi wypisywanie się z list mailingowych!

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.