W Łodzi będzie głośno

W Łodzi będzie głośno

Brief for Poland / Aktualności

15 maja wystartowała kampania promocyjna miasta Łodzi oparta na nazwiskach światowych sław muzyki, które w najbliższym czasie wystąpią w Atlas Arenie.

-

W ramach kampanii promującej Łódź pod hasłem „W Łodzi będzie głośno". przygotowano 250 billboardów w największych miastach Polski, m.in. w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie oraz 50 citylightów w Łodzi. Kampania trwać będzie cały miesiąc.

Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do odwiedzenia Łodzi, uczestniczenie w koncertach znanych muzyków oraz innych wydarzeniach kulturalnych. Kierowana jest ona do mieszkańców największych miast Polski, w szczególności do osób zainteresowanych kulturą, muzyką, wydarzeniami rozrywkowymi.

Kolejnym elementem kampanii jest akcja „Rzuć się w Łódź", w ramach której przed najważniejszymi koncertami w Atlas Arenie hostessy oraz pracownicy Centrum Informacji Turystycznej będą udzielali informacji na temat pobytu w Łodzi oraz zachęcali do ponownej wizyty. Wszystkie działania trwać będą do końca 2013 r.

Graficzną kreację akcji realizuje łódzka agencja MOSQI.TO.

Źródło: www.uml.lodz.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.