W Łodzi będzie głośno

W Łodzi będzie głośno

Brief for Poland / Aktualności

15 maja wystartowała kampania promocyjna miasta Łodzi oparta na nazwiskach światowych sław muzyki, które w najbliższym czasie wystąpią w Atlas Arenie.

-

W ramach kampanii promującej Łódź pod hasłem „W Łodzi będzie głośno". przygotowano 250 billboardów w największych miastach Polski, m.in. w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie oraz 50 citylightów w Łodzi. Kampania trwać będzie cały miesiąc.

Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do odwiedzenia Łodzi, uczestniczenie w koncertach znanych muzyków oraz innych wydarzeniach kulturalnych. Kierowana jest ona do mieszkańców największych miast Polski, w szczególności do osób zainteresowanych kulturą, muzyką, wydarzeniami rozrywkowymi.

Kolejnym elementem kampanii jest akcja „Rzuć się w Łódź", w ramach której przed najważniejszymi koncertami w Atlas Arenie hostessy oraz pracownicy Centrum Informacji Turystycznej będą udzielali informacji na temat pobytu w Łodzi oraz zachęcali do ponownej wizyty. Wszystkie działania trwać będą do końca 2013 r.

Graficzną kreację akcji realizuje łódzka agencja MOSQI.TO.

Źródło: www.uml.lodz.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.